Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4769
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 06 lis 2017, 20:45

Jakby to z Kabat ciągnąć to widzę poważnego konkurenta dla 234 i jego korali. :P
Obrazek

Flash8222
Posty: 7604
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 06 lis 2017, 21:03

Jak jeździłem 162, to pracowała głównie na odcinkach Sielce - PKP Powiśle, Tamka - Wileński oraz Wileński - Targówek. Wiadomo, były osobniki które jechały prawie całą trasę, ale takich osób niewiele było.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6932
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 06 lis 2017, 22:41

Wiliam pisze:
06 lis 2017, 20:45
Jakby to z Kabat ciągnąć to widzę poważnego konkurenta dla 234 i jego korali. :P
Wiem! 156+166=234 na trasie Metro Młociny - trasa 156 - Trasa Świętokrzyska - trasa 166 - Kabaty STP.
Flash8222 pisze:
06 lis 2017, 21:03
Jak jeździłem 162, to pracowała głównie na odcinkach Sielce - PKP Powiśle, Tamka - Wileński oraz Wileński - Targówek. Wiadomo, były osobniki które jechały prawie całą trasę, ale takich osób niewiele było.
Myślę, że dobra frekwencja 162 na odcinku Wileński - Topiel wynika z debilnego usytuowania stacji metra na Powiślu, które umożliwia przesiadkę w... 162.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 06 lis 2017, 22:47

Emyl pisze:
06 lis 2017, 20:30
Ni regularnością kursowania.
Stwierdziłem, że leżącego się nie kopie :term:
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6932
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 06 lis 2017, 22:52

Łaskawyś pan. Załóż fundację: 1% na wsparcie dla potworów komunikacyjnych. Zawsze to jakoś odciąży budżet miasta.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5266
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 06 lis 2017, 23:16

A to nie powinno być tak, że Utratę obsługuje linia z częstotliwością ściśle dostosowaną do dojazdów/odjazdów z zakładów pracy, z maksymalnie krótkim czasem przejazdu, czyli przez tą nową ulicę do Wschodniego, tramwajów i metra, a na osiedle Wilno i Targówek Przemysłowy dać do pary 170 -138? Osiedle pewnie będzie się rozwijać, a 170 i tak ma jakieś podjazdy/rozjazdy dzielone. To może by się tego uniknęło.

I czemu 170 nie obsługuje już tego placu na os. Wilno?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 06 lis 2017, 23:37

Emyl pisze:
06 lis 2017, 22:52
Łaskawyś pan. Załóż fundację: 1% na wsparcie dla potworów komunikacyjnych. Zawsze to jakoś odciąży budżet miasta.
166 byłoby gorsze niż 170, które na samym Wileniaku w dupę zbiera konkretnie? Skoro 166 istnieje, a nikt nie wie czemu, to może niech się do czegoś przyda?
BTW: dywagacje na temat 166/170/138/338 należy zamknąć dopóki nie będzie przystanku na Ząbkowskiej po skręcie z Targowej. Wspólnego dla wszystkiego, co ciśnie Ząbkowską w kierunku Kauflanda.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6932
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 06 lis 2017, 23:42

Pliz, dokładanie potworom unikalnych relacji utrudnia potem ich likwidację. A co by było, gdyby Trasą Świętokrzyską do stadionu pojechała linia z Ząbek (przypominam, że pomiędzy jezdniami istnieje fizyczna rezerwa dla takiej linii w wersji szynowej)?

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 lis 2017, 0:38

Emyl pisze:
Wiliam pisze:
06 lis 2017, 20:45
Jakby to z Kabat ciągnąć to widzę poważnego konkurenta dla 234 i jego korali. :P
Wiem! 156+166=234 na trasie Metro Młociny - trasa 156 - Trasa Świętokrzyska - trasa 166 - Kabaty STP.
I ze 103.
ŁK

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 lis 2017, 0:46

Bastian pisze:Też uważam, że dużą wartością 162 jest połączenie Wileniak - Powiśle.

A może np. wysłać przez Kijowską 138, a na Ząbkowską wydłużyć np. 123? A może gdzieś tam skierować 166? :-k
166 to najlepiej byłoby skierować na Stegny, gdzieś w okolice nowych bloków.

Z Kłopotowskiego to prawdopodobnie potrzebna jest linia najdalej do Metra Stadion albo CNK. Z drugiej strony z jakiegoś Targówka coś, co kończy przy Wileńskim.
Natomiast Kłopotowskiego nie jest sensem istnienia 162 ani odwrotnie.
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6932
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 07 lis 2017, 1:02

Strasznie szkoda, że niemożliwa jest linia przelotowa z Ząbkowskiej w Kłopotowskiego dowożąca obie strony do metra.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25357
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 lis 2017, 7:27

Emyl pisze:
06 lis 2017, 23:42
Załamałby się budżet miasta Ząbki.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10621
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 lis 2017, 8:00

Emyl pisze:Strasznie szkoda, że niemożliwa jest linia przelotowa z Ząbkowskiej w Kłopotowskiego dowożąca obie strony do metra.
Okrzei w lewo, Białostocka, Brzeska... Zresztą na Białostockiej też by się przydał autobus.
Z powrotem: Ząbkowska, zawrotka, Kłopotowskiego. Tylko musiałby powstać przystanek pod „Goplaną”/„Chatą, Szkłem”.
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6932
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 07 lis 2017, 9:24

Za dużo pasów do zmiany przed zawrotką chyba.

Awatar użytkownika
Crusier
Posty: 161
Rejestracja: 26 sie 2008, 20:05
Lokalizacja: Marki

Post autor: Crusier » 07 lis 2017, 10:01

pawcio pisze:
06 lis 2017, 9:23
Mi cały czas w tej dyskusji brakuje odpowiedzi, jaki w ogóle charakter powinna mieć linia w tym miejscu. Moim zdaniem odpowiedź na to pytanie, da wniosek, że to są wszystko próby wepchnięcia czegoś na siłę, byle tylko narysować nową kreskę na mapie.
Moim zdaniem to powinien być dowóz do dworca kolejowego od strony Targówka. Po otwarciu Metra Trocka jeśli linie 140/340/738 znikną z Dw. Wschodniego będzie potrzebna jakaś linia od Trockiej na Dw. Wschodni tędy, bo po co jechać na około? Tylko 156 co 30 min przy liniach z Marek maksymalnie co 5-10 min (a Marki planowały jeszcze większą częstotliwość po wejściu do 1 strefy, tylko coś nic z tych planów nie wyszło oraz aby po otwarciu metra jeździła do niego z Marek linia ekspresowa) to będzie wtedy chyba mało.

ODPOWIEDZ