Komunikacja miejska w Wawrze [II]
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 5090
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
W sumie czekałem na ten wpis redaktora Osowskiego ,bo wiedziałem, zę to lepiej odda niż ja[ za dużo emocji ]. Pełna relacja z wczorajszej komisji inwestycyjnej znajduję się tu http://autobusczerwony.blox.pl/2017/03/ ... rinem.html
Beton Panie, beton. 20 lutego wysłałem zapytanie o krztałt linii 298, to nawet mi ZTM nie chciał odpowiedzieć. Może nie mają obowiązku, nie znam się na tym, ale wypadało być odpowiedzieć... Ja osobiście mam im za złe, że ZTM słucha się tych niepo-radnych. Gdyby kiedyś ktoś olał te protesty na zmiany, to już by to jakoś funkcjonowało. A tak pełno linii półgodzinówek.
Po za tym może byłaby pula autobusów, gdyby nie rezygnowano z pakietów ajenckich (Kontrakt Michasia zakończony w 2016 r. nie ma kontynuacji przez nowego przewoźnika, tak samo kontrakt Mobilisu, ten drugi który się zakończył 1.01.2017)
Po za tym może byłaby pula autobusów, gdyby nie rezygnowano z pakietów ajenckich (Kontrakt Michasia zakończony w 2016 r. nie ma kontynuacji przez nowego przewoźnika, tak samo kontrakt Mobilisu, ten drugi który się zakończył 1.01.2017)
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Mają 30 dni na odpowiedź...zxcvbnm pisze:20 lutego wysłałem zapytanie o krztałt linii 298, to nawet mi ZTM nie chciał odpowiedzieć. Może nie mają obowiązku, nie znam się na tym, ale wypadało być odpowiedzieć...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Skoro ZTM nie daje żadnej przynęty dla Lucerny w zamian za 119 to trudno się dziwić radnej.
Zastanawiam się jak pracowałoby para 146 i 147 o wspólnej trasie na Saskiej Kępie i Gocławiu. Czy obsługa przystanków na Wale od Wersalskiej do Fieldorfa jest konieczna? Wtedy po Saskiej Kępie puścić kręcącą się dowozówkę do MSN / na Wschodni, a 123 wycofać z Kępy.
Zastanawiam się jak pracowałoby para 146 i 147 o wspólnej trasie na Saskiej Kępie i Gocławiu. Czy obsługa przystanków na Wale od Wersalskiej do Fieldorfa jest konieczna? Wtedy po Saskiej Kępie puścić kręcącą się dowozówkę do MSN / na Wschodni, a 123 wycofać z Kępy.
-
- Posty: 5090
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Hmm jestem prawie pewny, że jakby nawet dał to ciężko byłoby ją przekonać do zabrania 119...aaa pisze:Skoro ZTM nie daje żadnej przynęty dla Lucerny w zamian za 119 to trudno się dziwić radnej.
Zastanawiam się jak pracowałoby para 146 i 147 o wspólnej trasie na Saskiej Kępie i Gocławiu. Czy obsługa przystanków na Wale od Wersalskiej do Fieldorfa jest konieczna? Wtedy po Saskiej Kępie puścić kręcącą się dowozówkę do MSN / na Wschodni, a 123 wycofać z Kępy.
117 ze św. Patelni przez Lucerny do SM też nie przekona? Bonusowo odpada argument o 525 na Centralnym jako linii szpitalnej. Brygady z wycofania 213/219.
To z patelni chyba bedzie szybciej piechota do CZD niż ta linią
Saska Kępa się ucieszy za jeszcze większe opóźnienia na jedynej linii "nie-obwodowej" na Francuskiej Co do dowożenia do MSN - jest E1 po Wale. Z Francuskiej zanim cokolwiek dojedzie pod wejście do metra to byłoby już dawno przy Palmie po Poniatowskim...
Abstrahując od uzdrawiania komunikacji w samym Wawrze, czy są jakieś pomysły na komunikację do Wilanowa/Ursynowa po zbudowaniu POW?
Dla przetarcia szlaku, pewnie coś by się przydało, ale mam wątpliwości czy coś zostanie utworzone.
Przydałaby się linia z Wilanowa do południowego Wawra. Jak ktoś chce w tej relacji jechać, musi dwa razy się przesiadać i jechać naokoło. Na pewno to dość uciążliwe.
Może linia z Międzylesia przez Radość i Miedzeszyn do SGGW i metra?
i przez Miasteczko Wilanów.
Są takie pomysły jak dla istniejącego odcinka POW, gdzie od 4 lat są niepotrzebne zatoki przystankowe i wiaty.
Tyle, że w przypadku przejazdu przez most, linia ma sens. Trudno zaś szukać sensu w linii jadącej np. na odcinku Puławska - al. Krakowska.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43