Chcieli wprowadzić w listopadzie, ale decyzja odłożona. Jutro spotkanie w ratuszu. Za to wokół budowy węzła przy Wale Miedzeszyńskim 17 listopada ma być otwarty by-pass. Tutaj dało-się, a na Patriotów rzekomo nie-da-się.
Komunikacja miejska w Wawrze [II]
Moderator: Wiliam
Sorry, to się nie zrozumieliśmy. Ja Twojego posta odczytałem jakbyś chciał zawieszenia kursów skróconych i zostawić wszystko do Szczęśliwic To też jest jakaś opcja, po prostu zostawić częste 521 (najlepiej uczernione) do Wiatracznej i stwierdzić, że to przez remont, brakuje brygad, etc. Wawer i tak będzie marudził, więc byłaby szansa to jakoś przepchnąć kolanem. Tyle, że za rok wybory.
Fakt
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
W niektórych kwestiach należy ludzi ignorować, bo te "wydłużone" kursy 521 zabierają kilka brygad, które mogłyby iść na wzmocnienie wiecznie przepchanej 523. I tak jak ktoś musi jechać autobusem, to wybiera Minibus, a 521 dowozi ludzi do Wiatracznej.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Ty to wiesz, ja to wiem... A radni widzą kalendarz i muszą się "zasłużyć" przed przyszłoroczną jesienią. ZTM też nie będzie chciał podpadać z tego samego powodu
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Ja wciąż mam nadzieję, ze ten Wawerski burdelik będzie ogarnięty... ale gdy patrzy się na stan kanalizacji w dzielnicy, to wszelkie nadzieje opadają
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
ZTM pisze:Korekta tras linii 119, 123, 146, 147 i 202
od 11.03.2018 (niedziela)
Od dnia 11.03.2018r. od początku kursowania linii dziennych, w celu realizacji postulatów Pasażerów, wprowadza się następujące zmiany w układzie linii komunikacyjnych:
Zmienia się trasa linii 119 oraz 147 w rejonie przystanku kolejowego Warszawa Międzylesie.
W celu uproszczenia tras zlikwidowane zostają podjazdy ww. linii do przystanków PKP MIEDZYLESIE 05 oraz PKP MIĘDZYLESIE 06 (po wschodniej stronie linii kolejowej). Jednocześnie, na wniosek Urzędu Dzielnicy Wawer, linia 119 w kursach w kierunku krańca
RAKOWIECKA-SANKTUARIUM podjeżdżać będzie do przystanku PKP MIEDZYLESIE 03:
119 (w kierunku krańca WIŚNIOWA GÓRA): … - Mrówcza – Zwoleńska - PKP MIĘDZYLESIE 04 – Zwoleńska – tunel – Żegańska – al. Dzieci Polskich - …
119 (w kierunku krańca RAKOWIECKA SANKTUARIUM): … - Żegańska – tunel – Zwoleńska –
PKP MIĘDZYLESIE 03 – Zwoleńska – Mrówcza – PKP MIĘDZYLESIE 10 – Mrówcza - …
147 (w obu kierunkach): … - Zwoleńska – PKP MIĘDZYLESIE 03 lub 04 – Zwoleńska – tunel – Żegańska – al. Dzieci Polskich - …
Linie 146 oraz 147 zostają skierowane do krańca DW. WSCHODNI (LUBELSKA) z przejazdem przez rejon stacji metra STADION NARODOWY:
FALENICA / TORFOWA - … - rondo Waszyngtona – al. Poniatowskiego – Wybrzeże Szczecińskie – Sokola (powrót: Sokola - Zamoście) – Zamoyskiego – Lubelska – DW. WSCHODNI (LUBELSKA)
Zmieniają się przystanki obsługiwane przez linię 202 w zespole przystankowym DW. WSCHODNI (LUBELSKA):
w kierunku krańca METRO STADION NARODOWY obowiązywać będzie przystanek DW. WSCHODNI (LUBELSKA) 03 (zamiast dotychczasowego 13),
w kierunku krańca GOCŁAWEK WSCHODNI obowiązywać będzie przystanek DW. WSCHODNI (LUBELSKA) 13 (zamiast dotychczasowego 03).
Zmieniają się przystanki obsługiwane przez linię 123 na krańcu DW. WSCHODNI (KIJOWSKA): Zamiast przystanku krańcowego DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) 10 obowiązywać będą przystanki:
DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) 09 jako „dla wysiadających”
DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) 08 jako „dla wsiadających”.
Zawiesza się funkcjonowanie przystanku DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) 10.
Na wczorajszym spotkaniu z kandydatem Rafałem Trzaskowskim ludzie z Karczewia zgłaszali postulat żeby nie było zakazu przejazdu linii prywatnych przez most (podobno miasto szykowało skrócenie tych linii do Stadionu), bo cytuję: " SKM/KM jest niewygodne i nie rozwiązuje problemów komunikacyjnych"
O tyle ciekawe, że Karczew chyba nie głosuję na prezydenta Warszawy.
Ale jednak dowód na to że ludzie nie chcą krótkich linii.
O tyle ciekawe, że Karczew chyba nie głosuję na prezydenta Warszawy.
Ale jednak dowód na to że ludzie nie chcą krótkich linii.
Zamiana 146 i 147 zapewne zwiększy też zapełnienie w autobusach kursujących mostem a zmniejszy nieco w tramwajach . Nie trzeba biegać między przystankami.
-
- Posty: 5090
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Od 26 marca do 14 kwietnia ZS7 pojedzie do Wiatracznej. Potrzeba co najmniej 4 dodatkowych brygad , żeby zachować obecną liczbę 3 kursów na godzinę. Będą zachowane obecne 4 kursy kolejowe na godzinę od Międzylesia do Śródmieścia. Skąd brygady. MZA chyba już nie ma bo rezerwa już nawet odpadła [ jedna wtyczka się ostała]. Czyżby wykorzystano możliwość uruchomienia dodatkowych brygad ponad plan u ajentów?. Przykładowo po 2 przeguby z Mobilisu [ 50+1, 50+1] oraz Arrivy[ 50+1] i Mobilisu 12m. [ 25+1]. Bo EEC oraz Mobilis na 9m[ już jest 50+1] odpadają. PKS już jest ponad plan na ZS7 [50+1].
Te wszystkie rezerwy czynne już nie działają? Są linie kursujące co kilka minut, gdzie zabranie jednej brygady pozornie nic nie pogorszy, może stąd
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK
Nie ma rezerw, a wtyczka ostała się aż jedna.
Jest jeszcze opcja, że będzie jak na zametro, losowo z różnych linii.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK
ZTM ma prawo wykorzystać Scanie/Ambassadory z linii Zx i 717?Krzysiek_S pisze: ↑13 mar 2018, 0:01MZA chyba już nie ma bo rezerwa już nawet odpadła [ jedna wtyczka się ostała]. (...) Przykładowo po 2 przeguby z Mobilisu [ 50+1, 50+1] oraz Arrivy[ 50+1] i Mobilisu 12m. [ 25+1]. Bo EEC oraz Mobilis na 9m[ już jest 50+1] odpadają. PKS już jest ponad plan na ZS7 [50+1].
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2