![:-) :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kolej w aglomeracji warszawskiej
Moderator: JacekM
Przez Zielonkę i Rembertów jedzie podsył do pociągu relacji Warszawa Wsch. - Czeremcha oraz z powrotem ![:-) :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:-) :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:-D :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Co ty nie powiesz!
Ja nie neguję sensu ich istnienia, ale ich częstotliwość.ashir pisze:Gdyby nie podsyły szynobusów to między Wieliszewem, a Tłuszczem już od dawna by nic nie kursowało.MJ pisze:Czy ich liczba będzie bliska liczbie kursów na trasie Warszawa Gdańska - Tłuszcz?
Uchowały się, jechałem tym wczoraj w celach "poglądowych".Emyl pisze:A one teraz nie jeżdżą przez Zielonkę i Rembertów?
![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Dlaczego Koleje Mazowieckie traktują ludzi poważnie i w poniedziałek (31.10) będzie dla nich zwykłym dniem roboczym, a ZTM/SKM udaje że to święto i zawiesza kursowanie S9?
Przy okazji zaznaczania przejazdów na mapie: co jeździ łącznicą z Wileńskiej na WWT? Bo tor wygląda na jeżdżony...
I czy już nic nie zagląda na bocznice na Utracie (przejazd przez Strażacką)?
I czy już nic nie zagląda na bocznice na Utracie (przejazd przez Strażacką)?
Kilka razy już przyglądałem się jadąc w kierunku Centrum, że nie ma od strony Rembertowa zjazdu na te bocznice. Tor, który przecina Nowostrażacką zaczyna się przy przejeździe przez Chełmżyńską, ale jest raczej nieużytkowany bo nawet krzaków nie wycinali na nim. Czyżby pociągi kiedyś zajeżdżały do tych fabryk od strony Wschodniej?MichalJ pisze:I czy już nic nie zagląda na bocznice na Utracie (przejazd przez Strażacką)?
Od Rembertowa to tam było chyba odcięte wcześniej, ale była możliwość wjechania na ten tor od strony Warszawy Wschodniej Towarowej i zawrócenia przed Chełmżyńską. Ale widzę ze zdjęć, że też już nie. To po co w ogóle ten przejazd, to nie wiem...
Zaraz po otwarciu Strażackiej przed przejazdem był znak B-20.
Rok 2011.
https://www.google.pl/maps/@52.2598916, ... !1e1?hl=pl
Zdjęto go dosyć szybko.
BTW jest gdzieś chyba wątek o bocznicach kolejowych![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
To chyba ten:
http://wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.ph ... a#p1007103
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Rok 2011.
https://www.google.pl/maps/@52.2598916, ... !1e1?hl=pl
Zdjęto go dosyć szybko.
BTW jest gdzieś chyba wątek o bocznicach kolejowych
![:?: :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
To chyba ten:
http://wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.ph ... a#p1007103
Ostatnia skonsumowana "PARÓWKA"
21.12.2012
366+218
013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685
019B/33
![tańcze :tancze:](./images/smilies/tancze.gif)
21.12.2012
366+218
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
![tańcze :tancze:](./images/smilies/tancze.gif)
Ale połączenie z tymi bocznicami dalej jest.MichalJ pisze:Od Rembertowa to tam było chyba odcięte wcześniej, ale była możliwość wjechania na ten tor od strony Warszawy Wschodniej Towarowej i zawrócenia przed Chełmżyńską. Ale widzę ze zdjęć, że też już nie. To po co w ogóle ten przejazd, to nie wiem...
Na oko ze zdjęć z góry wydaje się, że nie ma.
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 81335.html
Kolejny nierozstrzygnięty przetarg na 3,7 kilometrowy odcinek między Wieliszewem, a Zegrzem.
Kolejny nierozstrzygnięty przetarg na 3,7 kilometrowy odcinek między Wieliszewem, a Zegrzem.
Moim zdaniem rewitalizacja tego odcinka jest kompletnie niepotrzebna. Zapotrzebowanie na przewozy występuje przez jedynie 2 miesiące w roku.
A i tak wszyscy jeżdżą bez biletów.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK
Nie rozumiem po co ta prowokacja