Warszawskie dworce i przystanki kolejowe

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7010
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 22 sty 2017, 18:47

Acz teoretycznie mogą być jednoperonowe przesiadki, jeśliby połączyć R8 i R9.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 22 sty 2017, 18:49

fik pisze: a) wszystkie pociągi z Legionowa powinny jechać na Gdański
b) wszystkie pociągi z Chopina powinny jechać na Śródmieście.
Tylko wtedy oferta będzie przejrzysta i prosta w interpretacji, ale to jest jednoznaczne z tym, że żaden pociąg z Legionowa nie będzie pociągiem na Chopina.
I wtedy na przystanku Stalowa żadnych pociągów nie będzie, więc problem przesiadki z metra sam się rozwiąże.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 22 sty 2017, 18:52

MichalJ pisze:
fik pisze: a) wszystkie pociągi z Legionowa powinny jechać na Gdański
b) wszystkie pociągi z Chopina powinny jechać na Śródmieście.
Tylko wtedy oferta będzie przejrzysta i prosta w interpretacji, ale to jest jednoznaczne z tym, że żaden pociąg z Legionowa nie będzie pociągiem na Chopina.
I wtedy na przystanku Stalowa żadnych pociągów nie będzie, więc problem przesiadki z metra sam się rozwiąże.
Na przystanku Stalowa wtedy będą pociągi z Rembertowa do Ożarowa przecież, zgodnie z planami 8-(
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 22 sty 2017, 19:03

Emyl pisze:Acz teoretycznie mogą być jednoperonowe przesiadki, jeśliby połączyć R8 i R9.
Niewątpliwie Piaseczno-Gdańska-Modlin i Okęcie-Śródmieście wiele problemów by rozwiązało, tylko by wymagało częstotliwości 15 (albo nawet 10) każdej z tych linii i nie zostawiłoby slotu na pospieszne do Radomia (a może nie trzeba?)...

A z Pragi (Południe zwłaszcza) do Legionowa to czym?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 22 sty 2017, 19:09

Tramwajem z przesiadką na W-wa Zoo.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

reserved
Posty: 14766
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 22 sty 2017, 19:23

Emyl pisze:Also, rozbijasz potok na dwie stacje w Śródmieściu.
A w zasadzie to czemu? Nie mogą wszystkie pociągi jechać na Centralny lub Śródmieście? S3 może jechać do Piaseczna, a na lotnisko co 15 min naprzemiennie S2 i KML.

reserved
Posty: 14766
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 22 sty 2017, 19:31

Nie będę się upierał co do konieczności puszczania KM na lotnisko. To była tylko moja prywatna opinia, że te pociągi prezentują się o wiele lepiej na linii wożącej turystów z lotniska i trochę szkoda mi zabierać tych pociągów stamtąd.

Edit:
O, dalej nie ma łączenia postów?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 22 sty 2017, 19:47

reserved pisze:
Emyl pisze:Also, rozbijasz potok na dwie stacje w Śródmieściu.
A w zasadzie to czemu? Nie mogą wszystkie pociągi jechać na Centralny lub Śródmieście? S3 może jechać do Piaseczna, a na lotnisko co 15 min naprzemiennie S2 i KML.
Raz jeszcze: ze Śródmieścia nie można pojechać do Legionowa. Dlatego obecnie S3 i RL zapychają przepustowość linii dalekobieżnej, co w żadnym stopniu nie jest dobre ani dla kolei regionalnej i aglomeracyjnej, ani dla dalekobieżnej.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 22 sty 2017, 19:54

fik pisze: Raz jeszcze: ze Śródmieścia nie można pojechać do Legionowa.
Taka teza jest odrobinę za mocna.

reserved
Posty: 14766
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 22 sty 2017, 19:56

Technicznie się nie da? O to nawet nie wiedziałem. I tego problemu w żaden sposób nie da się rozwiązać? Bo inaczej to kicha...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 22 sty 2017, 19:58

MichalJ pisze:
fik pisze: Raz jeszcze: ze Śródmieścia nie można pojechać do Legionowa.
Taka teza jest odrobinę za mocna.
W przypadku, gdy rozmawiamy o kursowaniu liniowym - nie jest ani trochę. Nikt tak pociągu nie wytrasuje, chyba że w środku nocy.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

reserved
Posty: 14766
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 22 sty 2017, 20:01

Kwestię lotniska można rozwiązać poprzez wycofanie KML, a skierowanie S3 co pół godziny z lotniska do Otwocka. W zamian S1 do Legionowa. I wtedy problem Centralnego dalej pozostanie, ale przynajmniej kwestia lotniska zostanie rozwiązana.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27606
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 22 sty 2017, 20:16

I nadal nie rozwiązuje dzielenia podaży z Legionowa na dwa dworce.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

ashir
Posty: 28021
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 22 sty 2017, 20:25

reserved pisze:Technicznie się nie da? O to nawet nie wiedziałem. I tego problemu w żaden sposób nie da się rozwiązać? Bo inaczej to kicha...
Technicznie się da, było kiedyś S3C i S3S. ;)

reserved
Posty: 14766
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 22 sty 2017, 20:57

fik pisze:I nadal nie rozwiązuje dzielenia podaży z Legionowa na dwa dworce.
A jaki tu problem?

ODPOWIEDZ