Komunikacja w Rembertowie
Moderator: Wiliam
Od 19 marca.
Nie można liczyć na lokalne 153, 196 ze względu na przejazd. Korek wczoraj sięgał prawie do kościoła na Paderewskiego (godzina ~8:30), z drugiej strony na Cyrulików do Republikańskiej.
Nie można liczyć na 115, które stoi w korku na przejeździe - w al. Chruściela sięga do Eskulapów, niekiedy dalej. Kurs 6:53 zazwyczaj 7:10 dopiero jest na wysokości stacji po stronie Starego Rembertowa w kierunku Aleksandrowa.
Nie można liczyć na 225 ze względu na korek na Chruściela, teraz doszedł korek na Strażackiej (dziś 7:00 pod Ratuszem zatkana była po skręcie z Chruściela), wczoraj natomiast zepsuł się podmiejski na przystanku Kordiana i blokował dodatkowo okolicę. Ślimak na Żołnierską był zablokowany na blisko 10 minut. Następnie przejazd na Wygodzie i korek na Marsa.
Nie można liczyć na 143, które utyka w tym samym korku na Chruściela, Strażackiej, wjeździe na Żołnierską, na Żołnierskiej (korek sięga miejsca gdzie Piłsudskiego zwęża się w Ząbkach w Żołnierską), na Marsa i dalej przy Politechnice.
Nie można liczyć na 199, które teraz stoi w korku na Strażackiej i Żołnierskiej standardowo. Czasem opóźnia je Radzymińska, ale to sporadycznie.
Nie można liczyć na N24, bo nie może podjeżdżać do północnych części Rembertowa.
Zmienił się ostatnio rozkład jazdy pociągów, nie wiem jak 7:15, ale można policzyć na palcach jednej ręki ile razy był o czasie. Częściej przyjeżdżał 7:30, czasem w ogóle.
Z tego co słyszałem, to któregoś kwietnia (7?) będzie zamknięty przejazd przy stacji, mało tego - powstanie rondo tu, gdzie kładą asfalt z Zesłańców Polskich do Strażackiej. Nie będzie ANI JEDNEGO WYJAZDU Z DZIELNICY.
Nie można liczyć na lokalne 153, 196 ze względu na przejazd. Korek wczoraj sięgał prawie do kościoła na Paderewskiego (godzina ~8:30), z drugiej strony na Cyrulików do Republikańskiej.
Nie można liczyć na 115, które stoi w korku na przejeździe - w al. Chruściela sięga do Eskulapów, niekiedy dalej. Kurs 6:53 zazwyczaj 7:10 dopiero jest na wysokości stacji po stronie Starego Rembertowa w kierunku Aleksandrowa.
Nie można liczyć na 225 ze względu na korek na Chruściela, teraz doszedł korek na Strażackiej (dziś 7:00 pod Ratuszem zatkana była po skręcie z Chruściela), wczoraj natomiast zepsuł się podmiejski na przystanku Kordiana i blokował dodatkowo okolicę. Ślimak na Żołnierską był zablokowany na blisko 10 minut. Następnie przejazd na Wygodzie i korek na Marsa.
Nie można liczyć na 143, które utyka w tym samym korku na Chruściela, Strażackiej, wjeździe na Żołnierską, na Żołnierskiej (korek sięga miejsca gdzie Piłsudskiego zwęża się w Ząbkach w Żołnierską), na Marsa i dalej przy Politechnice.
Nie można liczyć na 199, które teraz stoi w korku na Strażackiej i Żołnierskiej standardowo. Czasem opóźnia je Radzymińska, ale to sporadycznie.
Nie można liczyć na N24, bo nie może podjeżdżać do północnych części Rembertowa.
Zmienił się ostatnio rozkład jazdy pociągów, nie wiem jak 7:15, ale można policzyć na palcach jednej ręki ile razy był o czasie. Częściej przyjeżdżał 7:30, czasem w ogóle.
