Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

Moderator: Wiliam

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 05 gru 2016, 19:26

W kierunku "do miasta" to jednak od słupka do słupka jest dobre 250m...

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 05 gru 2016, 19:56

Przy Majakowskiego jest szansa na trochę większy ruch po otwarciu przystanku PKP.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 06 gru 2016, 8:36

Działanie przystanku ze śluzą tramwajową jest bardzo problematyczne, a obliczenie poziomu strat czasu i przepustowości stanowi nie lada wyzwanie. Powinien zostać przygotowany mikroskopowy model ruchu.

SU89
Posty: 426
Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
Lokalizacja: 400 metrów od R-5

Post autor: SU89 » 08 gru 2016, 7:54

Te zmiany na Woli to jakiś dramat jest. We wtorek przeniesiono przystanek Monte Cassino 02 do nowej zatoki przy przychodni. Oczywiście kierowcy zatrzymywali się w starej zatoce. Jedynie 184 zatrzymało się w nowym miejscu, ale całe szczęście kierowca poczekał na dobiegających pasażerów do autobusu. Wczoraj było dobrze, każdy zatrzymywał się w nowej zatoce (być może wynika to z tego, że krótko czekałem na 184). Dzisiaj powtórka z wtorku, z tym że pasażerowie wiedzieli gdzie autobusy się zatrzymują. Natomiast kierowcy nie. 190 (albo 109) zatrzymało się w starej zatoce, natomiast w nowej nie, mimo żądania pasażerów. 184 też się zatrzymało w starej, ale na szczęście kierowca zauważył nowy przystanek. I tu nasuwa się pytanie, dlaczego ZTM nikogo nie poinformował o zmianie? Na starym przystanku pojawiła się tylko naklejka, że przeniesiony (nie wiem czy była nawet we wtorek z rana) i zniknął słupek. We wtorek nikt nie zorientował się, że czegoś brakuje. Natomiast na kogo zwalić winę jak autobus się nie zatrzyma w nowej zatoce? Pomijam to, że we wtorek nawet nie otwarto zatoki w nowej lokalizacji - nadal stały tam słupki drogowe. ZTM trochę jednak zawalił sprawę...

PiotrekP
Posty: 3498
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 08 gru 2016, 15:58

Daj spokój, informacja o budowie metra ich zaskoczyła i nie mieli czasu się do niej przygotować.

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2706
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 08 gru 2016, 17:53

To jak długo i w jaki sposób jest wdrażania organizacja ruchu na metro to jest w ogóle jeden wielki skandal. Czy oni się wyrobią do wiosny?

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 08 gru 2016, 19:39

Pewnie się w ogóle wyrobią zgodnie z terminem oddania metra, niemniej odnoszę wrażenie, że cały czas będzie temu towarzyszyć specyficzne podejście do wykonawstwa :P

Miejmy tylko nadzieję, że niedbalstwo nie doprowadzi do ofiar śmiertelnych ani niczego takiego.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4778
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 08 gru 2016, 21:33

Gülermak jest dosyć solidny, tyle że oni sami zajmują się robotami budowlanymi przy stacjach i tunelach. Do części drogowej na pewno jest jakiś podwykonawca polski.
Obrazek

Awatar użytkownika
Thompson04
Posty: 202
Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
Lokalizacja: Bemowo Jelonki

Post autor: Thompson04 » 08 gru 2016, 22:31

Na innym forum ktoś wrzucił zdjęcie na którym widać np. znaki U-14b markowane firmą "Planeta".
10 26 28 105 109 122 149 154 189 190 714 719 729 N42 N45 N95 Obrazek LAZUROWA
Zobacz mój kanał YouTube :)

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4778
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 08 gru 2016, 23:42

No to powinno być dobrze. Markę mają dobrą.
Obrazek

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 gru 2016, 0:09

Solaris U10 pisze:To jak długo i w jaki sposób jest wdrażania organizacja ruchu na metro to jest w ogóle jeden wielki skandal. Czy oni się wyrobią do wiosny?
Przecież dziś miasto wrzuciło na fejsbuka ile to km kwadratowych i hektolitrów zmian trzeba zrobić.
ŁK

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 09 gru 2016, 9:20

To ja jeszcze przyczepię się do Skierniewickiej. Było do przewidzenia, że będzie się zatykać. A przez zatkaną Skierniewicką tramwaje nie pojadą. Koledzy donoszą, że od Szpitala Wolskiego do Płockiej w szczycie B jedzie się kwadrans albo więcej. Dziś mam 11 to sprawdzę te donosy. Nie było w planach wydzielenie torowiska na Skierniewickiej?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 09 gru 2016, 9:29

Nie warto wydzielać. Za moment tramy pojadą Kasprzaka.
miłośnik 13N

gfedorynski
Posty: 718
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 09 gru 2016, 10:14

A tak w ogóle, to z bemowskiej części Bemowa samochodem jeździ się dużo lepiej, niż się spodziewałem - wiadomo, że Obozowa się przytyka, a na Maczka ciaśniej, ale miał być armagedon przecież, a tu luzik. W tramwajach - mimo poprawionych częstotliwości - wyraźnie ciaśniej, a nawet dużo ciaśniej. Czyżby ludzie naprawdę się przesiedli do komunikacji? Jeśli tak, to natychmiast trzeba ją jeszcze bardziej uprzywilejować i wzmocnić.

Natomiast to co się planuje z Obozową to już jest po prostu kryminał. Zamiast zacisnąć zwieracze i zrobić wszystko przy okazji remontu kolejowego, będą dziubać przez najbliższych 10 lat. Po drodze siedem razy zmieni się koncepcja, a na koniec trzeba będzie wszystko remontować od nowa.
Nie warto wydzielać. Za moment tramy pojadą Kasprzaka.
Ta, za moment. Jasne. Gorzej, że tam chyba po prostu za ciasno?

lublin42
Posty: 288
Rejestracja: 21 paź 2010, 20:06

Post autor: lublin42 » 09 gru 2016, 13:35

Wiliam pisze:No to powinno być dobrze. Markę mają dobrą.
Na Elekcyjnej dzisiaj coś tam robili właśnie w kamizelkach z logiem firmy Planeta. Jako że obok mieli szablony do malowania pasów bus/taxi/mton to zapewne ich zadaniem było wytyczyć na asfalcie buspasy.

ODPOWIEDZ