(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych

Moderator: Wiliam

Mariusz98
Posty: 136
Rejestracja: 05 lis 2017, 20:18

Post autor: Mariusz98 » 20 sty 2018, 22:06

Najlepiej było by stworzyć układ tramwajowy od początku z częstotliwościami

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 20 sty 2018, 22:38

Szeregowy_Równoległy pisze:
20 sty 2018, 21:52
15 i 14 można wtedy skończyć na Naruciaku i Banacha, bez różnicy którą gdzie.
Kończenie dowolnej linii z Filtrowej na Narutowiczu jest pomysłem bardzo takimse. No i nie bardzo rozumiem, czemu jedyną linią na Zielenieckiej ma być 7 jadące na Kawęczyńską, chyba że bardzo nam zależy na istnieniu 517 po wsze czasy.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Mariusz98
Posty: 136
Rejestracja: 05 lis 2017, 20:18

Post autor: Mariusz98 » 20 sty 2018, 22:44

517 jest średnio potrzebne. Można by podzielić tą linię spokojnie na dwie części.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 20 sty 2018, 22:49

Tak, przy czym jedna z tych części nazywa się 191, a druga M2. Nie zmienia to faktu, że połączenie Wileniaka z ciągiem Jerozolimskich jest raczej godne utrzymania. Zdecydowanie bardziej niż dwie linie na Michałowie, jeśli by mnie kto pytał.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 21 sty 2018, 1:25

fik pisze:
20 sty 2018, 22:38
kończenie dowolnej linii z Filtrowej na Narutowiczu jest pomysłem bardzo takimse. No i nie bardzo rozumiem, czemu jedyną linią na Zielenieckiej ma być 7 jadące na Kawęczyńską, chyba że bardzo nam zależy na istnieniu 517 po wsze czasy.
Odkąd ostatni raz jeździłem pełnym tramwajem po Zielenieckiej, wiele się zmieniło. Stadion upadł, już nie jest bazarem. A jak jest generatorem, to wyłącza się tramwajom prąd. Powstała druga linia metra, która przejęła większość chętnych. No i dalej jest 509, do którego przesiada się wygodnie, bo jeździ często w ch*j. I załatwia relację Zieleniecka - Ząbkowska. Razem ze 138. A relację Waszyngton - Grochowska w prawo od Powszechnego można olać. 22 jeździ puste, a przesiadka przy Zielenieckiej jest słaba, ale nie beznadziejna. No i zawsze można wsiąść w 9 i wrócić z Wiatraka. Czasowo porównywalne, przesiadka równie słaba, ale nie widzę powodu dla utrzymywania tramwajowego odpowiednika 188. Linii, którą istnieje tylko dlatego, że 19 osób na godzinę chce się przesiąść i nie może, bo jest za dużo świateł.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Georg
Posty: 5992
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 21 sty 2018, 9:38

Mariusz98 pisze:
20 sty 2018, 22:06
Najlepiej było by stworzyć układ tramwajowy od początku z częstotliwościami
O to to!
Szeregowy_Równoległy pisze:
20 sty 2018, 21:52
Brygady z 22 wrzucić w 1, żeby skończyć wydurnianie z kursami skróconymi.
22 istnieje chyba tylko dla relacji Zieleniecka-Grochowska, którą przejęła po zlikwidowanej 8. To samo z 27 które kursuje dla skrętu przy Kercelaku.
Czy KS 1 do pl. Narutowicza były spowodowane brakiem taboru, czy w celu wydłużenia postojów?
Szeregowy_Równoległy pisze: Skrócić 24 do Wiatraka i zostawić bardzo silną 9 na Gocławku. Na dwóch torach, bez obsługi pasażerów.
Ale to już było proponowane nawet przez ZTM. Krzykacze którzy musieli z Gocławka dojechać na Bemowo skłonili do takiego podziału. Chociaż proponowane przez Ciebie rozwiązanie jest dużo lepsze.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 21 sty 2018, 10:04

Szeregowy_Równoległy pisze:
21 sty 2018, 1:25
Odkąd ostatni raz jeździłem pełnym tramwajem po Zielenieckiej, wiele się zmieniło. Stadion upadł, już nie jest bazarem. A jak jest generatorem, to wyłącza się tramwajom prąd. Powstała druga linia metra, która przejęła większość chętnych. No i dalej jest 509, do którego przesiada się wygodnie, bo jeździ często w ch*j. I załatwia relację Zieleniecka - Ząbkowska. Razem ze 138. A relację Waszyngton - Grochowska w prawo od Powszechnego można olać. 22 jeździ puste, a przesiadka przy Zielenieckiej jest słaba, ale nie beznadziejna. No i zawsze można wsiąść w 9 i wrócić z Wiatraka. Czasowo porównywalne, przesiadka równie słaba, ale nie widzę powodu dla utrzymywania tramwajowego odpowiednika 188. Linii, którą istnieje tylko dlatego, że 19 osób na godzinę chce się przesiąść i nie może, bo jest za dużo świateł.
Nic z tego nie tłumaczy likwidacji połączenia Wileński - Jerozolimskie celem utrzymania połączenia Kawęczyńska - Jerozolimskie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 21 sty 2018, 12:28

