[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25368
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 mar 2017, 18:23

ZTM nic do torów nie ma. Ich interesują przystanki.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 06 mar 2017, 20:19

W obecnej sytuacji "stara Huta" po ewentualnych modyfikacjach by była chyba bardziej funkcjonalna niż obecna pętla bo 11 i 33 nie zajeżdżałyby się z 2 i 6. Swoje dokłada koordynacja wyjazdów 11 z 33 i mamy to co mamy.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1628
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 06 mar 2017, 22:16

Przystanek monterski obok 6 wyjazdowej, są nawet dwa perony. :P
A 2 wyjazd po monterskim. :(
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 07 mar 2017, 16:28

Wyjazd to połowa sukcesu. Pozostaje jeszcze blokowanie 11 i 33 przez 2 na przystanku 28. Dodatkowo jeśli mamy sytuacje, że dwa tramwaje stoją i czekają na światło w kierunku Centrum to 2 nie może wjechać na przystanek bo jest zablokowana zwrotnica. Przez dwie minuty, które 2 stoi i czeka na wjazd na przystanek dojeżdża kolejna 2 i mamy małe zatrzymanie. Do tego za chwilę wyjeżdża kolejne 33 i przez cały szczyt mamy bałagan na Młocinach. Węzeł niby nowoczesny ale niezbyt funkcjonalny w obecnej sytuacji.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36653
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 07 mar 2017, 16:53

Inna rzecz, że główny przystanek dla 11 i 33 powinien być urządzony na Młocinach 06 na Nocznickiego, a nie w węźle na zwrotnicach...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 07 mar 2017, 17:02

A te 11 i 33 nie mogłyby jechać wewnętrznym torem? Niech mają sobie właśnie ten 06 i tyle.

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 07 mar 2017, 17:56

Mogłyby ale raz, że przystanek musiałby być za skrzyżowaniem bo Swing nie wyprostuje się a i nie jestem pewien czy stojące na światłach 11 czy 33 i tak nie zablokuje 2 nie mówiąc już o ryzyku wóz w wóz jak motorowy z 2 nie zauważy omijającego tramwaju.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36653
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 07 mar 2017, 19:02

No przecież 06 jest za skrzyżowaniem.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1628
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 07 mar 2017, 19:40

Przystanek 06 dla motorkowych 11 i 33 jako główny, a postój socjalny gdzie?
I jak z koordynacją?
A trzeci tor obok 6 dla wysiadających? :-k
I ten tor monterski, w takiej relacji nie ma racji bytu.
Są dwa wolne tory obok wyjazdowej 6.
Tam powinno się naprawiać usterki.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 07 mar 2017, 19:42

Postój 11 i 33 na pętli tak jak dziś, tylko przy wyjeździe bez zabierania pasażerów z 08.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1628
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 07 mar 2017, 19:50

08 do kasacji jeśli przyspieszy 2.
A może tak najprostsza droga i 2 koło 6 na wyjeżdzie.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25368
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 mar 2017, 12:02

08 niewiele zmieni bo i tak trzymać będzie sygnalizacja.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 08 mar 2017, 12:22

Średnio zresztą potrzebna tak na moje oko. A tramwaje często czekają tam niepotrzebnie. Nawet w inauguracyjnym kursie na Nowodwory z oficjelami tak było, że wspomnę jeszcze o dodatkowym okrążeniu pętli Metro Młociny.

Flash8222
Posty: 7605
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 08 mar 2017, 12:34

Zacznijmy od tego, że gdyby nazwać sygnalizację świetlną na węźle Metro Młociny ułomną to tak jakby obrazić wszystkich ułomnych świata, ale przynajmniej były już IR był z niej dumny.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 08 mar 2017, 13:09

pawcio pisze:08 niewiele zmieni bo i tak trzymać będzie sygnalizacja.
O tyle zmieni, że w czasie, gdy stoją pod czerwonym 11 i 33, dwójka będzie mogła obsłużyć przystanek 28. Owszem, pojedzie dopiero wtedy, gdy tamte zwolnią tor.

Tylko się obawiam, że prędzej czy później się zetrą...

(Znacznie większym powodem do dumy jest jednak sygnalizacja przy zajezdni.)

ODPOWIEDZ