Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Podobno zarzuty EEC i Mobilisu oddalone i Michalczewski oraz Arriva mogą czuć się zwycięzcami. Po cicho liczyłem na jakiś cud, ale będą Otokary. Żeby to bokiem nie wyszło...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Cholera wie. Mam info, że KIO umorzyła postępowanie w zakresie jednego z zarzutów. Nie wiem, którego i czyjego. Także poczekajmy na pełne info.
Nie przy firmie, która sprowadzi im Otokary i będzie odpowiadała za after-sales'a.
Brzmi zbyt pięknie.zxcvbnm pisze:Podobno zarzuty EEC i Mobilisu oddalone i Michalczewski oraz Arriva mogą czuć się zwycięzcami.
A czemu by miało bokiem wyjść, skoro w Przemyślu sobie dobrze radzą? Jak przewoźnik dba o autobusy i ma odpowiednią ilość wozów rezerwowych to żadnych niespodzianek nie powinno być.zxcvbnm pisze:Po cicho liczyłem na jakiś cud, ale będą Otokary. Żeby to bokiem nie wyszło...
-
- Posty: 2851
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
http://www.infobus.pl/bitwa-warszawska- ... 04040.html
A jednak, zatem w najbliższym czasie będzie można podpisać umowę z Arrivą i Michalczewskim.
Postępowanie zostało umorzone w zakresie tego zarzutu
Dziś dokonano ponownego wyboru oferty w drugim zadaniu.
http://www.ztm.waw.pl/download.php?z=11 ... 01&l=1&m=5
ZTM sam wcześniej uwzględnił odwołanie w tym zakresie.Gigant z Mościsk domagał się:
Odrzucenia Michalczewskiego w części na obsługę linii autobusami klasy MAXI, gdyż ten nie spełnia warunku doświadczenia (chodzi o referencje z MPK Wrocław z umowy podwykonawstwa)
Dziś dokonano ponownego wyboru oferty w drugim zadaniu.
http://www.ztm.waw.pl/download.php?z=11 ... 01&l=1&m=5
-
- Posty: 2851
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Czy mi się wydaje, czy przewoźnicy mogą się teraz ponownie odwołać od tego wyboru?alojz pisze: ↑06 kwie 2018, 11:40Dziś dokonano ponownego wyboru oferty w drugim zadaniu.
http://www.ztm.waw.pl/download.php?z=11 ... 01&l=1&m=5
Mogą. Zupełnie, jak w przypadku przetargu na tramwaje.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Jak rozumiem teraz Michalczewski podał referencje od MZDiK Radom?
- TranslatorPS
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Owszem, od MZDiK Radom.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Mobilisowe hybrydy będą miały numery 95xx. 9502 i 9503 już praktycznie oklejone i w pełni uzbrojone w elektronikę. To tak tytułem ciekawostki.
9502 dotarł do Mobilisu koło 13
To dobrze rokuje na przyszłość i terminową dostawę dla poważnego klienta.
2 miesiące przed początkiem kontraktu gotowe No ładnie, równie dobrze można było start kontraktu wyznaczyć na połówkę maja i by się wyrobili.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2