No na tym polega przecież pośrednictwo w sprzedaży.beni pisze:Pośrednik Niemiecki lepiej sprzedaje wozy bo ileś tam procent ma z każdego autobusu.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
No na tym polega przecież pośrednictwo w sprzedaży.beni pisze:Pośrednik Niemiecki lepiej sprzedaje wozy bo ileś tam procent ma z każdego autobusu.
Od stycznia ubywa 50 Mobilisu (A1xx) - 30 Mobilisów odchodzi 30 listopadafraktal pisze:No, czyli wygląda na to, że od stycznia ubywa nam kolejne 50 autobusów (30 Mobilisu i 20 Grodzia, które będą jeździły jeszcze w grudniu). Jakoś średnio sobie wyobrażam, że MZA to wszystko przejmie.
Nie wiem więc się wypowiemMilosnikKomunikacji pisze:Od stycznia ubywa 50 Mobilisu (A1xx) - 30 Mobilisów odchodzi 30 listopada
Chyba sam sobie odpowiedziałeś. Skoro nie ma zakupów, w dodatku schodzą ajenci, a nowych kontraktów nie ma, to chyba jest oczywiste, że masowych kasacji najstarszych wozów nie będzie?SU89 pisze:Rozumiem, że szykują się braki taborowe, ale ww. gatunki razem z większością SU15 powinny już być na złomie
A co Ty chcesz od tej garstki zmodernizowanych gniotów i kilku osiołków które nie są jakieś wybitnie stare (2003r.)SU89 pisze:To korzystając z okazji zadam pytanieIle jeszcze będą nas wozić gnioty i osiołki? Miały zejść, z tego co pamiętam, z końcem 2015 i potem ktoś pisał, że do końca 2016 na pewno je pożegnamy. Zaraz będzie 2017 i co? Rozumiem, że szykują się braki taborowe, ale ww. gatunki razem z większością SU15 powinny już być na złomie
Wiszą ogłoszenia na trzy sztuki. A było więcej, między innymi na A230, A255 (który przez kilka ostatnich lat gdzieś gnił), A249... Widać ktoś je nabył.SU89 pisze:Jeśli ktoś chce to może sobie kupić m.in. ex. A254 za jedyne 280k zł netto (344.400 zł brutto) tutaj: http://www.man-topused.pl/pojazd/14380124.html