Bilety, kontrole, taryfa

Moderator: JacekM

michael112
Posty: 3018
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 20 gru 2017, 9:57

A coś wiadomo, jak wygląda sytuacja z automatami lub sprzedażą biletów u kierowcy w KM Łomianki?

ashir
Posty: 27967
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 20 gru 2017, 10:13

Biletomaty mają być od kwietnia, w Ursusach będą od początku.

ashir
Posty: 27967
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 29 gru 2017, 17:33

michael112 pisze:
20 gru 2017, 9:57
A coś wiadomo, jak wygląda sytuacja z automatami lub sprzedażą biletów u kierowcy w KM Łomianki?
Podjęto decyzję, że do 31 marca zostaną zamontowane biletomaty, a do tego czasu w autobusach na linii 150, 250, 750 i N56 będą kierowcy normalnie sprzedawać bilety. Oczywiście na stronie ZTM nie widzę takiej informacji, bo i po co. :)

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 29 gru 2017, 22:51

ZTM chwali się zawarciem umowy na dofinansowanie biletów przez pracodawcę.

Zastanawia mnie sens i logika takich umów - cena biletu jest z góry wiadoma, nie ma żadnych ulg czy promocji stricte handlowych (bo ich być nie może). Więc po co podpisywać umowę, która finalnie dla pracownika nie różni się niczym innym od "tradycyjnego" rozliczenia się z pracodawcą?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Sebastian
Posty: 907
Rejestracja: 28 mar 2015, 21:56

Post autor: Sebastian » 30 gru 2017, 10:11

Najpewniej sens jest taki, że zakup konkrentnego deputatu jest to korzystniej opodatkowane niż dawanie pracownikowi dodatku pieniężnego.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 30 gru 2017, 10:13

Zawsze można rozliczać nie jako dodatek, tylko jako zwrot podróży służbowej ;)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Sebastian
Posty: 907
Rejestracja: 28 mar 2015, 21:56

Post autor: Sebastian » 30 gru 2017, 11:01

Ale rozwiązanie z biletami jest bardziej nowatorskie, niespotykane, proekologiczne i w ogóle premię można sobie przyznać.

michael112
Posty: 3018
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 31 gru 2017, 14:28

Ciekawe, jak dzisiaj będzie rozwiązana kwestia sprzedaży biletów u kierowców na liniach nocnych i tych dziennych, które maja wydłużoną zmianę po północy. ;)

Aprops: mam świadomość, że od kilku dni praktycznie już nie ma naklejek o sprzedaży biletów u kierowców, niemniej możliwość jeszcze istnieje. Wczoraj byłem świadkiem, jak ktoś z zagranicy (prawdopodobnie Ukrainiec) kupił 3 bilety.

reserved
Posty: 14757
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 31 gru 2017, 16:26

michael112 pisze:
31 gru 2017, 14:28
Ciekawe, jak dzisiaj będzie rozwiązana kwestia sprzedaży biletów u kierowców na liniach nocnych i tych dziennych, które maja wydłużoną zmianę po północy. ;)
godz. 23:59:30
"Poproszę dwa bilety normalne"
"Ok, pan poczeka chwilę, znajdę"
godz. 0:00:00
"O, jak mi przykro. Nie sprzedajemy biletów." :D

aoeuidhtn
Posty: 25
Rejestracja: 22 sie 2016, 16:15

Post autor: aoeuidhtn » 19 lut 2018, 23:12

Od kilku miesięcy nie przychodzą mi powiadomienia z internetowego serwisu sprzedaży ZTM, dostaję tylko potwierdzenie od Dotpay. Np. dzisiaj przedłużyłem WKM, od ZTM nic nie przyszło a na http://www.ztm.waw.pl status 'Zapłacono'. Też tak macie?

EDIT: Hmm, a regulamin https://kartamiejska.pl/pl-pl/warszawa/faqssb.aspx mówi jasno:
9. Otrzymałem potwierdzenie dokonania płatności od Dotpay. Czy to oznacza, że moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji?

Nie. Potwierdzenie takie oznacza jedynie pobranie pieniędzy przez pośrednika płatności, czyli Dotpay. Właściwym potwierdzeniem przyjęcia zamówienia jest e-mail otrzymany z serwisu internetowej sprzedaży biletów, informujący o pozytywnym zakończeniu transakcji.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 20 lut 2018, 15:31

Może Ztm ma literówkę w adresie mejlowym w bazie danych?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 21 lut 2018, 17:51

Albo serwis pocztowy traktuje te e-maile jako spam (miałem tak z newsletterem parę razy) i lądują w wiadomym folderze. :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 21 lut 2018, 21:31

A to krok 0.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

aoeuidhtn
Posty: 25
Rejestracja: 22 sie 2016, 16:15

Post autor: aoeuidhtn » 21 lut 2018, 21:52

Nie ma literówki, kiedyś maile przychodziły na ten sam adres, tym samym adresem się też loguje. W spamie nie ma. Wczoraj aktywowałem kartę w autobusie bez problemów. Może stałym klientom już nie przysyłają powiadomień :)

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 13 kwie 2018, 14:14


ODPOWIEDZ