Komunikacja miejska na Woli

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25357
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 sty 2018, 5:33

Hubalczyków to chyba zbyt duży balon by łączyć to z 155. Choć idea linii na dwa metra najgłupsza nie jest. 194 to przymus solówek, co też chyba dobrym pomysłem nie jest.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

mb112
Posty: 968
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 30 sty 2018, 8:53

Moim zdaniem nowa trasa 255 (dlaczego nie 106 ?) jest opymalna. Te osiedla się coraz bardziej rozbudowują, tu jest zdecydowanie potrzebna nowa linia, która odciąży istniejące, żadne wyginanie 155, ani tym bardziej wyładowanego po brzegi 105 nie ma sensu. Przedłużanie 194 też nie koniecznie, nic się specjalnie na tym nie zyska, a faktycznie tylko się przeniesie opóźnienia z innych miejsc, ostatnio 194 jest jakby mniej punktualne, a 255 pewnie też nie będzie, dopóki się nie skończą kombinacje na Kasprzaka.

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 30 sty 2018, 9:06

fik pisze:
30 sty 2018, 0:29
No nie "lubią sobie podjeżdżać", jakby to był jakiś efekt uboczny istnienia linii i czysty przypadek, tylko korzystają z dowozówki do szyny w roli dowozówki do szyny.
Dla mnie to był efekt uboczny, bo zanim dostałem w grafiku 155 byłem przekonany, że to bardziej dowozówka do metra jak do tramwaju.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 30 sty 2018, 9:29

pawcio pisze:
30 sty 2018, 5:33
Hubalczyków to chyba zbyt duży balon by łączyć to z 155. Choć idea linii na dwa metra najgłupsza nie jest. 194 to przymus solówek, co też chyba dobrym pomysłem nie jest.
Linia na dwa metra tak, ale nie przez Redutową. Sens miałaby linia od Górczewskiej przez Elekcyjną, Ordona i Jana Kazimierza.

Kombinowanie ze 194 bez sensu (to strasznie nieprzewidywalna linia ostatnimi czasy, w sumie nie wiadomo dlaczego...), ucho 155 też słaba idea.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25357
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 sty 2018, 9:35

194 to nie rozwala przez przypadek mijanka przy PKP Ursus?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 30 sty 2018, 9:45

Tam mijanki już nie ma. Przynajmniej nie było, jak byłem tam w zeszłym tygodniu.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 30 sty 2018, 11:11

pawcio pisze:
30 sty 2018, 5:33
194 to przymus solówek, co też chyba dobrym pomysłem nie jest.
W sensie że na Jana Kazimierza chciałbyś puszczać coś więcej niż 12 m?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25357
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 sty 2018, 11:20

Myślę, że to najdalej za chwil parę będzie koniecznością. Sobie swoje 151 obserwuję i widzę całkiem duży potencjał analogii.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 30 sty 2018, 12:10

Na profilu ZTM (znaczy WTP) ktoś pisał o braku postojów wyrównawczych na 194. Chyba?

ashir
Posty: 27731
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 30 sty 2018, 12:47

Bo wycięto ot tak jedną całkę. :/

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 30 sty 2018, 14:06

pawcio pisze:
30 sty 2018, 9:35
194 to nie rozwala przez przypadek mijanka przy PKP Ursus?
Szeregowy_Równoległy pisze:
30 sty 2018, 9:45
Tam mijanki już nie ma. Przynajmniej nie było, jak byłem tam w zeszłym tygodniu.
Mijanki nie ma, dokładnie. Natomiast to co się dzieje na 194 jest naprawdę straszne, a ja nie życzę pasażerom z Jana Kazimierza źle :) Dodatkowo jest całkiem spore grono ludzi, którzy na cm. Wolskim przesiadają się do/z 27, więc też nie można im tego utrudniać.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2706
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 30 sty 2018, 18:42

Od likwidacji wahadła na Traktorzystów punktualność 194 się diametralnie poprawiła, ale wciąż idealnie niestety nie jest.

ZTM wybrał dopiero w grudniu projektanta brakujących przystanków w ZP Fort Wola, więc chyba na początku to 255 nie będzie mieć pełnej funkcjonalności.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 30 sty 2018, 20:01

255 to nonsens - rozbicie oferty na dwa ciągi plus permakorek na Jana Kazimierza rano.

Jeśli już musi istnieć, to z powrotem przez Połczynską - Kasprzaka. A najlepiej zrobić "ucho" na powrocie 155 z metra - przez Sowińskiego, bo tam jest najdalej do Kasprzaka.

No ale suweren zadecydowal...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1624
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 30 sty 2018, 20:19

Wg. mnie 255 to dobry początek na tym mega osiedlu, oczywiście że trasa będzie się zmieniać.
Solówki też będą małe.
Korek tam może tylko rozładować autobus lub tram ( tylko kiedy będzie ).
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 30 sty 2018, 20:21

A czy tam ludzie nie będą woleli dojść jednak do Kasprzaka, skąd od razu będą mieli linie jadące dalej niż tylko do metra?

ODPOWIEDZ