To znaczy, że i 10 lat temu i dziś nie umiemy myśleć rozwojowo, perspektywicznie. Niestety. Wolimy budować Warszawę-Stalową i przesuwać perony na GocławkuŁukasz pisze:To, że jest od 10 lat nie znaczy, że był projektowany w 2007.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Komunikacja zastępcza podczas remontu linii kolejowej 447
Moderator: Wiliam
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Co jest nierozwojowego i nieperspektywicznego w budowie Warszawy Stalowej?
Perony pośrodku niczego. Kilometr od metra, bez dojścia do autobusów, nawet bez przejścia do części dzielnicy.person pisze:Co jest nierozwojowego i nieperspektywicznego w budowie Warszawy Stalowej?
ŁK
No tak, to ma sens.
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Wszystko. Niestetyperson pisze:Co jest nierozwojowego i nieperspektywicznego w budowie Warszawy Stalowej?
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Super odpowiedź. Już wszystko wiem.Kleszczu pisze:Wszystko. Niestetyperson pisze:Co jest nierozwojowego i nieperspektywicznego w budowie Warszawy Stalowej?
Czy ktoś coś wie więcej na ten temat planów uruchomienia nowej linii zastępczej ZW, która ma ruszyć od połowy października po północnej stronie torów Piastowa i Pruszkowa (ul. Warszawską i Warsztatową)? Może w porannym szczycie wreszcie uda się normalnie wsiąść do 717 przy Orzeszkowej, bez jazdy na glonojada. Teraz pomiędzy 7:00 a 8:00 jest masakra - Scanie pękają w szwach.
-
- Posty: 1279
- Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12
Mnie bardziej zastanawia czemu nie pomyślano o linii jadącej właśnie od północnej strony stacji Pruszków do linii sochaczewskiej (Ożarów Maz.). Brwinów i Milanówek też mogłyby jeździć do odpowiednio dalszych stacyj.
Warsztatowa wciąż zamknięta.
Warsztatowa wciąż zamknięta.
www.dobowy.w.of.pl - Zapraszam
Rusza od poniedziałku. Linia będzie kursowała tylko w dni robocze. Przy okazji będzie zmiana rozkładu ZP i 717, z tej pierwszej znikną dwa dodatki oraz zostanie ograniczone kursowanie w soboty.Lipa pisze: ↑06 paź 2017, 23:04Czy ktoś coś wie więcej na ten temat planów uruchomienia nowej linii zastępczej ZW, która ma ruszyć od połowy października po północnej stronie torów Piastowa i Pruszkowa (ul. Warszawską i Warsztatową)? Może w porannym szczycie wreszcie uda się normalnie wsiąść do 717 przy Orzeszkowej, bez jazdy na glonojada. Teraz pomiędzy 7:00 a 8:00 jest masakra - Scanie pękają w szwach.
KM Pruszków
Jest gdzieś info na ten temat? A co z rozkładem 717: też będzie pocięty?
Nowy rozkład 717 jest bardzo zbliżony do aktualnego, ilość brygad się nie zmienia. Linia ZW będzie kursowała w dni robocze z częstotliwością co 30 minut, obsługiwana czterema brygadami.
KM Pruszków
Aczkolwiek zaskoczyło mnie to, że linia ZW będzie przyśpieszona jedynie na odcinku: Dzieci Warszawy - Dw. Zachodni, tzn. będzie stawała również na każdym przystanku w Warszawie między Ursusem-Sanktuarium, a Dzieci Warszawy. Kolejną ciekawostką jest to, że między przystankami Dzieci Warszawy i Dw. Zachodni zatrzyma się tylko na PKP WKD Al. Jerozolimskie, z pominięciem przystanku Łopuszańska.
Trasa ZW to jakaś porażka, myślałem że na odcinku Traugutta-Dw.Zachodni będzie jechało po śladzie 717, żeby wspomóc tę mocno obciążoną relację. Tymczasem będzie krążyło po Niedźwiadku, później utknie w Ursusie na Dzieci Warszawy (w korku do Ryżowej). Jedyny pozytyw stanowi dalsza część trasy: od Ryżowej bezpośrednio przez al. Czerwca 1989 r. i Al. Jerozolimskie (z pominięciem Łopuszańskiej, dzięki czemu ominie dołem skrzyżowanie Al. Jerozolimskie/Łopuszańska). Ten końcowy odcinek jednak już niewiele pomoże: przez kluczenie ZW po Ursusie i tak 717 a nawet ZG po zmianie trasy - będą szybsze. ZG od poniedziałku przetrasowano na Kleszczową, wywalono je z PKP Włochy i przejazdu ul. Popularną, za co ogromne brawa! Zamiast przy PKP Włochy zatrzyma się przy Popularnej w Alejach. Nie rozumiem tylko dlaczego nowa trasa podstawowa ZG wiedzie al. Czerwca 1989 r.-Ryżową-Kleszczową-Al. Jerozolimskimi, zamiast bezpośrednio al. Czerwca 1989 r. i Alejami, przez tunel pod Łopuszańską, tak jak ZW. Tym bardziej, że w przeciwnym kierunku ZG skierowano właśnie tędy