Komunikacja miejska w Wawrze [II]

Moderator: Wiliam

Krzysiek_S
Posty: 5090
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 09 mar 2017, 12:41

W sumie czekałem na ten wpis redaktora Osowskiego ,bo wiedziałem, zę to lepiej odda niż ja[ za dużo emocji ]. Pełna relacja z wczorajszej komisji inwestycyjnej znajduję się tu http://autobusczerwony.blox.pl/2017/03/ ... rinem.html

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2233
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 09 mar 2017, 13:44

Beton Panie, beton. 20 lutego wysłałem zapytanie o krztałt linii 298, to nawet mi ZTM nie chciał odpowiedzieć. Może nie mają obowiązku, nie znam się na tym, ale wypadało być odpowiedzieć... Ja osobiście mam im za złe, że ZTM słucha się tych niepo-radnych. Gdyby kiedyś ktoś olał te protesty na zmiany, to już by to jakoś funkcjonowało. A tak pełno linii półgodzinówek.

Po za tym może byłaby pula autobusów, gdyby nie rezygnowano z pakietów ajenckich (Kontrakt Michasia zakończony w 2016 r. nie ma kontynuacji przez nowego przewoźnika, tak samo kontrakt Mobilisu, ten drugi który się zakończył 1.01.2017)
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 09 mar 2017, 17:36

zxcvbnm pisze:20 lutego wysłałem zapytanie o krztałt linii 298, to nawet mi ZTM nie chciał odpowiedzieć. Może nie mają obowiązku, nie znam się na tym, ale wypadało być odpowiedzieć...
Mają 30 dni na odpowiedź... 8-(
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

aaa
Posty: 278
Rejestracja: 19 wrz 2007, 10:58

Post autor: aaa » 09 mar 2017, 22:36

Skoro ZTM nie daje żadnej przynęty dla Lucerny w zamian za 119 to trudno się dziwić radnej.
Zastanawiam się jak pracowałoby para 146 i 147 o wspólnej trasie na Saskiej Kępie i Gocławiu. Czy obsługa przystanków na Wale od Wersalskiej do Fieldorfa jest konieczna? Wtedy po Saskiej Kępie puścić kręcącą się dowozówkę do MSN / na Wschodni, a 123 wycofać z Kępy.

Krzysiek_S
Posty: 5090
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 09 mar 2017, 23:09

aaa pisze:Skoro ZTM nie daje żadnej przynęty dla Lucerny w zamian za 119 to trudno się dziwić radnej.
Zastanawiam się jak pracowałoby para 146 i 147 o wspólnej trasie na Saskiej Kępie i Gocławiu. Czy obsługa przystanków na Wale od Wersalskiej do Fieldorfa jest konieczna? Wtedy po Saskiej Kępie puścić kręcącą się dowozówkę do MSN / na Wschodni, a 123 wycofać z Kępy.
Hmm jestem prawie pewny, że jakby nawet dał to ciężko byłoby ją przekonać do zabrania 119...

aaa
Posty: 278
Rejestracja: 19 wrz 2007, 10:58

Post autor: aaa » 09 mar 2017, 23:44

117 ze św. Patelni przez Lucerny do SM też nie przekona? Bonusowo odpada argument o 525 na Centralnym jako linii szpitalnej. Brygady z wycofania 213/219.

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 10 mar 2017, 10:27

To z patelni chyba bedzie szybciej piechota do CZD niż ta linią :D

Gdynianin
Posty: 641
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 12 mar 2017, 15:25

Saska Kępa się ucieszy za jeszcze większe opóźnienia na jedynej linii "nie-obwodowej" na Francuskiej ;) Co do dowożenia do MSN - jest E1 po Wale. Z Francuskiej zanim cokolwiek dojedzie pod wejście do metra to byłoby już dawno przy Palmie po Poniatowskim...

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 15 mar 2017, 0:13

Abstrahując od uzdrawiania komunikacji w samym Wawrze, czy są jakieś pomysły na komunikację do Wilanowa/Ursynowa po zbudowaniu POW?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4770
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 15 mar 2017, 10:59

Dla przetarcia szlaku, pewnie coś by się przydało, ale mam wątpliwości czy coś zostanie utworzone.
Obrazek

reserved
Posty: 14621
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 15 mar 2017, 11:07

Przydałaby się linia z Wilanowa do południowego Wawra. Jak ktoś chce w tej relacji jechać, musi dwa razy się przesiadać i jechać naokoło. Na pewno to dość uciążliwe.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8392
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 15 mar 2017, 11:21

Może linia z Międzylesia przez Radość i Miedzeszyn do SGGW i metra? ;)

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 15 mar 2017, 17:11

i przez Miasteczko Wilanów.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 16 mar 2017, 0:00

Są takie pomysły jak dla istniejącego odcinka POW, gdzie od 4 lat są niepotrzebne zatoki przystankowe i wiaty.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 18 mar 2017, 0:55

Tyle, że w przypadku przejazdu przez most, linia ma sens. Trudno zaś szukać sensu w linii jadącej np. na odcinku Puławska - al. Krakowska. :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ODPOWIEDZ