Komunikacja w Starej Miłośnie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 28 lut 2017, 1:21

Obecnie to 147 do Milosnej jest troche bez sensu ze wzgledu na czestotliwosc i krancowanie. Jadac w tym roku z anina do i z Milosnej w 80 % wychodzilo ze duzo szybciej bede przez Czecha mimo koszmarnej przesiadki w zespole Kajki.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25357
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 lut 2017, 7:24

pawulon pisze:Jak dla mnie to Wawer jest przykładem na to, że ZTM nie potrafi sobie poradzić z problemem – niestety. W innych dzielnicach mimo oporów społecznych udaje się przeprowadzić zmiany skracając/kasując linie autobusowe, bądź zmieniając ich trasy. W Wawrze niestety nie da się. I to nie chodzi o radnych (bezradnych), bo gdyby ZTM chciał to by coś z komunikacją zrobił. Może nie wszystko na raz, żeby nie powodować dużych protestów, ale stopniowo wszystko dałoby radę zrobić. Mimo protestów ZTM nie wycofywał się ze zmian, ewentualnie starał się znaleźć jakiś półśrodek
No właśnie stopniowo porządków w Wawrze zrobić się nie da. Nie przy takiej siatce ulic. Zresztą, o czym my rozmawiamy, skoro 521 do Szczęśliwic (a przy okazji co pół godziny poza szczytem) jeździ sobie w najlepsze od ładnych kilku lat i nawet jakoś nie słychać marudzenia, że warto byłoby częściej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Płowieszczołak
Posty: 274
Rejestracja: 27 lip 2011, 18:08

Post autor: Płowieszczołak » 28 lut 2017, 10:35

Przecież wraz ze skierowaniem 147 do SM, linia 411 miała być skrócona do Gocławia od strony Politechniki?? A na chwilę obecną mają jedną i druga i domagają się jeszcze 298.
Linia 298 jest zamiast 147 w SM. Z tego co wiem, to takie pisma słała Dzielnica Wesoła do ZTM. Spokojnie, chcą tylko jednej linii na Gocław.

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 28 lut 2017, 10:54

pawcio pisze:Zresztą, o czym my rozmawiamy, skoro 521 do Szczęśliwic (a przy okazji co pół godziny poza szczytem) jeździ sobie w najlepsze od ładnych kilku lat i nawet jakoś nie słychać marudzenia, że warto byłoby częściej.
Jak to nie słychać marudzenia?

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 28 lut 2017, 11:22

pawcio pisze:
pawulon pisze:Jak dla mnie to Wawer jest przykładem na to, że ZTM nie potrafi sobie poradzić z problemem – niestety. W innych dzielnicach mimo oporów społecznych udaje się przeprowadzić zmiany skracając/kasując linie autobusowe, bądź zmieniając ich trasy. W Wawrze niestety nie da się. I to nie chodzi o radnych (bezradnych), bo gdyby ZTM chciał to by coś z komunikacją zrobił. Może nie wszystko na raz, żeby nie powodować dużych protestów, ale stopniowo wszystko dałoby radę zrobić. Mimo protestów ZTM nie wycofywał się ze zmian, ewentualnie starał się znaleźć jakiś półśrodek
No właśnie stopniowo porządków w Wawrze zrobić się nie da. Nie przy takiej siatce ulic. Zresztą, o czym my rozmawiamy, skoro 521 do Szczęśliwic (a przy okazji co pół godziny poza szczytem) jeździ sobie w najlepsze od ładnych kilku lat i nawet jakoś nie słychać marudzenia, że warto byłoby częściej.
szansę widziałbym w modernizacji linii kolejowej nr 7, która wymusi zrobienie reorganizacji tras z racji likwidacji przejazdów kolejowych.

Autobus Czerwon
Posty: 4104
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 28 lut 2017, 21:58

reserved pisze:
pawcio pisze:Zresztą, o czym my rozmawiamy, skoro 521 do Szczęśliwic (a przy okazji co pół godziny poza szczytem) jeździ sobie w najlepsze od ładnych kilku lat i nawet jakoś nie słychać marudzenia, że warto byłoby częściej.
Jak to nie słychać marudzenia?
Twoje się nie liczy.

Płowieszczołak
Posty: 274
Rejestracja: 27 lip 2011, 18:08

Post autor: Płowieszczołak » 01 mar 2017, 15:23

Ciekawostka. Pewna osoba (ogólnie znana w Wawrze z zamiłowania do komunikacji autobusowej) postanowiła postraszyć nieco Radnych Wesołej, że projekt 298 zostanie uwalony. Są ku temu jakieś mocniejsze przesłanki by podnosić ciśnienie w sąsiedniej dzielnicy?

