Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu

Moderator: JacekM

Michalk001
Posty: 1231
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 09 kwie 2018, 20:52

ashir pisze:
09 kwie 2018, 20:40
Co w tych jednostkach jest takiego szczególnego?
Drzwi zagrażające zdrowiu pasażerów. Kiedyś wsiadałem chyba do 1173 (w składzie z 1109). Drzwi pomimo fotokomórki zamykają się bez względu na to czy ktoś znajduje się w świetle drzwi czy nie. Co najlepsze przycięły mi plecak i co się okazało? W takiej sytuacji nie ma możliwości otwarcia drzwi przyciskiem, ponieważ jakiś geniusz zrobił je w ten sposób że przyciski otwarcia nie działają dopóki drzwi nie są całkowicie zamknięte. Tak więc postaliśmy sobie trochę na stacji dopóki ktoś siłą nie rozerwał drzwi i nie uwolniłem plecaka. Miałem też innym razem drugą sytuację, wsiadał niepełnosprawny któremu drzwi przycięły kulę, oczywiście próbowałem otworzyć przyciskiem co nic nie dało bo brakowało 2cm do zamknięcia drzwi. Niewiele brakowało a musiałbym zrywać hamulec, gdyby pociąg ruszył i pociągnął człowieka za sobą.

Autobus Czerwon
Posty: 4344
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 10 kwie 2018, 7:17

Wystarczyło lekko pociągnąć rączkę awaryjnego otwarcia drzwi.

Awatar użytkownika
tomstak
Posty: 1289
Rejestracja: 31 sty 2012, 2:00

Post autor: tomstak » 14 kwie 2018, 10:46

ashir pisze:
09 kwie 2018, 20:40
Co w tych jednostkach jest takiego szczególnego?
Jedyne 11xx w KMach.
Michalk001 pisze:
09 kwie 2018, 20:52
Drzwi zagrażające zdrowiu pasażerów. Kiedyś wsiadałem chyba do 1173 (w składzie z 1109). Drzwi pomimo fotokomórki zamykają się bez względu na to czy ktoś znajduje się w świetle drzwi czy nie. Co najlepsze przycięły mi plecak i co się okazało? W takiej sytuacji nie ma możliwości otwarcia drzwi przyciskiem, ponieważ jakiś geniusz zrobił je w ten sposób że przyciski otwarcia nie działają dopóki drzwi nie są całkowicie zamknięte. Tak więc postaliśmy sobie trochę na stacji dopóki ktoś siłą nie rozerwał drzwi i nie uwolniłem plecaka. Miałem też innym razem drugą sytuację, wsiadał niepełnosprawny któremu drzwi przycięły kulę, oczywiście próbowałem otworzyć przyciskiem co nic nie dało bo brakowało 2cm do zamknięcia drzwi. Niewiele brakowało a musiałbym zrywać hamulec, gdyby pociąg ruszył i pociągnął człowieka za sobą.
Och, urzekła mnie twoja histeria -> Klamka awaryjnego otwierania drzwi, jedynie trzeba przyznać że system SMS w KM funkcjonuje.

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 kwie 2018, 17:36

Stacja Wyszków:
- panie dyżurny, tarcza wjazdowa wygaszona
- ale semaforek podany
Z drugiego pociągu, stojącego w stacji:
- ty jedz lepiej, nie pi**ol
3 dni już wygaszona a ten dopiero zauważył

Bezpieczeństwo na kolei.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK

lublin42
Posty: 289
Rejestracja: 21 paź 2010, 20:06

Post autor: lublin42 » 20 kwie 2018, 18:15

Utrudnienia na średnicy. Od Stadionu pod prąd jedzie sześcio-kibel, same niezmodernizowane EZT.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 20 kwie 2018, 19:04

lublin42 pisze:
20 kwie 2018, 18:15
Od Stadionu pod prąd jedzie sześcio-kibel, same niezmodernizowane EZT.
Że co proszę?? :shock: Znaczy się sześć trójwagonowych EZTów? Toż to by ze 600 m długości musiało mieć.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

