No na tym polega przecież pośrednictwo w sprzedaży.beni pisze:Pośrednik Niemiecki lepiej sprzedaje wozy bo ileś tam procent ma z każdego autobusu.
Skreślenia ze stanu - kasacje, sprzedaż
No, czyli wygląda na to, że od stycznia ubywa nam kolejne 50 autobusów (30 Mobilisu i 20 Grodzia, które będą jeździły jeszcze w grudniu). Jakoś średnio sobie wyobrażam, że MZA to wszystko przejmie.
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Od stycznia ubywa 50 Mobilisu (A1xx) - 30 Mobilisów odchodzi 30 listopadafraktal pisze:No, czyli wygląda na to, że od stycznia ubywa nam kolejne 50 autobusów (30 Mobilisu i 20 Grodzia, które będą jeździły jeszcze w grudniu). Jakoś średnio sobie wyobrażam, że MZA to wszystko przejmie.
Nie wiem więc się wypowiemMilosnikKomunikacji pisze:Od stycznia ubywa 50 Mobilisu (A1xx) - 30 Mobilisów odchodzi 30 listopada
I żeby miłośnik komunikacji takich rzeczy nie wiedział to wstyd.
-
- Posty: 3307
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Podsumowując 2016 Ajent będzie na minusie w ilości taboru
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo
To korzystając z okazji zadam pytanie Ile jeszcze będą nas wozić gnioty i osiołki? Miały zejść, z tego co pamiętam, z końcem 2015 i potem ktoś pisał, że do końca 2016 na pewno je pożegnamy. Zaraz będzie 2017 i co? Rozumiem, że szykują się braki taborowe, ale ww. gatunki razem z większością SU15 powinny już być na złomie
Pierwsze słyszę, żeby były jakieś konkretne daty wycofania gniotów i osiołków z ruchu, bo i nie ma to sensu.
Chyba sam sobie odpowiedziałeś. Skoro nie ma zakupów, w dodatku schodzą ajenci, a nowych kontraktów nie ma, to chyba jest oczywiste, że masowych kasacji najstarszych wozów nie będzie?SU89 pisze:Rozumiem, że szykują się braki taborowe, ale ww. gatunki razem z większością SU15 powinny już być na złomie
A co Ty chcesz od tej garstki zmodernizowanych gniotów i kilku osiołków które nie są jakieś wybitnie stare (2003r.)SU89 pisze:To korzystając z okazji zadam pytanie Ile jeszcze będą nas wozić gnioty i osiołki? Miały zejść, z tego co pamiętam, z końcem 2015 i potem ktoś pisał, że do końca 2016 na pewno je pożegnamy. Zaraz będzie 2017 i co? Rozumiem, że szykują się braki taborowe, ale ww. gatunki razem z większością SU15 powinny już być na złomie
Warszawa ma tabor jednen z najmłodszych, jak nie najmłodszy w Polsce, ale zawsze trafi się jakiś malkontent któremu przeszkadza niewielki odsetek taboru starszy niż 10 lat.
Jeśli ktoś chce to może sobie kupić m.in. ex. A254 za jedyne 280k zł netto (344.400 zł brutto) tutaj: http://www.man-topused.pl/pojazd/14380124.html
Wiszą ogłoszenia na trzy sztuki. A było więcej, między innymi na A230, A255 (który przez kilka ostatnich lat gdzieś gnił), A249... Widać ktoś je nabył.SU89 pisze:Jeśli ktoś chce to może sobie kupić m.in. ex. A254 za jedyne 280k zł netto (344.400 zł brutto) tutaj: http://www.man-topused.pl/pojazd/14380124.html
- vernalisadonis
- Posty: 3198
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
A reszta gdzie trafiła? Ja wiem tylko o Radomiu i Litwie
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Jeszcze do Zielonej Góry.