Krzysiek_S
Posty: 5090
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 01 mar 2017, 17:21

Zacytuje siebie. Ostatnie zdanie " ... Czuje, że może być negatywna opinia w sprawie tych zmian.". A pisałem tylko do radnego Zielińskiego z zapytaniem czy temat jest aktualny bo spotkanie z ZTM było miesiąc temu, więc mogło coś zmienić się . Zastanawiając się czy temat może być poruszony na komisji inwestycyjnej 8 marca z udziałem ZTM. Czy jakoś mam przygotować się. Rozmawiałem na ten temat jak na razie z dwoma radnymi i członkiem RO. Z tego wnioskuje, że opinia może być negatywna.
Swoją opinie o tej linii na razie zachowam dla siebie. Radnemu z Wesołej napisałem, więc pewnie znasz ją.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 02 mar 2017, 13:14

O której godzinie to spotkanie komisji i gdzie?

Krzysiek_S
Posty: 5090
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 02 mar 2017, 13:18

osa pisze:O której godzinie to spotkanie komisji i gdzie?
UD Wawer.
Porządek obrad
Komisji Inwestycyjnej
w dniu 8 Marca 2017r.

(sala nr „115” godz. 17.00)






1. Otwarcie obrad.
2. Spotkanie z przedstawicielami ZTM dotyczące realizacji postulatów radnych w zakresie rozwiązań komunikacyjnych w Dzielnicy Wawer.
3. Przyjęcie sprawozdania z wykonania dzielnicowego załącznika budżetowego za 2016r.
4. Sprawy różne.

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 02 mar 2017, 19:32

Autobus Czerwon pisze:
reserved pisze: Jak to nie słychać marudzenia?
Twoje się nie liczy.
Jak to moje? Ja nie marudzę. Miałem na myśli mieszkańców Wawra.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 02 mar 2017, 19:43

O 521 już nikt nie marudzi. Akurat jeździ tyle, żeby się nie czepiali. :)

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2232
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 02 mar 2017, 20:27

No cóż, mieszkańcy Wawra mają skłonności do marudzenia (co by nie szukać daleko przykładu :D ), ale o jakiejś sensownej zmianie trzeba pomyśleć. By zlikwidować te linie "półgodzinówki" kosztem przesiadek, ale większych częstotliwości. 521 powinno sobie zostać, ale do Wiatracznej tylko.
- - -
298 to linia potrzebna i nie wiem dlaczego ktoś chce uwalić ten projekt.

Teraz pytanie - ZTM za bardzo słucha się mieszkańców omawianych dzielnic i zostawia te potworki, czy raczej "nie chce" im się wprowadzać zmian?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Krzysiek_S
Posty: 5090
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 02 mar 2017, 20:29

zxcvbnm pisze:No cóż, mieszkańcy Wawra mają skłonności do marudzenia (co by nie szukać daleko przykładu :D ), ale o jakiejś sensownej zmianie trzeba pomyśleć. By zlikwidować te linie "półgodzinówki" kosztem przesiadek, ale większych częstotliwości. 521 powinno sobie zostać, ale do Wiatracznej tylko.
- - -
298 to linia potrzebna i nie wiem dlaczego ktoś chce uwalić ten projekt.

Teraz pytanie - ZTM za bardzo słucha się mieszkańców omawianych dzielnic i zostawia te potworki, czy raczej "nie chce" im się wprowadzać zmian?
Nikt formalnie z Wawra nie chce uwalić linii 298, przynajmniej do środy. A co będzie wtedy zobaczy się.

Płowieszczołak
Posty: 274
Rejestracja: 27 lip 2011, 18:08

Post autor: Płowieszczołak » 02 mar 2017, 21:16

Teraz pytanie - ZTM za bardzo słucha się mieszkańców omawianych dzielnic i zostawia te potworki, czy raczej "nie chce" im się wprowadzać zmian?
Myślę, że w środę będzie dobry dzień by się temu wnikliwie przyjrzeć. Wyrobić sobie opinię co jest wg. kogo potworkiem. Dotychczas ta diagnoza zawsze była bardzo powierzchowna. Fajnie gdyby na sali znalazły się osoby, które by chciały pogłębić taką wiedzę. Np. skąd decydenci
(radni, a może właśnie ZTM?) czerpią inspiracje by coś odrzucać i uwalić.

ODPOWIEDZ