lublin42
Posty: 289
Rejestracja: 21 paź 2010, 20:06

Post autor: lublin42 » 20 kwie 2018, 23:56

KwZ pisze:
20 kwie 2018, 19:04
lublin42 pisze:
20 kwie 2018, 18:15
Od Stadionu pod prąd jedzie sześcio-kibel, same niezmodernizowane EZT.
Że co proszę?? :shock: Znaczy się sześć trójwagonowych EZTów? Toż to by ze 600 m długości musiało mieć.
Jak zobaczyłem że dwuskład jest podłączony do innych kibli to zacząłem zwracać uwagę na kolejne numery. Mijanie tego składu zajęło jakieś pół odcinka Stadion-Wschodnia, te kible jechały powoli, prowadzone przez 1915.
1915,1924,1904,1000,1xxx,1xxx.

Loui
Posty: 194
Rejestracja: 11 gru 2008, 11:49

Post autor: Loui » 21 kwie 2018, 14:02

Nie sześć tylko pięć. Po prostu awaryjne ściąganie uszkodzonych jednostek sprawnymi i tyle.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 21 kwie 2018, 14:04

A kibel ma 65m, a nie 100 :)
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1865
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 24 kwie 2018, 10:19

Co się dzieje od wczoraj w Falenicy, że jeszcze chyba do końca nie posprzątali?
AKTUALIZACJA: Utrudnienia w kursowaniu pociągów SKM i KM
01:12

Dodatkowo bilety KM honorowane są:

W autobusach i tramwajach kursujących ciągami ulic:

Wiatraczna - al. Waszyngtona - most Poniatowskiego - al. Jerozolimskie - pl. Zawiszy,

al. Jerozolimskie / Grójecka - Kopińska - Dw. Zachodni

W autobusach linii 115, 119, 125, 142, 161, 213, 219, 305, 521, 523, 525, 702 oraz w autobusach i tramwajach kursujących ciągami pokrywającymi się z trasami wymienionych linii.

19:00

Honorowanie biletów SKM <-> KM utrzymane zostaje do odwołania.

Możliwe opóźnienia, odwołania i relacje skrócone pociągów KM i SKM.

16:15

W związku z powiększającymi się opóźnieniami mogą wystąpić odwołania pociągów KM i SKM.

Wprowadzono wzajemne honorowanie biletów KM<->SKM na odcinku Otwock <-> Warszawa Zachodnia w obu kierunkach.

16:00

Opóźnienia pociągów do 30 minut.

15:50

Z przyczyn technicznych na stacji Warszawa Falenica występują utrudnienia w kursowaniu pociągów SKM linia S1, KM linia R7

Za utrudnienia przepraszamy

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 kwie 2018, 11:54

Coś mi się obiła o uszy awaria SRK w Otwocku, ale głowy nie dam.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3602
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 24 kwie 2018, 17:26

Przecięcie kabli przez wykonawcę robót. Telefon od Falenicy do Celestynowa, plus zwolnienia na przejazdach
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Blotny
(plunio7)
Posty: 672
Rejestracja: 26 cze 2010, 20:27
Lokalizacja: Odolany

Post autor: Blotny » 09 maja 2018, 20:53

Czy wie ktoś może jaki splot niekorzystnych zdarzeń spowodował, że dzisiejszy Ciechanów z 17:30 z Gdańskiej stał sobie na bomardierowych push-pullach bez lokomotywy? Lokomotywa przyjechała około 17:45, skład ruszył około 18. Te cztery wagony skądś się w peronie musiały wziąć.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 09 maja 2018, 21:16

Strzelam, że loka urwano, żeby wziął pociąg do Skarzyska, który był zdefektował na średnicy.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Paweł D.
Posty: 5633
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 14 maja 2018, 21:09

Z czystej ciekawości. Co się wydarzyło podczas remontu we Włochach, że konieczne było wycięcie pociągów z/do Błonia? Kluczowego znaczenia dla panującego bałaganu raczej nie miały chyba....?

ODPOWIEDZ