Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 sie 2017, 11:57

Wręcz przeciwnie - takie zwrotnice powinny być sterowane bo raz, ze wyświetlacz stanu, dwa, że fazy dla takich relacji powinny być wzbudzane. A tego bez sterownika zwrotnic się nie zrobi.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

mcdm
Posty: 270
Rejestracja: 20 lip 2007, 10:18
Lokalizacja: W-wa Górce

Post autor: mcdm » 11 wrz 2017, 17:53

przebitka między Marynin/Brożka a Wola Parkiem w trakcie budowy, ktos wie kiedy bedzie gotowa?

Awatar użytkownika
Thompson04
Posty: 202
Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
Lokalizacja: Bemowo Jelonki

Post autor: Thompson04 » 15 wrz 2017, 15:55

10 26 28 105 109 122 149 154 189 190 714 719 729 N42 N45 N95 Obrazek LAZUROWA
Zobacz mój kanał YouTube :)

Blotny
(plunio7)
Posty: 672
Rejestracja: 26 cze 2010, 20:27
Lokalizacja: Odolany

Post autor: Blotny » 10 paź 2017, 14:49

plunio7 pisze:
14 lip 2017, 11:51
Mam pytanie - czy są jakies powody, dla których 103 staje na Skierniewickiej, na przystanku Szpital Wolski w kierunku Metra Młociny, ale nie robi tego jadąc w stronę Dworca Zachodniego? Rozumiem powody niestawania na Kasprzaka - przebicie się na lewy pas byłoby karkołomne. Jednak na Skierniewickiej do skrętu jest jeden pas, zaś przy obecnej częstotliwości 103, dodatkowe zatrzymania nie spowodowałaby istotnych utrudnień dla ruchu indywidualnego.
http://ztm.waw.pl/zmiany.php?c=102&i=10210&l=1
Dla linii 103 uruchomiony zostanie dodatkowy przystanek SZPITAL WOLSKI 55 zlokalizowany około 33 metry przed dawnym przystankiem tramwajowym SZPITAL WOLSKI 05 – czyli w ulicy Skierniewickiej przed skrzyżowaniem z ulica Kasprzaka.
=D>

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 paź 2017, 14:54

To jeszcze 102 na Rogalińskiej w stronę Śródmieścia jest do przełożenia na przystanek wspólny z 103 i 136 (przed skrętem w Siedmiogrodzką).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 10 paź 2017, 15:24

Skoro jesteśmy na zachodnim odcinku budowy M2 to na wczoraj jest potrzebne wyrzucenie SU15 ze 105 :roll:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36658
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 10 paź 2017, 15:47

Skierniewicka po południu to w ogóle mogiła, wychodząc z bramy zdarza mi się widzieć jedno 103 na jednym końcu ulicy, drugie na drugim :evil:

Zastanawia mnie organizacja ruchu na Wolskiej, gdzie teraz wszystko utyka, w wyniku czego ze Skierniewickiej na raz jest w stanie wyjechać co najwyżej kilka samochodów i jeden autobus, i tak przez kilkanaście sekund blokując tory tramwajowe. Lewy pas jest przeznaczony do zawracania, ale nie przypominam sobie, bym na nim kiedykolwiek widział więcej, niż jeden samochód. Czy nie lepiej byłoby zamiast tego wydzielić pas do skrętu w prawo w Płocką, co choć trochę by udrożniło ruch w poprzek? W tej chwili lewy pas świeci pustkami, środkowy korkuje się standardowo, zaś prawy służy (marnie) do jazdy w prawo (ale piesi) oraz prosto (ale skręcający w prawo) - a więc przede wszystkim nie służy niczemu.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 10 paź 2017, 15:59

Bastian pisze:
10 paź 2017, 15:47
Skierniewicka po południu to w ogóle mogiła, wychodząc z bramy zdarza mi się widzieć jedno 103 na jednym końcu ulicy, drugie na drugim :evil:
A jadą stoją w tym samym kierunku, czy w przeciwnych?

BP, NMSP
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

lublin42
Posty: 288
Rejestracja: 21 paź 2010, 20:06

Post autor: lublin42 » 10 paź 2017, 21:11

Kleszczu pisze:
10 paź 2017, 15:24
Skoro jesteśmy na zachodnim odcinku budowy M2 to na wczoraj jest potrzebne wyrzucenie SU15 ze 105 :roll:
Na 105 jeszcze nie jest tak źle jak na 109 i 171. Przed wakacjami 109 kursowało w mikroszczycie porannym co 4 minuty a 171 co 5 - a wszystko obsługiwane przegubami.
Teraz 109 co 6 a 171 co 7-5 przy czym na 171 jeżdżą deskorolki.
Większość ludzi jeździ w kierunku centrum autobusami na godzinę ~ósmą tak więc moim zdaniem jeśli chodzi o 171 to rozkład powinien zostać lekko poprzesuwany z Nowego Bemowa:
6:46
6:54->6:53
7:01->6:58
7:08->7:03
7:13->7:08
7:18->7:13
7:23->7:20
7:28
*Jakie postoje tam są aktualnie tak w ogóle?
**Już pomijam fakt zmniejszenia podażu na linii 109 o którym wspomniałem.
Autobusy dzień w dzień są w okolicach 7:20 z Górczewskiej niezabieralne.

