Tarchomin i Nowodwory (III)
Moderator: Wiliam
Chcesz powiedzieć, że dwójka dostaje zawsze zielone od ręki, niezależnie od tego, kiedy było poprzedni raz?
(Co to jest "punkt monterski" i dlaczego uniemożliwia przejazd 2, a 11 jechała?)
Dyskusja z nawiasu tutaj: http://wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.ph ... 3#p1032763
Wiliam
(Co to jest "punkt monterski" i dlaczego uniemożliwia przejazd 2, a 11 jechała?)
Dyskusja z nawiasu tutaj: http://wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.ph ... 3#p1032763
Wiliam
Kolejny tytuł zajął się sytuacją na Młocinach. Faktycznie źle się dzieje tam rano, czy problemy występowały jedynie w czasie pierwszych dni?
http://tustolica.pl/tramwaj-na-nowodwor ... wada_74872
http://tustolica.pl/tramwaj-na-nowodwor ... wada_74872
Problem z korkiem na Młocinach występował jeszcze przed otwarciem trasy na Nowodwory. Mianowicie chodzi o to, że jak na przystanku przed sygnalizatorem w stronę centrum stoi 11 lub 33, 2 nie może wjechać na przystanek i jak tramwaje są w stadzie, co się zwłaszcza teraz zdarza dosyć często, powstaje zator. Ale bez przesady, to jest maksymalnie 5 minut czekania.
Moje zdjęcia: Phototrans - WGKM
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36655
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Przy 14 minutach z Nowodworów dodatkowe 5 minut to dosyć sporo.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Posty: 5832
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jeżeli stoi 11 lub 33, to 2 spokojnie jedzie. Gorzej, jeżeli po problematycznym wyjeździe z torów postojowych, przed sygnalizatorem wyjazdowym stoją 11 i 33, wtedy 2 nie wjedzie na przystanek.
miłośnik 13N
Wbrew temu, co pisze tustolica, układ torów nie jest odziedziczony po pętli Huta, przeciwnie, tamten układ był o wiele lepszy.
A teraz, to nie wiem, co można by zrobić (poza wyjazdem dwójki przy peronie 7). Zabranie dwójki z przystanku przy metrze to tłumy pieszych gnających przez tory...
A teraz, to nie wiem, co można by zrobić (poza wyjazdem dwójki przy peronie 7). Zabranie dwójki z przystanku przy metrze to tłumy pieszych gnających przez tory...
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36655
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Oczywiście, że jest odziedziczony po pętli Huta. Nowy węzeł projektowano w oparciu o stary układ, zamiast rysować go od zera. I to się teraz mści.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Czy pasażerowie - w sytuacji zatoru - nie mogą wysiadać z dwójki na przystanku 09?
A czy w przyszłości będzie można skleić 2 z 33, żeby powstała jedna linia na trasie: Winnica - Kielecka?
Nie da się jakoś zrobić tak, żeby 11stka nie musiała kręcić kółek po pętli Młociny, skoro i tak jest obsługiwana przez dwukierunkowe jazzy?
Na czym polega to oparcie, skoro jest wszystko inaczej?Bastian pisze:Oczywiście, że jest odziedziczony po pętli Huta. Nowy węzeł projektowano w oparciu o stary układ, zamiast rysować go od zera. I to się teraz mści.
Można by dorobić zawrotkę tu: http://umapa.pl/z68G8fraktal pisze:Nie da się jakoś zrobić tak, żeby 11stka nie musiała kręcić kółek po pętli Młociny, skoro i tak jest obsługiwana przez dwukierunkowe jazzy?
Przecież obecna pętla tramwajowa powstała zupełnie od nowa z torami postojowymi obróconymi o 90 stopni w stosunku do starej. Jeśli więc mowa, że nowa powstała w oparciu o starą, to chyba chodzi wyłącznie o jej lokalizację.
A otóż nie, odświeżyłem sobie pamięć (hehe) i jednak jest bardziej oparta niż pamiętałem. Perony postojowe są dokładnie tam gdzie były, tylko dawniej połowa miała pętlę w jedną stronę, a połowa w drugą, a teraz mają wszystkie w jedną, żeby zwolnić miejsce pod jezdnię al. Wittek.osa pisze:Przecież obecna pętla tramwajowa powstała zupełnie od nowa z torami postojowymi obróconymi o 90 stopni w stosunku do starej. Jeśli więc mowa, że nowa powstała w oparciu o starą, to chyba chodzi wyłącznie o jej lokalizację.