Co w dzielnicy Ursynów piszczy

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1320
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 07 mar 2017, 8:36

192 od Metra Natolin: albo Belgradzką i Rosoła do Płaskowickiej, albo jeszcze lepiej Belgradzką i Stryjeńskich do Dereniowej, zastępując na Belgradzkiej 504, które wtedy może pojechać prosto Stryjeńskich.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2274
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 14 mar 2017, 20:28

166, 179, 192 oraz 504 niepunktualne...:
http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/001 ... 320001.pdf

Radna też się denerwuje o trasy autobusów 192, 195, 503 oraz 504
http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/001 ... 080001.pdf

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8392
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 15 mar 2017, 8:55

Tylko u mnie te linki nie działają?

Georg
Posty: 5992
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 15 mar 2017, 9:53

U mnie też.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2274
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 15 mar 2017, 12:58

Podmienione - już powinny działać.

Georg
Posty: 5992
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 15 mar 2017, 13:25

Dalej nic.

Woronicz
Posty: 206
Rejestracja: 20 cze 2015, 15:31
Lokalizacja: skrzyżowanie Woroniczej i Wołowskiej

Post autor: Woronicz » 15 mar 2017, 23:13

rubeus pisze:Co do wywalania 166 z Ursynowa - dość często zdarza mi się nim podróżować i jakoś pustek nie obserwuję.
Z-1 też jeździ pełne tylko co z tego jak obok jeździ pustawe 31, bo ludziom się nie chce przez pasy przejść do tramwaju (a tłok w Z-1 bierze się głównie z przystanków Rzymowskiego i Domaniewska, a nie z Postępu czy PKP Służewiec). To, że coś jeździ pełne, nie oznacza, że jest to dobre rozwiązanie.

Łukasz
Posty: 10641
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 16 mar 2017, 7:50

Woronicz pisze:Z-1 też jeździ pełne tylko co z tego jak obok jeździ pustawe 31, bo ludziom się nie chce przez pasy przejść do tramwaju
To dość ciekawa obserwacja, bo ja np. nie widziałem jeszcze 31 innego niż na granicy zabieralności (miedzy 16:30 a 18), podczas gdy obok potrafiło jechać Z-1 z miejscami leżącymi.

Ale może przyzwyczajenia się zmieniły w ciągu ostatnich dni.
ŁK

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2274
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 24 mar 2017, 7:19

Już wiadomo jak pojedzie 504. Niestety przez Lanciego (bez przystanków). Wydaje mi się że jest to najgorszy wariant. Wiele kierowców będzie wybierało podróż przez Lanciego i korki do skrętów będą jeszcze większe jak teraz, a co za tym idzie 504 będzie miało na wyjeździe z Ursynowa jeszcze większe opóźnienia. Na 99% na pętli Natolin Płn. będzie jechało razem z kursami skróconymi. No cóż trzeba czekać teraz na zamknięcie Lanciego...

Łukasz
Posty: 10641
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 mar 2017, 9:04

Lukasz436 pisze: Na 99% na pętli Natolin Płn. będzie jechało razem z kursami skróconymi. No cóż trzeba czekać teraz na zamknięcie Lanciego...
Bo tym niedasie sterować.
ŁK

jaNÓŻ
Posty: 23
Rejestracja: 11 sie 2013, 15:46

Post autor: jaNÓŻ » 24 mar 2017, 10:02

Wersja z Lanciego została opisana w Wyborczej, natomiast lokalna ursynowska gazeta Passa pisze o takiej wersji trasy 504: od metra natolin Al. KEN jak dawniej, przy przebudowywanym skrzyżowaniu z Płaskowickiej w prawo (zamiast w lewo), następnie zawrotka przez pętlę Natolin Płn. i dalej prosto Płaskowickiej jak 503. Wydaje mi się, że te rozwiązanie jest dużo lepsze. Co myślicie?

Link: http://www.passa.waw.pl/artykul/utrudni ... -film,1770

Walas
Posty: 17102
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 24 mar 2017, 18:31

ZTM pisze:Budowa Drogi Ekspresowej S2 – Południowa Obwodnica Warszawy

od 28.03.2017 (wtorek)

W związku z rozpoczęciem prac przy budowie Drogi Ekspresowej S2 – Południowa Obwodnica Warszawy i wprowadzeniem zmian w org. ruchu na skrzyżowaniu al. KEN i ul. Płaskowickiej wprowadzone zostaną niżej podane zmiany w funkcjonowaniu komunikacji
w dzielnicy Ursynów.

1) Od dnia 28.03.2017 r. od ok. godz. 22:00 do odwołania zawiesza się funkcjonowanie przystanku NATOLIN PŁN. 12. W zamian za zawieszony przystanek nie uruchamia się przystanku tymczasowego.

2) Od dnia 28.03.2017 r. od ok. godz. 22:00 do końca kursowania linii dziennych autobusy linii 504 zostaną skierowane na trasę objazdową:

504 w kierunku Dw. Centralny:
od skrzyżowania al. KEN/ Płaskowickiej: al. KEN - Płaskowickiej (w prawo) – zawrotka przez pętlę autobusowa NATOLIN PŁN. – Płaskowickiej (w prawo) i dalej swoja trasą,

w kierunku Os. Kabaty:
Obowiązuje trasa podstawowa (w rejonie skrzyżowania al. KEN i ul. Płaskowickiej po jezdni tymczasowej)

3) Od dnia 28.03.2017 r. od ok. godz. 22:00 do odwołania autobusy linii 136 tylko w kierunku MŁYNÓW zostaną skierowane na trasę zmienioną:

136 w kierunku Młynów:
od wyjazdu z pętli autobusowej: Płaskowickiej (w lewo) i dalej swoja trasą

4) Od dnia 29.03.2017 r. od początku kursowania do odwołania zawiesza się funkcjonowanie przystanków METRO NATOLIN 03 i NATOLIN PŁN. 08.

5) Od dnia 29.03.2017 r. od początku kursowania linii dziennych do odwołania autobusy linii 401 (kursy wariantowe) i 504 zostaną skierowane na trasę zmienioną:

504 w kierunku Dw. Centralny:
od skrzyżowania Belgradzka / al. KEN: Belgradzka – Lanciego - Płaskowickiej i dalej swoja trasą,

w kierunku Os. Kabaty:
Obowiązuje trasa podstawowa (w rejonie skrzyżowania al. KEN i ul. Płaskowickiej po jezdni tymczasowej)

401 (kursy wariantowe) w kierunku Natolin Płn.(linia 401):
trasa zostaje skrócona do przystanku URSYNÓW PŁD. 03

504 (kursy wariantowe) w kierunku Dw. Centralny (linia 504):
NATOLIN PŁN. 14 – Płaskowickiej i dalej swoją trasą

Przepraszamy za utrudnienia.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4770
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 24 mar 2017, 22:45

Na czym polega zmiana na 136, bo nie rozumiem? Przecież wyjeżdża z pętli w lewo.
Obrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25373
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 mar 2017, 23:18

Teraz wyjeżdża w prawo robi rundkę wokół ronda.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

bartoni722
Posty: 12141
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 24 mar 2017, 23:19

Nie będzie robiło zawrotki na rondzie przy al. KEN.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

ODPOWIEDZ