Post
autor: Yelonker » 29 lis 2017, 22:22
Ja słyszałem pomysł do Os. Górczewska. ZTM pewnie by się do tego ochoczo rzucił w 2023, bo można będzie uciąć 105, a relacja do centrum przecież jest, przy tym jeszcze na Ochotę i na Włochy, do kolei, więc jest git. Przy tym naokoło, ale co z tego.
Z drugiej strony, to chyba nie byłby taki zły pomysł (chociaż 220 byłoby mniej zakręcone i punktualniejsze), tylko trzeba by zgarnąć brygady (105, 109), zastanowić się, co w takim razie znaleźć na Grzybowskiej (błagam, proszę, nie 106) i na pewno nie myśleć o tym w kontekście M2 do Księcia Janusza, tylko M2 do Lazurowej albo przynajmniej do Powstańców Śląskich, bo żeby zapewnić południowej Lazurowej dojazd do metra trzeba by było albo wdrożyć koncept ze 197 przez Strąkową, który utnie dojazd do ratusza, albo poczekać aż metro dojedzie pod ratusz i wykorzystać 112.
Jeśli zaś mowa o 220, to jak ZTM wytrzaśnie brygady (nowe Conecta?) to trzeba będzie poddać plany lekkiemu odświeżeniu. Ta linia powinna pojechać przez ZP Pirenejska i Powstańców Śląskich prosto, a ZTM powinien dać święty spokój chyba przypadkiem bardzo udanej relacji 122. 220 nie jest ani linią osiedlową, ani dowozówką do metra (przynajmniej do 2023 roku), ani nie zapewnia dojazdu do centrum (chyba, że Bemowo do centrum ma jeździć WKD z Opaczy), więc niech nie snuje się po osiedlach, tylko pojedzie prosto do celu.