Utrzymywanie czegoś w relacji pustego 25 to marnowanie brygad.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1629
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 21 sty 2018, 13:21

Wileński -Jerozolimskie jest metro plus przesiadki, ale o to chyba walczymy.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 21 sty 2018, 13:25

Za to utrzymywanie trzech pustych linii na Kijowskiej powoduje, że brygad jest wręcz nadmiar, a nazywanie 25 na Targowej pustym jest jednak pewnym nadużyciem. Ja jednak niezmiennie obstaję przy 7 na Czynszową i silnym 23 na Michałów jako jedynych liniach na tych końcówkach.
Nordyk110 pisze:
21 sty 2018, 13:21
Wileński -Jerozolimskie jest metro plus przesiadki, ale o to chyba walczymy.
Pole Mokotowskie - JPII też można zrobić z przesiadką z metra na ciąg prostopadły, ZLIKWIDUJMY 17 i 33!!!!!!!!! #-o
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Mariusz98
Posty: 136
Rejestracja: 05 lis 2017, 20:18

Post autor: Mariusz98 » 21 sty 2018, 13:49

Może od razu zlikwidujmy wszystkie tramwaje relacji północ-południe i wschód-zachód. Jest Metro....................... :D
A innym liniom skróćmy trasy. Po co Duble :D


A tak szczerze to sądzę, że można by wydłużyć 26 na Gocławek i całą mocną 9, 6 w piach, 24 na Wiatraczną skrócić, 3 zostawić tak jak jest, tak samo 22.


Wiatraczna:
22,24
Gocławek:
3,9,26


Co o tym myślicie?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25373
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 sty 2018, 15:03

Georg pisze:
21 sty 2018, 9:38
Czy KS 1 do pl. Narutowicza były spowodowane brakiem taboru, czy w celu wydłużenia postojów?
Brygad zabrakło. Przecież 1 i tak ma dziurawy takt.
fik pisze:
21 sty 2018, 13:25
Ja jednak niezmiennie obstaję przy 7 na Czynszową i silnym 23 na Michałów jako jedynych liniach na tych końcówkach.
Super fajne, ale zbyt rewolucyjne na obecne czasy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27406
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 21 sty 2018, 15:18

^^ Dyskusja zaczęła się od orania 22, nie czułem się w obowiązku trzymać realistycznych rozwiązań.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Łukasz
Posty: 10641
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 sty 2018, 19:45

Mariusz98 pisze:Może od razu zlikwidujmy wszystkie tramwaje relacji północ-południe i wschód-zachód. Jest Metro....................... :D
A innym liniom skróćmy trasy. Po co Duble :D


A tak szczerze to sądzę, że można by wydłużyć 26 na Gocławek i całą mocną 9, 6 w piach, 24 na Wiatraczną skrócić, 3 zostawić tak jak jest, tak samo 22.


Wiatraczna:
22,24
Gocławek:
3,9,26


Co o tym myślicie?
Można zamknąć ten wątek?
ŁK

Georg
Posty: 5992
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 22 sty 2018, 2:49

pawcio pisze:
21 sty 2018, 15:03
Georg pisze:
21 sty 2018, 9:38
Czy KS 1 do pl. Narutowicza były spowodowane brakiem taboru, czy w celu wydłużenia postojów?
Brygad zabrakło. Przecież 1 i tak ma dziurawy takt.
Czy na Żerań Wsch. rzeczywiście potrzebne są dwie linie w godzinach szczytu? Wiem, że 1 to spuścizna po 41.
Szeregowy_Równoległy pisze:
21 sty 2018, 12:28
Utrzymywanie czegoś w relacji pustego 25 to marnowanie brygad.
Czy 25 nie służy rezerwie miejsc na Bitwy przy 7 i 9 z Okęcia? W ZTM widzą, że 25 jest linią o mniejszym wykorzystaniu, bo podczas ferii, wakacji, świąt w pierwszej kolejności idzie do zawieszenia (zaraz za 14).

ODPOWIEDZ