(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych
Moderator: Wiliam
Najlepiej było by stworzyć układ tramwajowy od początku z częstotliwościami
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Kończenie dowolnej linii z Filtrowej na Narutowiczu jest pomysłem bardzo takimse. No i nie bardzo rozumiem, czemu jedyną linią na Zielenieckiej ma być 7 jadące na Kawęczyńską, chyba że bardzo nam zależy na istnieniu 517 po wsze czasy.Szeregowy_Równoległy pisze: ↑20 sty 2018, 21:5215 i 14 można wtedy skończyć na Naruciaku i Banacha, bez różnicy którą gdzie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
517 jest średnio potrzebne. Można by podzielić tą linię spokojnie na dwie części.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Tak, przy czym jedna z tych części nazywa się 191, a druga M2. Nie zmienia to faktu, że połączenie Wileniaka z ciągiem Jerozolimskich jest raczej godne utrzymania. Zdecydowanie bardziej niż dwie linie na Michałowie, jeśli by mnie kto pytał.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Odkąd ostatni raz jeździłem pełnym tramwajem po Zielenieckiej, wiele się zmieniło. Stadion upadł, już nie jest bazarem. A jak jest generatorem, to wyłącza się tramwajom prąd. Powstała druga linia metra, która przejęła większość chętnych. No i dalej jest 509, do którego przesiada się wygodnie, bo jeździ często w ch*j. I załatwia relację Zieleniecka - Ząbkowska. Razem ze 138. A relację Waszyngton - Grochowska w prawo od Powszechnego można olać. 22 jeździ puste, a przesiadka przy Zielenieckiej jest słaba, ale nie beznadziejna. No i zawsze można wsiąść w 9 i wrócić z Wiatraka. Czasowo porównywalne, przesiadka równie słaba, ale nie widzę powodu dla utrzymywania tramwajowego odpowiednika 188. Linii, którą istnieje tylko dlatego, że 19 osób na godzinę chce się przesiąść i nie może, bo jest za dużo świateł.
O to to!
22 istnieje chyba tylko dla relacji Zieleniecka-Grochowska, którą przejęła po zlikwidowanej 8. To samo z 27 które kursuje dla skrętu przy Kercelaku.Szeregowy_Równoległy pisze: ↑20 sty 2018, 21:52Brygady z 22 wrzucić w 1, żeby skończyć wydurnianie z kursami skróconymi.
Czy KS 1 do pl. Narutowicza były spowodowane brakiem taboru, czy w celu wydłużenia postojów?
Ale to już było proponowane nawet przez ZTM. Krzykacze którzy musieli z Gocławka dojechać na Bemowo skłonili do takiego podziału. Chociaż proponowane przez Ciebie rozwiązanie jest dużo lepsze.Szeregowy_Równoległy pisze: Skrócić 24 do Wiatraka i zostawić bardzo silną 9 na Gocławku. Na dwóch torach, bez obsługi pasażerów.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Nic z tego nie tłumaczy likwidacji połączenia Wileński - Jerozolimskie celem utrzymania połączenia Kawęczyńska - Jerozolimskie.Szeregowy_Równoległy pisze: ↑21 sty 2018, 1:25Odkąd ostatni raz jeździłem pełnym tramwajem po Zielenieckiej, wiele się zmieniło. Stadion upadł, już nie jest bazarem. A jak jest generatorem, to wyłącza się tramwajom prąd. Powstała druga linia metra, która przejęła większość chętnych. No i dalej jest 509, do którego przesiada się wygodnie, bo jeździ często w ch*j. I załatwia relację Zieleniecka - Ząbkowska. Razem ze 138. A relację Waszyngton - Grochowska w prawo od Powszechnego można olać. 22 jeździ puste, a przesiadka przy Zielenieckiej jest słaba, ale nie beznadziejna. No i zawsze można wsiąść w 9 i wrócić z Wiatraka. Czasowo porównywalne, przesiadka równie słaba, ale nie widzę powodu dla utrzymywania tramwajowego odpowiednika 188. Linii, którą istnieje tylko dlatego, że 19 osób na godzinę chce się przesiąść i nie może, bo jest za dużo świateł.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Utrzymywanie czegoś w relacji pustego 25 to marnowanie brygad.
Wileński -Jerozolimskie jest metro plus przesiadki, ale o to chyba walczymy.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Za to utrzymywanie trzech pustych linii na Kijowskiej powoduje, że brygad jest wręcz nadmiar, a nazywanie 25 na Targowej pustym jest jednak pewnym nadużyciem. Ja jednak niezmiennie obstaję przy 7 na Czynszową i silnym 23 na Michałów jako jedynych liniach na tych końcówkach.
Pole Mokotowskie - JPII też można zrobić z przesiadką z metra na ciąg prostopadły, ZLIKWIDUJMY 17 i 33!!!!!!!!!
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Może od razu zlikwidujmy wszystkie tramwaje relacji północ-południe i wschód-zachód. Jest Metro.......................
A innym liniom skróćmy trasy. Po co Duble
A tak szczerze to sądzę, że można by wydłużyć 26 na Gocławek i całą mocną 9, 6 w piach, 24 na Wiatraczną skrócić, 3 zostawić tak jak jest, tak samo 22.
Wiatraczna:
22,24
Gocławek:
3,9,26
Co o tym myślicie?
A innym liniom skróćmy trasy. Po co Duble
A tak szczerze to sądzę, że można by wydłużyć 26 na Gocławek i całą mocną 9, 6 w piach, 24 na Wiatraczną skrócić, 3 zostawić tak jak jest, tak samo 22.
Wiatraczna:
22,24
Gocławek:
3,9,26
Co o tym myślicie?
Brygad zabrakło. Przecież 1 i tak ma dziurawy takt.
Super fajne, ale zbyt rewolucyjne na obecne czasy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Można zamknąć ten wątek?Mariusz98 pisze:Może od razu zlikwidujmy wszystkie tramwaje relacji północ-południe i wschód-zachód. Jest Metro.......................
A innym liniom skróćmy trasy. Po co Duble
A tak szczerze to sądzę, że można by wydłużyć 26 na Gocławek i całą mocną 9, 6 w piach, 24 na Wiatraczną skrócić, 3 zostawić tak jak jest, tak samo 22.
Wiatraczna:
22,24
Gocławek:
3,9,26
Co o tym myślicie?
ŁK
Czy na Żerań Wsch. rzeczywiście potrzebne są dwie linie w godzinach szczytu? Wiem, że 1 to spuścizna po 41.
Czy 25 nie służy rezerwie miejsc na Bitwy przy 7 i 9 z Okęcia? W ZTM widzą, że 25 jest linią o mniejszym wykorzystaniu, bo podczas ferii, wakacji, świąt w pierwszej kolejności idzie do zawieszenia (zaraz za 14).Szeregowy_Równoległy pisze: ↑21 sty 2018, 12:28Utrzymywanie czegoś w relacji pustego 25 to marnowanie brygad.