[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jak twierdzą niektórzy, tramwaje jeździły co 23 minuty.
miłośnik 13N
Ja pamiętam co 24, co dawało takt dwugodzinny.
-
- Posty: 718
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Zgadza się, a w weekendy co pół godziny. Sygnalizacja pozwalała na maksymalną częstotliwość co 12.
Może i pozwalała, ale w praktyce na jednotor wpuszczało się jeden tramwaj i tyle...
Było proste jak konstrukcja cepa na przekaźnikach R-15. Znalazłem niedawno schemat tego układu.Stary Pingwin pisze:Jednotor był dłuższy, niż dziś, ale sterowanie świateł prostsze.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Byłby ktoś w stanie podać listę stopiątek z gniazdami sterowania ukrotnionego?
Wiem że są 1224/1223, 1228/1227(szkoleniowy), 1252/1251, 1340/1339. Które jeszcze?
Wiem że są 1224/1223, 1228/1227(szkoleniowy), 1252/1251, 1340/1339. Które jeszcze?
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Zastanawia mnie, jak jeżdżono tam i na Okęcie przed wojną? Na berło? Faktem jest, że przed wojną trasa na Bemowo była prostsza.MisiekK pisze:Było proste jak konstrukcja cepa na przekaźnikach R-15. Znalazłem niedawno schemat tego układu.Stary Pingwin pisze:Jednotor był dłuższy, niż dziś, ale sterowanie świateł prostsze.
miłośnik 13N
1114+1115, chyba.lublin42 pisze:Byłby ktoś w stanie podać listę stopiątek z gniazdami sterowania ukrotnionego?
Wiem że są 1224/1223, 1228/1227(szkoleniowy), 1252/1251, 1340/1339. Które jeszcze?
Ten skład ma Aviotech między wagonami. Gniazda tylko na drugim wagonie.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26853
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zły. Zresztą nawet przez Dublin już nie zamawiany. Chodzi o to, by z niepraktycznego przedniego zwisu w ogóle zrezygnować. 15T nie jest lepszy od 30T bo ma te przejścia miedzywagonowe strasznie ciasne. To już wolę wózki obrotowe, przynajmniej fotele są w tym miejscu.Pablo-waw pisze:A Alstom Dublin zły?
Dodano po 4 minutach 17 sekundach:
Nalazlem gdzieś rozkład z dodatkowymi kursami w szczycie w czasach przed Nowym Bemowem. Jelonki jezdzily do liceum na Obozowej 105+20...MichalJ pisze:Może i pozwalała, ale w praktyce na jednotor wpuszczało się jeden tramwaj i tyle...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
ORly?
"The new trams will be the same type currently being used on the green line but with an additional two modules per tram. This will make them nine-module trams."
"The new trams will be the same type currently being used on the green line but with an additional two modules per tram. This will make them nine-module trams."
-
- Posty: 718
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
W czasach przed Nowym Bemowem to i pół Bemowa dwudziestką jeździło. Ale jednotor był wtedy jeszcze dłuższy i sygnalizacja chyba inna?Nalazlem gdzieś rozkład z dodatkowymi kursami w szczycie w czasach przed Nowym Bemowem.
BTW. Dałoby się ten rozkład gdzieś na prv?
Jednotor zaczynał się zaraz za Kołem (już nad torami kolejowymi był) i był obsługiwany prostym układem na przekaźnikach R-15 zasilanym z sieci trakcyjnej.gfedorynski pisze:W czasach przed Nowym Bemowem to i pół Bemowa dwudziestką jeździło. Ale jednotor był wtedy jeszcze dłuższy i sygnalizacja chyba inna?
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
-
- Posty: 718
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
No dobrze, ale po zbudowaniu Nowego Bemowa sygnalizacja została zmieniona na takie strasznie awaryjne coś z automatycznym odłączaniem napięcia przy przełamaniu, dlatego piszę, że była inna. I to w jej czasach była częstotliwość 24/30.
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Teraz jest nowocześnie. Przy starej sygnalizacji mogły wjechać na jednotor dwa składy, jeden za drugim. Skład wjeżdżając zapalał czerwone, zjeżdżając z odcinka zapalał zielone- saneczkami na sieci. Drugi skład wjeżdżał za nim na czerwonym, na zezwolenie ekspedycji Koło.
miłośnik 13N