tomek_s
Posty: 17
Rejestracja: 08 sty 2012, 17:44

Post autor: tomek_s » 11 paź 2017, 0:50

plunio7 pisze:
10 paź 2017, 14:49

http://ztm.waw.pl/zmiany.php?c=102&i=10210&l=1
Dla linii 103 uruchomiony zostanie dodatkowy przystanek SZPITAL WOLSKI 55 zlokalizowany około 33 metry przed dawnym przystankiem tramwajowym SZPITAL WOLSKI 05 – czyli w ulicy Skierniewickiej przed skrzyżowaniem z ulica Kasprzaka.
=D>
Teraz zapewne wyjdę na ignoranta, który nie zna jakichś elementarnych zasad obowiązujących dla przystanków, ale dlaczego to MUSI być osobny przystanek (w sensie słupek umiejscowiony kilka metrów dalej) zamiast zrobienie tego o numerze 55 w miejscu tego o numerze 05? Rozumiem, że pewnie dla rozkładów musi być 55, ale fizyczna lokalizacja? To samo w drugą stronę - czemu autobusowy nie jest w miejscu starego tramwajowego?

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 11 paź 2017, 9:06

lublin42 pisze:
10 paź 2017, 21:11
Kleszczu pisze:
10 paź 2017, 15:24
Skoro jesteśmy na zachodnim odcinku budowy M2 to na wczoraj jest potrzebne wyrzucenie SU15 ze 105 :roll:
Na 105 jeszcze nie jest tak źle jak na 109 i 171. Przed wakacjami 109 kursowało w mikroszczycie porannym co 4 minuty a 171 co 5 - a wszystko obsługiwane przegubami.

Jest tragicznie. Rano od Ciepłowni Wola (a czasem już przy owej) SU15 są niezabieralne, dalej jest tylko gorzej. Pisałem do ZTM w tej sprawie, ale nie maja skąd wziąć przegubów. Z pewnością są niewiarygodnie potrzebne na pustawym o poranku 518 :roll:

Natomiast faktycznie duet 109/171, który obserwuję głównie w szczycie B, ma również poważne problemy z zabieralnością :(
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 11 paź 2017, 11:32

Akurat 518 jest puste zawsze. Oddam przeguby za darmo.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 paź 2017, 15:50

Na odcinku Konwaliowa-Marymont też?
Nie żeby musiały one potem jechać do Centralnego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 11 paź 2017, 19:07

Kleszczu pisze:
11 paź 2017, 9:06
lublin42 pisze:
10 paź 2017, 21:11
Na 105 jeszcze nie jest tak źle jak na 109 i 171. Przed wakacjami 109 kursowało w mikroszczycie porannym co 4 minuty a 171 co 5 - a wszystko obsługiwane przegubami.
Jest tragicznie. Rano od Ciepłowni Wola (a czasem już przy owej) SU15 są niezabieralne, dalej jest tylko gorzej. Pisałem do ZTM w tej sprawie, ale nie maja skąd wziąć przegubów. Z pewnością są niewiarygodnie potrzebne na pustawym o poranku 518 :roll:
Hmm, gdyby organizatorowi zależało to mógłby poprosić MZA, a konkretnie Kleszczową, aby nadmiarowe przeguby wysyłać w pierwszej kolejności na brygady 105 i 171, które codziennie są do spotkania na brygadach dopuszczonych do obsługi przez SU15. Nie ma dnia, żeby Kleszczowa w miejsce deskorolek nie wysyłała przegubów, bo chyba nawet nie byłaby w stanie wystawić aż 85 sztywniaków na miasto. Na miejscu ZTM odpisałbym również, że przewoźnik się spodziewa nowych autobusów w grudniu, więc wkrótce będzie świetna okazja, żeby te brygady awansowały z "N" na "M", zważywszy na to, że te 45 Mercedesów Conecto G trafi akurat na Kleszczową. ;)

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 11 paź 2017, 23:16

pawcio pisze:
11 paź 2017, 15:50
Na odcinku Konwaliowa-Marymont też?
Nie żeby musiały one potem jechać do Centralnego.
No sorry, jaki to jest procent trasy? One nawet z Nowodworów jechać nie muszą.

ODPOWIEDZ