Tramwaje dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 19 maja 2017, 13:09

To co - tym razem jednak nie PESA, czy unieważniamy? ;)
http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 55262.html

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 19 maja 2017, 14:00

Tramino możemy wziąć. :) Jest też oficjalne potwierdzenie na stronie ZTM, kto się zgłosił i z jaką ceną. ;)
http://ztm.waw.pl/informacje.php?i=1309&c=98&l=1

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 19 maja 2017, 18:41

Przystanki mają 66 metrów plus pochylnie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 19 maja 2017, 19:36

Tylko jeszcze żeby cześć motorowych podjeżdżała tak by drugi skład mógł obsłużyć przystanek, bo niektórzy potrafią metr albo dwa stanąć przed sygnalizatorem.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 20 maja 2017, 10:17

Glonojad pisze:Przystanki mają 66 metrów plus pochylnie.
A instrukcja zakazuje podjeżdżania pod dupę gdy na drugiego się staje. Bodajże dwa metry od poprzedniego wagonu trzeba zachować. Czyli zostają 64 metry przy założeniu, że na każdym przystanku stanie "Czoło wagonu" i motorowi będą tego przestrzegać.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 20 maja 2017, 10:34

Przy Nowowiejskiej jest jeszcze krócej, bo stojąc na przystanku musisz widzieć iglice zwrotnicy-vide 10.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25410
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 maja 2017, 10:48

Nowowiejska generalnie nie ma miejsca na cztery wagony.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 20 maja 2017, 22:36

Takich przystanków jest wiecej. Praktycznie większość na Broniewskiego w kierunku Centrum.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 21 maja 2017, 7:47

Szeregowy_Równoległy pisze:
Glonojad pisze:Przystanki mają 66 metrów plus pochylnie.
A instrukcja zakazuje podjeżdżania pod dupę gdy na drugiego się staje. Bodajże dwa metry od poprzedniego wagonu trzeba zachować. Czyli zostają 64 metry przy założeniu, że na każdym przystanku stanie "Czoło wagonu" i motorowi będą tego przestrzegać.
90% motorniczych ma w dupie pochylnię (podobnie jak odstęp zresztą), więc zostaje 67 metrów. Poza tym nowy wagon raczej nie będzie miał drzwi na przednim ani ostatnim zwisie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 21 maja 2017, 9:10

Skoda Flexcity i drabinka do kabiny? Mniam, okazuje się, że można bez klatki bezpieczeństwa. Wystarczy odpowiednio wysoko stanowisko prowadzącego.
miłośnik 13N

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 21 maja 2017, 13:06

Stary Pingwin pisze:Skoda Flexcity i drabinka do kabiny? Mniam, okazuje się, że można bez klatki bezpieczeństwa. Wystarczy odpowiednio wysoko stanowisko prowadzącego.
Do pierwszego ciągnika siodłowego?

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 22 maja 2017, 8:41

Nie przypominam sobie w Warszawie czołowego trama z ciągnikiem.
miłośnik 13N

Markosek
Posty: 157
Rejestracja: 20 gru 2011, 23:31

Post autor: Markosek » 22 maja 2017, 16:24

Za to bywały czołowe dwóch tramwajów.
M1 M2
1 4 18 25 35
109 128 136 154 171 186 190 222504 523

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 22 maja 2017, 17:34

Stary Pingwin pisze:Nie przypominam sobie w Warszawie czołowego trama z ciągnikiem.
Całe szczęście! Jednak niewątpliwie ciężarówki jeżdżą po mieście. Sądzę, że oczekiwanie, żeby motorowy był lepiej (niż tylko podniesieniem fotela) zabezpieczony przed skutkami fantazji użytkowników drogi, jest całkiem do rzeczy.

kajo
Posty: 2795
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 22 maja 2017, 17:40

A może ktoś podać zdjęcie tego cuda? bo jestem ciekawy jak z widocznością z przodu, na przykład dziecka przechodzącego przed tramwajem?
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

ODPOWIEDZ