Wspólny bilet ZTM/KM/WKD/PR
Moderator: JacekM
Nie, inaczej, mi chodziło o to że w punkcie b) gdybym miał WKM na 1+2 strefę. Jak tylko na 2 to wiadomo, że prościej już kupić na całą trasę.
Mnie i tak dotyczy wariant a), co do b) to tak z ciekawości, bo dość niekonsekwentne to jest moim zdaniem.
Mnie i tak dotyczy wariant a), co do b) to tak z ciekawości, bo dość niekonsekwentne to jest moim zdaniem.
No nie, jak masz bilet na obie strefy, to jest ważny do Niedźwiadka. Dokupienie biletu na 2. strefę nie może skracać zasięgu biletu na 1. strefę.
O, z okazji remontu na Kole wszystkie bilety ZTM są ważne w pociągach Wschodnia-Zachodnia.
Nie można tego raz na dobre załatwić rozszerzeniem 'wspólnego biletu' na wszystkie rodzaje biletów w odpowiednich strefach i już?
Nie można tego raz na dobre załatwić rozszerzeniem 'wspólnego biletu' na wszystkie rodzaje biletów w odpowiednich strefach i już?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
I wreszcie mogę jeździć S3/S9 na bilecie pracownika kolei...
A 414 się wreszcie zatrzyma na PKP Toruńska. Same dobre wiadomości.
A 414 się wreszcie zatrzyma na PKP Toruńska. Same dobre wiadomości.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Początek uwalania 414?
Dlaczego miałoby to uwalić tą linię?
Bo to jedna z nielicznych linii w mieście, którą jeszcze można gdzieś szybko dojechać, bo ma mało przystanków i porusza się ekspresową trasą. A z PKP Toruńska to korzystają takie tłumy, że ho ho... zwłaszcza w stronę Żerania.
Przystanek ma być "na żądanie". Także nie rozumiem w czym masz problem
Z tym, że i tak zawsze jakiś pojedynczy rodzynek machnie, by podjechać sobie przystanek. Więc dla mnie to bez różnicy. Nawet jak autobus nie stanie, będzie musiał jechać wolno, żeby kierowca patrzył czy ktoś macha na przystanku.
Wiem, co mówię. Naprawdę to jest jedna z nielicznych linii, które rzeczywiście potrafią szybko przejechać przez miasto. I dzięki m.in. właśnie małej liczbie przystanków. No ale od ZP Szczęśliwicka zaczęło się powolne uwalanie linii. Niedługo się zrobi z tego 3xx.
Edit:
Ech, już nic nie mówię. Martwi mnie kierunek, w jakim zmierza ta komunikacja. Coraz gorzej.
Wiem, co mówię. Naprawdę to jest jedna z nielicznych linii, które rzeczywiście potrafią szybko przejechać przez miasto. I dzięki m.in. właśnie małej liczbie przystanków. No ale od ZP Szczęśliwicka zaczęło się powolne uwalanie linii. Niedługo się zrobi z tego 3xx.
Edit:
Ech, już nic nie mówię. Martwi mnie kierunek, w jakim zmierza ta komunikacja. Coraz gorzej.
-
- Posty: 4344
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Masz wielki problem, bo przejazd jakąś linią będzie dłuższy o 30 sekund?
Tak sobie tłumacz.Autobus Czerwon pisze:Masz wielki problem, bo przejazd jakąś linią będzie dłuższy o 30 sekund?
Te 30 sekund to może być potem dodatkowe stanie na światłach, a to już wyjdzie 2 min. Poza tym nie jestem na tyle naiwny, żeby sądzić, że to tylko pojedyncza akcja. To już drugi przystanek dodawany na tej linii i pewnie nie ostatni. Szczęśliwicka też niby tylko na żądanie, a w praktyce nawet o 5:00 rano staje. A kolejny raz powtarzam - to jedna z niewielu naprawdę szybkich linii w mieście. Dlatego boli mnie, że zaczyna być uwalana przez przystanki, które mają znikomą frekwencję.
I PKP Koło jeszcze...
No to pozamiatane.
No to pozamiatane.
-
- Posty: 12178
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Znasz w ogóle genezę dodania tych przystanków? Jak często korzystasz z PKP Koło, że twierdzisz że ma znikomą frekwencję? Ile razy jechałeś KMką/SKMką z Koła w stronę Legionowa w szczycie?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Akurat teraz, to za bardzo nigdzie się stamtąd nie dojedzie - remont obwodowej będzie, przez co najmniej rok zero pociągów.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43