O spółce PKP Intercity

Moderator: JacekM

Łukasz
Posty: 10622
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 23 sty 2017, 23:22

Czyli że z popychem się jeździło? A tą tylną się steruje jakoś z przodu? W ogóle siódemki umieją jechać ukrotnione na początku?

Ale teraz mamy komputer, on się zawsze pomyli przy wylogowywaniu.
ŁK

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 29 sty 2017, 13:47

W obu siódemkach czy też innych (w przypadku Tatr możliwe EU06 i 08) obsada i jazda na czuja i radiotelefon. Siódemki nie ma jak podczepić pod wielokrotne przez wagony, choć jakby były obok siebie (i nie miały zdemontowanych złącz i obwodów sterowania wielokrotnego, co niestety obecnie staje się standardem), to mogły pojechać na jednym maszyniście.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 01 lut 2017, 4:49

A technicznie by się nie dało przeprowadzić takiego złącza przez wagony?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Piottr
Posty: 1294
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 01 lut 2017, 10:52

^^
Skoro wagony Bombardiera mogą je mieć i Pesy Sundeck też, to znaczy, że technicznie nie stanowi to żadnego problemu.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 01 lut 2017, 12:32

Nie wiem, czy sterowanie wielokrotne siódemek da się przeciągnąć na taką odległość. To jednak jest zupełnie inna epoka niż to, co ciągnie piętrusy.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 01 lut 2017, 16:08

No właśnie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 01 lut 2017, 17:32

MichalJ pisze:Nie wiem, czy sterowanie wielokrotne siódemek da się przeciągnąć na taką odległość.
Wzmacniacze liniowe, etc? :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 07 lut 2017, 21:14

Wszystko się da: $$$.
Ja tam problemu nie widzę żadnego i to bez żadnych wzmacniaczy (A na wypasie to zaproponowałbym puszczenie i tak po linii PowerCAN/WTB/Ethernet).
Tylko trzeba tak zrobić albo wszystkie wagony, albo wydzielić tak, żeby działały w konkretnych zestawieniach.

Piottr
Posty: 1294
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 08 lut 2017, 9:26

W krajach, gdzie pociągi towarowe mają po 2 km długości i zestaw lokomotyw na początku, w środku i na końcu, ukrotnienie robi się drogą radiową i całym takim zestawem kieruje jeden maszynista. Nawet aktywny sygnał końca pociągu też jest drogą radiową zrobiony.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....

Łukasz
Posty: 10622
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 10 lut 2017, 21:33

A za nieogrzewane pendolino jest 100% zwrotu czy ile?
ŁK

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3083
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 11 lut 2017, 0:22

Ja złożyłem reklamację w BOK we Wrocławiu, że zamiast pendolino dostałem skład wagonowy oraz to, że przyjechał do Wrocławia z ponad 100 minutowym opóźnieniem. Minęło ponad 30 dni od złożenia reklamacji i pieniędzy nawet nie powąchałem.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 11 lut 2017, 10:53

Wyślij ponaglenie mailem do wiadomości UTK.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ashir
Posty: 27731
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 22 lut 2017, 8:07

PKP Intercity od dzisiaj wprowadziło możliwość zakupu przez Internet biletów z oferty Duża Rodzina/Bilet Rodzinny, zakup biletów z różnymi ulgami w jednej transakcji i kilka innych udogodnień. :)

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8375
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 22 lut 2017, 9:19

Jest już możliwość zakupu biletu z przesiadką?

ashir
Posty: 27731
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 22 lut 2017, 9:25

Niestety jeszcze nie. :(

ODPOWIEDZ