O spółce PKP Intercity
Moderator: JacekM
Czyli że z popychem się jeździło? A tą tylną się steruje jakoś z przodu? W ogóle siódemki umieją jechać ukrotnione na początku?
Ale teraz mamy komputer, on się zawsze pomyli przy wylogowywaniu.
Ale teraz mamy komputer, on się zawsze pomyli przy wylogowywaniu.
ŁK
W obu siódemkach czy też innych (w przypadku Tatr możliwe EU06 i 08) obsada i jazda na czuja i radiotelefon. Siódemki nie ma jak podczepić pod wielokrotne przez wagony, choć jakby były obok siebie (i nie miały zdemontowanych złącz i obwodów sterowania wielokrotnego, co niestety obecnie staje się standardem), to mogły pojechać na jednym maszyniście.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A technicznie by się nie dało przeprowadzić takiego złącza przez wagony?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
^^
Skoro wagony Bombardiera mogą je mieć i Pesy Sundeck też, to znaczy, że technicznie nie stanowi to żadnego problemu.
Skoro wagony Bombardiera mogą je mieć i Pesy Sundeck też, to znaczy, że technicznie nie stanowi to żadnego problemu.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
Nie wiem, czy sterowanie wielokrotne siódemek da się przeciągnąć na taką odległość. To jednak jest zupełnie inna epoka niż to, co ciągnie piętrusy.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No właśnie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Wzmacniacze liniowe, etc?MichalJ pisze:Nie wiem, czy sterowanie wielokrotne siódemek da się przeciągnąć na taką odległość.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Wszystko się da: $$$.
Ja tam problemu nie widzę żadnego i to bez żadnych wzmacniaczy (A na wypasie to zaproponowałbym puszczenie i tak po linii PowerCAN/WTB/Ethernet).
Tylko trzeba tak zrobić albo wszystkie wagony, albo wydzielić tak, żeby działały w konkretnych zestawieniach.
Ja tam problemu nie widzę żadnego i to bez żadnych wzmacniaczy (A na wypasie to zaproponowałbym puszczenie i tak po linii PowerCAN/WTB/Ethernet).
Tylko trzeba tak zrobić albo wszystkie wagony, albo wydzielić tak, żeby działały w konkretnych zestawieniach.
W krajach, gdzie pociągi towarowe mają po 2 km długości i zestaw lokomotyw na początku, w środku i na końcu, ukrotnienie robi się drogą radiową i całym takim zestawem kieruje jeden maszynista. Nawet aktywny sygnał końca pociągu też jest drogą radiową zrobiony.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
- vernalisadonis
- Posty: 3083
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Ja złożyłem reklamację w BOK we Wrocławiu, że zamiast pendolino dostałem skład wagonowy oraz to, że przyjechał do Wrocławia z ponad 100 minutowym opóźnieniem. Minęło ponad 30 dni od złożenia reklamacji i pieniędzy nawet nie powąchałem.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
PKP Intercity od dzisiaj wprowadziło możliwość zakupu przez Internet biletów z oferty Duża Rodzina/Bilet Rodzinny, zakup biletów z różnymi ulgami w jednej transakcji i kilka innych udogodnień.
Jest już możliwość zakupu biletu z przesiadką?
Niestety jeszcze nie.