Z tego co słyszałem, to któregoś kwietnia (7?) będzie zamknięty przejazd przy stacji, mało tego - powstanie rondo tu, gdzie kładą asfalt z Zesłańców Polskich do Strażackiej. Nie będzie ANI JEDNEGO WYJAZDU Z DZIELNICY.
Znajomy wczoraj na 143 po dojechaniu do Rembertowa został wysłany PTRem na GUS przez to, co się tam działo. Meksyk jakiś...PiotrekP pisze:Od 19 marca.
Nie można liczyć na lokalne 153, 196 ze względu na przejazd. Korek wczoraj sięgał prawie do kościoła na Paderewskiego (godzina ~8:30), z drugiej strony na Cyrulików do Republikańskiej.
Nie można liczyć na 115, które stoi w korku na przejeździe - w al. Chruściela sięga do Eskulapów, niekiedy dalej. Kurs 6:53 zazwyczaj 7:10 dopiero jest na wysokości stacji po stronie Starego Rembertowa w kierunku Aleksandrowa.
Nie można liczyć na 225 ze względu na korek na Chruściela, teraz doszedł korek na Strażackiej (dziś 7:00 pod Ratuszem zatkana była po skręcie z Chruściela), wczoraj natomiast zepsuł się podmiejski na przystanku Kordiana i blokował dodatkowo okolicę. Ślimak na Żołnierską był zablokowany na blisko 10 minut. Następnie przejazd na Wygodzie i korek na Marsa.
Nie można liczyć na 143, które utyka w tym samym korku na Chruściela, Strażackiej, wjeździe na Żołnierską, na Żołnierskiej (korek sięga miejsca gdzie Piłsudskiego zwęża się w Ząbkach w Żołnierską), na Marsa i dalej przy Politechnice.
Nie można liczyć na 199, które teraz stoi w korku na Strażackiej i Żołnierskiej standardowo. Czasem opóźnia je Radzymińska, ale to sporadycznie.
Nie można liczyć na N24, bo nie może podjeżdżać do północnych części Rembertowa.
Zmienił się ostatnio rozkład jazdy pociągów, nie wiem jak 7:15, ale można policzyć na palcach jednej ręki ile razy był o czasie. Częściej przyjeżdżał 7:30, czasem w ogóle.
Z tego co słyszałem, to któregoś kwietnia (7?) będzie zamknięty przejazd przy stacji, mało tego - powstanie rondo tu, gdzie kładą asfalt z Zesłańców Polskich do Strażackiej. Nie będzie ANI JEDNEGO WYJAZDU Z DZIELNICY.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Przypominam że Marsa też nie będzie.
7.04. – 2.05 zamknięcie Marsa w stronę centrum
2.05 – 26.05 zamknięcie Marsa w stronę Rembertowa
26.05. – 28.05 zamknięcie Marsa w obu kierunkach
7.04. – 2.05 zamknięcie Marsa w stronę centrum
2.05 – 26.05 zamknięcie Marsa w stronę Rembertowa
26.05. – 28.05 zamknięcie Marsa w obu kierunkach
Na jakim odcinku?Rosa pisze:Przypominam że Marsa też nie będzie.
7.04. – 2.05 zamknięcie Marsa w stronę centrum
2.05 – 26.05 zamknięcie Marsa w stronę Rembertowa
26.05. – 28.05 zamknięcie Marsa w obu kierunkach
Tak gdzie trwają roboty, przy skrzyżowaniu z Zołnierską. Tak czy inaczej dojazdu do Rembertowa od strony "miasta" nie będzie. Ciekawe co ze 183, 514 i ogólnie dojazdami do kolei.
W kwietniu i w maju Marsa ma być zamknięta między Żołnierską a jednostką GROM. Co by nie mówić, ZTM nie popisał się z trasami objazdowymi. Armagedon, który trwa, był do przewidzenia i był przewidywany. Należało z niego przynajmniej uwolnić 143 i przygotować więcej miejsca w pociągach.
