![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
A czemu miałby zmieniać? Poza tym o tym to raczej decyduje organizator. ![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Zmiana numeracji na 9xxx u ajentów oparta była - jak wynikało z twierdzenia ZTM - na podkreśleniu, że ajenci wybierani w kontraktach osiągnęli już jakoby poziom jakości obsługi porównywalny z MZA, zatem nie ma potrzeby dłużej stygmatyzować ich literką A i ich numery taborowe zostały niejako zrównane systemowo z tymi, które są nadawane wozom MZA.
Wozy ze starszych kontraktów - w myśl tej logiki - oferują niższy poziom, zatem literka A pozostaje. Nie wiem, jak to się ma do rzeczywistości, zwłaszcza że numery według "bezliterkowego" schematu otrzymują teraz także szroty kursujące na elkach.
Wozy ze starszych kontraktów - w myśl tej logiki - oferują niższy poziom, zatem literka A pozostaje. Nie wiem, jak to się ma do rzeczywistości, zwłaszcza że numery według "bezliterkowego" schematu otrzymują teraz także szroty kursujące na elkach.
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Wozy na elkach nigdy nie miały numerów taborowych na Axxx, zresztą nie miały żadnych, dopiero niedawno to wprowadzono. I dobrze. Aczkolwiek taborowe na Elkach są nadawane na jakiejś zasadzie, wbrew temu co jest na normalnych liniach. Co prawda na raczej mało sensownej zasadzie, ale jednak jakaś jest.
PS Np. VDL Citea to raczej nie szrot![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
PS Np. VDL Citea to raczej nie szrot
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- vernalisadonis
- Posty: 3110
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
O numerach taborowych na liniach uzupełniających jest tutaj.
http://www.wgkm.waw.pl/portal/index.php ... racja-elki
http://www.wgkm.waw.pl/portal/index.php ... racja-elki
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
No co ty nie powiesz:MilosnikKomunikacji pisze:Wozy na elkach nigdy nie miały numerów taborowych na Axxx
http://phototrans.pl/14,785182,0,VDL_Be ... _A687.html
http://phototrans.pl/14,717033,0,VDL_Be ... _A693.html
http://phototrans.pl/14,826904,0,Citro_ ... _A691.html
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Mi chodziło o numery nadawane przez ZTM, a te to są wewnętrzne wynalazki przewoźnika, na takiej samej zasadzie jak w Polonusie numery litera+3 cyfry...kocur pisze:No co ty nie powiesz:MilosnikKomunikacji pisze:Wozy na elkach nigdy nie miały numerów taborowych na Axxx
http://phototrans.pl/14,785182,0,VDL_Be ... _A687.html
http://phototrans.pl/14,717033,0,VDL_Be ... _A693.html
http://phototrans.pl/14,826904,0,Citro_ ... _A691.html
Wcześniej też były wymagane numery taborowe, ale była dużo większa swoboda...
No jakoś musieli to uzasadnić. Ktoś wpadł na pomysł zmiany czyli nowej wizualizacji numeracji i dorobiono ideologię.Jalerb pisze:Zmiana numeracji na 9xxx u ajentów oparta była - jak wynikało z twierdzenia ZTM - na podkreśleniu, że ajenci wybierani w kontraktach osiągnęli już jakoby poziom jakości obsługi porównywalny z MZA, zatem nie ma potrzeby dłużej stygmatyzować ich literką A i ich numery taborowe zostały niejako zrównane systemowo z tymi, które są nadawane wozom MZA.
Widać po wozach "e-Lek", że oferowany poziom nie ma tu nic do rzeczy. Postanowiono nie ruszać starszych wozów, bo to są koszty, które musieliby ponieść przewoźnicy (a tego w kontrakcie nie było).Wozy ze starszych kontraktów - w myśl tej logiki - oferują niższy poziom, zatem literka A pozostaje. Nie wiem, jak to się ma do rzeczywistości, zwłaszcza że numery według "bezliterkowego" schematu otrzymują teraz także szroty kursujące na elkach.
Szroty? To chyba nie pamiętasz początków? Poziom usług na liniach lokalnych został znacząco podwyższony.Jalerb pisze:Nie wiem, jak to się ma do rzeczywistości, zwłaszcza że numery według "bezliterkowego" schematu otrzymują teraz także szroty kursujące na elkach.
Właśnie na liniach lokalnych standard pojazdów się znacząco poprawił.1000 pisze:Widać po wozach "e-Lek", że oferowany poziom nie ma tu nic do rzeczy.
Dzisiaj na 123 krąży 10164. Wczoraj na Kupiecbusie pojawiły się A564 i A570. Dziwna ta polityka Grodzia.
Do kiedy miały kursować U12 z Mobilisu? Nie do końca czerwca?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Czy mógłbym poprosić o informacje na temat stawek na godzinę i ewentualnych premiach dla kierowców zasilających w Mobilisie i Arrivie?
Grodziowe kalkulacje http://pksgostynin.pl/ogloszenie/Praca_Wawa.pdf
Komuś grunt pod nogami pali się, a podobno na umowę zlecenie nie przyjmują.