Co w dzielnicy Ursynów piszczy
Moderator: Wiliam
192 od Metra Natolin: albo Belgradzką i Rosoła do Płaskowickiej, albo jeszcze lepiej Belgradzką i Stryjeńskich do Dereniowej, zastępując na Belgradzkiej 504, które wtedy może pojechać prosto Stryjeńskich.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
166, 179, 192 oraz 504 niepunktualne...:
http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/001 ... 320001.pdf
Radna też się denerwuje o trasy autobusów 192, 195, 503 oraz 504
http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/001 ... 080001.pdf
http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/001 ... 320001.pdf
Radna też się denerwuje o trasy autobusów 192, 195, 503 oraz 504
http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/001 ... 080001.pdf
Tylko u mnie te linki nie działają?
U mnie też.
Podmienione - już powinny działać.
Dalej nic.
-
- Posty: 206
- Rejestracja: 20 cze 2015, 15:31
- Lokalizacja: skrzyżowanie Woroniczej i Wołowskiej
Z-1 też jeździ pełne tylko co z tego jak obok jeździ pustawe 31, bo ludziom się nie chce przez pasy przejść do tramwaju (a tłok w Z-1 bierze się głównie z przystanków Rzymowskiego i Domaniewska, a nie z Postępu czy PKP Służewiec). To, że coś jeździ pełne, nie oznacza, że jest to dobre rozwiązanie.rubeus pisze:Co do wywalania 166 z Ursynowa - dość często zdarza mi się nim podróżować i jakoś pustek nie obserwuję.
To dość ciekawa obserwacja, bo ja np. nie widziałem jeszcze 31 innego niż na granicy zabieralności (miedzy 16:30 a 18), podczas gdy obok potrafiło jechać Z-1 z miejscami leżącymi.Woronicz pisze:Z-1 też jeździ pełne tylko co z tego jak obok jeździ pustawe 31, bo ludziom się nie chce przez pasy przejść do tramwaju
Ale może przyzwyczajenia się zmieniły w ciągu ostatnich dni.
ŁK
Już wiadomo jak pojedzie 504. Niestety przez Lanciego (bez przystanków). Wydaje mi się że jest to najgorszy wariant. Wiele kierowców będzie wybierało podróż przez Lanciego i korki do skrętów będą jeszcze większe jak teraz, a co za tym idzie 504 będzie miało na wyjeździe z Ursynowa jeszcze większe opóźnienia. Na 99% na pętli Natolin Płn. będzie jechało razem z kursami skróconymi. No cóż trzeba czekać teraz na zamknięcie Lanciego...
Bo tym niedasie sterować.Lukasz436 pisze: Na 99% na pętli Natolin Płn. będzie jechało razem z kursami skróconymi. No cóż trzeba czekać teraz na zamknięcie Lanciego...
ŁK
Wersja z Lanciego została opisana w Wyborczej, natomiast lokalna ursynowska gazeta Passa pisze o takiej wersji trasy 504: od metra natolin Al. KEN jak dawniej, przy przebudowywanym skrzyżowaniu z Płaskowickiej w prawo (zamiast w lewo), następnie zawrotka przez pętlę Natolin Płn. i dalej prosto Płaskowickiej jak 503. Wydaje mi się, że te rozwiązanie jest dużo lepsze. Co myślicie?
Link: http://www.passa.waw.pl/artykul/utrudni ... -film,1770
Link: http://www.passa.waw.pl/artykul/utrudni ... -film,1770
ZTM pisze:Budowa Drogi Ekspresowej S2 – Południowa Obwodnica Warszawy
od 28.03.2017 (wtorek)
W związku z rozpoczęciem prac przy budowie Drogi Ekspresowej S2 – Południowa Obwodnica Warszawy i wprowadzeniem zmian w org. ruchu na skrzyżowaniu al. KEN i ul. Płaskowickiej wprowadzone zostaną niżej podane zmiany w funkcjonowaniu komunikacji
w dzielnicy Ursynów.
1) Od dnia 28.03.2017 r. od ok. godz. 22:00 do odwołania zawiesza się funkcjonowanie przystanku NATOLIN PŁN. 12. W zamian za zawieszony przystanek nie uruchamia się przystanku tymczasowego.
2) Od dnia 28.03.2017 r. od ok. godz. 22:00 do końca kursowania linii dziennych autobusy linii 504 zostaną skierowane na trasę objazdową:
504 w kierunku Dw. Centralny:
od skrzyżowania al. KEN/ Płaskowickiej: al. KEN - Płaskowickiej (w prawo) – zawrotka przez pętlę autobusowa NATOLIN PŁN. – Płaskowickiej (w prawo) i dalej swoja trasą,
w kierunku Os. Kabaty:
Obowiązuje trasa podstawowa (w rejonie skrzyżowania al. KEN i ul. Płaskowickiej po jezdni tymczasowej)
3) Od dnia 28.03.2017 r. od ok. godz. 22:00 do odwołania autobusy linii 136 tylko w kierunku MŁYNÓW zostaną skierowane na trasę zmienioną:
136 w kierunku Młynów:
od wyjazdu z pętli autobusowej: Płaskowickiej (w lewo) i dalej swoja trasą
4) Od dnia 29.03.2017 r. od początku kursowania do odwołania zawiesza się funkcjonowanie przystanków METRO NATOLIN 03 i NATOLIN PŁN. 08.
5) Od dnia 29.03.2017 r. od początku kursowania linii dziennych do odwołania autobusy linii 401 (kursy wariantowe) i 504 zostaną skierowane na trasę zmienioną:
504 w kierunku Dw. Centralny:
od skrzyżowania Belgradzka / al. KEN: Belgradzka – Lanciego - Płaskowickiej i dalej swoja trasą,
w kierunku Os. Kabaty:
Obowiązuje trasa podstawowa (w rejonie skrzyżowania al. KEN i ul. Płaskowickiej po jezdni tymczasowej)
401 (kursy wariantowe) w kierunku Natolin Płn.(linia 401):
trasa zostaje skrócona do przystanku URSYNÓW PŁD. 03
504 (kursy wariantowe) w kierunku Dw. Centralny (linia 504):
NATOLIN PŁN. 14 – Płaskowickiej i dalej swoją trasą
Przepraszamy za utrudnienia.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Na czym polega zmiana na 136, bo nie rozumiem? Przecież wyjeżdża z pętli w lewo.
Teraz wyjeżdża w prawo robi rundkę wokół ronda.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Nie będzie robiło zawrotki na rondzie przy al. KEN.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.