Slotów brakuje.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ale pewnie znajdą się pociągi które mogłyby być dłuższe i zapewnić większą podaż.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27425
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Na krótkie pociągi Rembertów - Wschodni, które mogłyby trochę ludzi rozwieźć, parę slotów by się jednak znalazło nawet w szczycie chyba.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36658
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
No ale czy da się uwolnić 143 z Rembertowa w sytuacji, gdy jego zadaniem jest właśnie obsługa Rembertowa. Cała reszta trasy sobie poradzi.osa pisze:W kwietniu i w maju Marsa ma być zamknięta między Żołnierską a jednostką GROM. Co by nie mówić, ZTM nie popisał się z trasami objazdowymi. Armagedon, który trwa, był do przewidzenia i był przewidywany. Należało z niego przynajmniej uwolnić 143 i przygotować więcej miejsca w pociągach.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Tyle że do tych pociągów trzeba też bedzie jakoś dojechać. W strefie dojscia do PKP Rembertów znajduje się raczej mniejsza część mieszkańców.
A co jesli kierowcy autobusów zaczną się trzymac sztywno przepisów i przestana wypuszczać ludzi miedzy przystankami? Ktos bedzie jechał z Zielonej, stanie w połowie Komandosów a kierowca wypuści go dopiero na wlasciwym przystanku po 30 minutowym odstaniu korka.
A co jesli kierowcy autobusów zaczną się trzymac sztywno przepisów i przestana wypuszczać ludzi miedzy przystankami? Ktos bedzie jechał z Zielonej, stanie w połowie Komandosów a kierowca wypuści go dopiero na wlasciwym przystanku po 30 minutowym odstaniu korka.
A w jakich godzinach pociągi są niezabieralne?fik pisze:Na krótkie pociągi Rembertów - Wschodni, które mogłyby trochę ludzi rozwieźć, parę slotów by się jednak znalazło nawet w szczycie chyba.
To już było ćwiczone. Frekwencja rzędu 30 osób, prawie wszystkie wsiadały przez przypadek.Emyl pisze:A na Gdański?
Wczoraj na 153 miałem rano 40 minut opóźnienia (ostatecznie jeden kurs mi wypadł), dziś w podobnych ramach czasowych miałem 60 minut opóźnienia (ostatecznie dwa kursy mi wypadły). Samochodów z egzotycznymi rejestracjami jest zbyt dużo w tej dzielnicy, poza tym dróżnik w Rembertowie chyba bierze przykład z kolegi w Falenicy.
Nie wiem jak teraz w Falenicy (już nie bywam), ale kiedyś koledzy mieli mu spuścić łomot.
Jeśli przez pół godziny szlaban jest zamknięty przez 85 % czasu (w godzinach porannego szczytu), czasami na pociąg czeka się po 3 minuty, to może tu trzeba wprowadzić lepszą organizację pracy? Wiem, wiem PLK-a ma swoje wytyczne (o kant duszy je potłuc można), ale do tematu trzeba podejść KONKRETNIE, zanim mieszkańcy korzystający ze zbiorkomu się na maksa nie wkurwią...
bo tunel zrobią za 2,3 lub 4 lata
Nie wiem jak teraz w Falenicy (już nie bywam), ale kiedyś koledzy mieli mu spuścić łomot.
Jeśli przez pół godziny szlaban jest zamknięty przez 85 % czasu (w godzinach porannego szczytu), czasami na pociąg czeka się po 3 minuty, to może tu trzeba wprowadzić lepszą organizację pracy? Wiem, wiem PLK-a ma swoje wytyczne (o kant duszy je potłuc można), ale do tematu trzeba podejść KONKRETNIE, zanim mieszkańcy korzystający ze zbiorkomu się na maksa nie wkurwią...
bo tunel zrobią za 2,3 lub 4 lata