Elektrobusy
Dziś miałem okazję się przejechać co prawda jeden przystanek ale to zawsze coś, URSUS-em. W środku cały czas szumiał klimatyzator w suficie, ale w środku cały czas śmierdziało spalinami, tak samo gdy kiedyś jeździłem poczciwym H9. Niby elektryk to ekologia, ale ogrzewanie na paliwo. Rozumiem ale bardziej ono zatruwa pasażerów w środku, niż środowisko. Autobus dla Warszawy prezentuje się nawet nowocześnie i ładnie. Tylko w środku mnie denerwuje mnie dużo siedzeń przeciwnym kierunku do jazdy, a napis na szybie wewnątrz "ursus since 1893" to dobra reklama dla obcokrajowców i można powiedzieć że są to autobusy najstarzej Polskiej firmy o takim profilu.
- gregory5576
- Posty: 1257
- Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
- Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
- Kontakt:
Zgadza się, ale tylko z prawej myjni i trzeba jeszcze je opuścić.
Czy ktoś orientuje się, gdzie doładowują się elektryki obsługujące linię 166 ?
W zajezdni, bo tak jak na innych liniach robią tylko dodatki. ![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Lekko odkopię temat.
Otóż widziałem 1995 na 174/09B, co zresztą wypisałem w OB.
Jako że jest to najdłużej kursujący dodatek na solówkę na Woronicza, chciałbym się zapytać, po jakim czasie od rozpoczęcia pracy następuje konieczność podmiany wozów w takim przypadku? Może ktoś ma jakieś dane wskazujące na to, jak długo na jakiejś brygadzie jeździł Ursus bez zjazdu na ładowanie?
Otóż widziałem 1995 na 174/09B, co zresztą wypisałem w OB.
Jako że jest to najdłużej kursujący dodatek na solówkę na Woronicza, chciałbym się zapytać, po jakim czasie od rozpoczęcia pracy następuje konieczność podmiany wozów w takim przypadku? Może ktoś ma jakieś dane wskazujące na to, jak długo na jakiejś brygadzie jeździł Ursus bez zjazdu na ładowanie?
Dzisiaj na R-1 dojechał pierwszy SU12E IV gen dostał numer taborowy 1911
-
- Posty: 1222
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Samochodowe akumulatory starczają na 3-5 lat, na ile czasu są przewidziane autobusowe akumulatory? Wie ktoś?
Co później? Kosztowna utylizacja? Jaki jest koszt nowych baterii?
Pewnie to drogo może nas kosztować kiedyś.
Co później? Kosztowna utylizacja? Jaki jest koszt nowych baterii?
Pewnie to drogo może nas kosztować kiedyś.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Co się dzieje z tymi ładowarkami które miały sukcesywnie stawać w mieście? Po dzień dzisiejszy Ursusy nie mają ładowarki.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
No i nie będą miały na razie. Miasto nie zgadza się na montaż ładowarek na Bielańskiej i Konwiktorskiej.
No to kicha. Nowe U12 IV E też będą się pałętały po 323 i 365
![:evil: :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
- Posty: 4131
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Ja się nie dziwię że miasto się nie zgadza, ta ładowarka na Spartańskiej jest po prostu szpetna, głównie przez jarmarczne żółto-czerwone barwy. Pomalowana na jakąś szarość z pewnością sporo by zyskała.
Hehehe, to samo miasto tak mówi o ekologii, a z drugiej strony rzuca kłody pod nogi w tej materii.
Ładowarka jest od ładowania czy żeby tylko ładnie wyglądała? Są bardziej szpetniejsze rzeczy w tym mieście, którymi nikt się nie przejmuje.Autobus Czerwon pisze: ↑04 kwie 2018, 16:21Ja się nie dziwię że miasto się nie zgadza, ta ładowarka na Spartańskiej jest po prostu szpetna, głównie przez jarmarczne żółto-czerwone barwy. Pomalowana na jakąś szarość z pewnością sporo by zyskała.
- vernalisadonis
- Posty: 3098
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Choćby pomnik, który stanie na dzisiejszym parkingu przed budynkiem Garnizonu Warszawskiego
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
-
- Posty: 4131
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Ładowarka zdecydowanie jest elementem infrastruktury miasta, więc powinna być również ładna, szczególnie że da się to praktycznie załatwić bezkosztowo, gdyby nie jakaś mania Miejskich Zakładów Autobusowych które wszystko co ich chcą upaprać żółtą i czerwoną farbą. A to że są bardziej szpetne rzeczy to nie powód żeby powstawały kolejne potworki.SławekM pisze: ↑04 kwie 2018, 18:11Hehehe, to samo miasto tak mówi o ekologii, a z drugiej strony rzuca kłody pod nogi w tej materii.Ładowarka jest od ładowania czy żeby tylko ładnie wyglądała? Są bardziej szpetniejsze rzeczy w tym mieście, którymi nikt się nie przejmuje.Autobus Czerwon pisze: ↑04 kwie 2018, 16:21Ja się nie dziwię że miasto się nie zgadza, ta ładowarka na Spartańskiej jest po prostu szpetna, głównie przez jarmarczne żółto-czerwone barwy. Pomalowana na jakąś szarość z pewnością sporo by zyskała.