Dla mnie np. możliwość pokonania odcinka Warszawa Wschodnia - Warszawa Centralna bez zatrzymywania i bez ciągłego zamieszania związanego z wchodzeniem i wychodzeniem ludzi byłoby na tyle bezcenne, że wolałbym przesiadać się na Centralnym/Śródmieściu, nawet gdyby miało mi to zająć więcej czasu.tpawel pisze: Wystarczy przesiadka na wschodnim ,zamiast na centralnym i nie trzeba skakać po dworcach tylko po peronach
Rozkład jazdy 2016/17 w WWK
Moderator: JacekM
Fakt, o uciążliwości podróży na tym odcinku faktycznie nie pomyslalemreserved pisze:Dla mnie np. możliwość pokonania odcinka Warszawa Wschodnia - Warszawa Centralna bez zatrzymywania i bez ciągłego zamieszania związanego z wchodzeniem i wychodzeniem ludzi byłoby na tyle bezcenne, że wolałbym przesiadać się na Centralnym/Śródmieściu, nawet gdyby miało mi to zająć więcej czasu.tpawel pisze: Wystarczy przesiadka na wschodnim ,zamiast na centralnym i nie trzeba skakać po dworcach tylko po peronach
Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka
Jak sens ma wysyłanie pociągów na Centralny w noc sylwestrową? Spodziewany jest tak spory tłum wracający z Placu Defilad i wsiadający do tych kilku składów, że trzeba wydłużyć drogę? Czy może ograniczona(?) dostępność wejść na Śródmieście?
Niech zgadnę. Chodzi o lepszą przesiadke z nocnych autobusów?
A nie ten sam powód, co zamknięcie Metra Centrum?aaa pisze:Jak sens ma wysyłanie pociągów na Centralny w noc sylwestrową? Spodziewany jest tak spory tłum wracający z Placu Defilad i wsiadający do tych kilku składów, że trzeba wydłużyć drogę? Czy może ograniczona(?) dostępność wejść na Śródmieście?
ŁK
Komuś się tak raz uwidziało i pokutuje.
Nie wiem czy to prawda ale podobno pociągi na trasie Warszawa Wileńska-Wołomin Słoneczna jeżdżą bez włączonego ogrzewania. Zbyt duża liczba pociągów w nowym rozkładzie powoduje wywalanie podstacji.
Odwrocilbym twierdzenie, bo to nie zbyt duza ilosc pociagow jest problemem, a slaba energetyka.
Sieć była niedawno wymieniana więc nie jestem w stanie zrozumieć w czym jest problem
W podstacjach.
A podstacje są uzależnione od sieci elektroenergetycznej. I koło się zamyka.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Ciężko mi uwierzyć ze w 21 wieku takie rzeczy są w ogóle możliwe
Niestety potwierdzam, niedokończona inwestycja. Są też zaniki napięcia i dlatego aby odciążyć sieć pociągi jadą bez ogrzewania i nieraz zdarza im się wydłużać czas jazdy (mówie o poc. do i z Białegostoku)Premo pisze:Ciężko mi uwierzyć ze w 21 wieku takie rzeczy są w ogóle możliwe