O spółce PKP Intercity
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27029
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To jest wszystko pudrowanie trupa - trzeba kupić normalny (tzn. lotniczy, kinowy, whatever) system z wizualizacją pokładu i tyle...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
To prawda, ale takiej gruntownej zmiany chyba prędko się nie doczekamy. 

- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27029
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No tak, to tylko samoloty dla rządu za 2 miliardy da się kupić z wolnej ręki, żeby wykonanie budżetu wojskowego podbić.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Niestety w pakiecie do samolotów dla vipów nie sprzedaje się systemów rezerwacyjnych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27029
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Akurat sądzę, że Boeing spokojnie by to ogarnął.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ale w pakiecie do reformy BOR już by się dało - pod pretekstem lepszego monitorowania podróżnych, którzy przecież korzystają z tych amych pociągów, z których teoretycznie mogą korzystać osoby chronione przez SOP vel BOR 2.0.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43
Przetestowałem na własnej skórze niespodziewaną zamianę pendolino na skład wagonowy. Piątek, 26.01, Gdynia - Warszawa. Ogarnięte to było nawet sensownie. Dla osób, których numerów miejsc nie było, podłączono dodatkowy wagon, więc nikt na korytarzu nie stał (a pociąg pełen, bo do Bielska-Białej, piątek ostatnim dniem szkoły w pomorskim, trochę osób z nartami już jechało). Pełna informacja po polsku i po angielsku o zamianie składów, możliwości reklamacji, przesiadkach, oczekujących pociągach. Minusy: na starcie opóźnienie 25 minut z powodu awarii lokomotywy (przyjazd do Warszawy z tym samym opóźnieniem), połowa toalet nieczynna.
Pomijając fakt, że teraz te 6 sztuk się zepsuło nie wiadomo gdzie, to śmieszne jest to, że żyjemy wciąż w świecie, gdzie towar w opakowaniu zastępczym był normą. Są nawet zafoliowane kartki dla podróżnych „pendolino” z miejscami niepasującymi do układu wagonowego. Natomiast dlaczego pozostałe (oprócz tych 6, z którymi pewnie będzie problem, bo się okaże może, że je trzeba całkiem rozebrać) pociągi nie są naprawiane, to wie tylko pic.
ŁK
On tam chyba nie tylko dziury wybił, ale i utkwił.
Jak dla mnie to jest możliwe chyba tylko przy fatalnie utrzymanym/wyremontowanym torowisku. Ten tłuczeń to chyba równo z główką szyny musiał być, bo ciężko to inaczej sobie wyobrazić.
Jak dla mnie to jest możliwe chyba tylko przy fatalnie utrzymanym/wyremontowanym torowisku. Ten tłuczeń to chyba równo z główką szyny musiał być, bo ciężko to inaczej sobie wyobrazić.

Z przyjemnościąEmyl pisze:Specjaliści od technologii transportu kolejowego - zapraszam do spekulacji. Czy to na serio tłuczeń mógł wylecieć w powietrze i wybić te dziurzyska?

ŁK
A kiedy je mają pozamykać? Coś mieli budować, etcs?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK
Odcinki na 200 km/h były tylko na linii nr 4 (CMK), razem to około 80 km. Zostały nie tyle zamknięte, co zmniejszono im ograniczenie do 160 km/h. PKP PLK udostępnia takie rzeczy w "Wykazie maksymalnych prędkości - pociągów pasażerskich".
AKTUALNY: https://www.plk-sa.pl/files/public/user ... 092753.pdf
AKTUALNY: https://www.plk-sa.pl/files/public/user ... 092753.pdf
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27737
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Po pierwsze: ten załącznik nie jest aktualny.
Po drugie: jego treść przeczy twoim słowom, albowiem jak najbardziej występują w nim odcinki na 200.
Po trzecie: w aktualnym również one występują, choć są to nieco inne odcinki - konkretnie Grodzisk Mazowiecki - Idzikowice i Włoszczowa Północ - Zawiercie. Razem blisko 140 km.
Po drugie: jego treść przeczy twoim słowom, albowiem jak najbardziej występują w nim odcinki na 200.
Po trzecie: w aktualnym również one występują, choć są to nieco inne odcinki - konkretnie Grodzisk Mazowiecki - Idzikowice i Włoszczowa Północ - Zawiercie. Razem blisko 140 km.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories