Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

Moderator: Wiliam

bartoni722
Posty: 12174
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 25 kwie 2018, 23:44

Rano dojedziesz do Centrum ale wracając musisz podjechać czymś do dowozówki. Najprościej chyba będzie Jerozolimskie - Marszałkowska - zawrotka na pl. Konstytucji - Marszałkowska - Jerozolimskie

Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8825
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 26 kwie 2018, 9:41

Jasna-Zgoda-Krucza to betonowy korek po południu, czego doświadcza obecnie 107.

Georg
Posty: 6298
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 30 kwie 2018, 18:05

A nie można po prostu przełożyć 171 zamiast przez Emilii Plater to na Al. JP2? Tylko nie wiem jak byłoby z lewoskrętem z JP2 w Jerozolimskie.

Mariusz98
Posty: 137
Rejestracja: 05 lis 2017, 20:18

Post autor: Mariusz98 » 01 maja 2018, 13:10

Georg pisze:
30 kwie 2018, 18:05
A nie można po prostu przełożyć 171 zamiast przez Emilii Plater to na Al. JP2? Tylko nie wiem jak byłoby z lewoskrętem z JP2 w Jerozolimskie.
Pewnie ten wariat byłby szybszy w praktyce, choć trzeba uczciwie przyznać, że w Warszawie w godzinach szczytu nie da się w normalnych warunkach jeździć według rozkładu jazdy. Opóźnienia i zajeżdżanie brygad zawsze będzie

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 01 maja 2018, 19:25

Jak już 171 przekładać, to najlepiej przez Żelazną i Starynkiewicza. Nawet w szczycie tamtędy jest najszybciej. A na pewno szybciej niż przez Emilii Plater czy JP2.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Thompson04
Posty: 202
Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
Lokalizacja: Bemowo Jelonki

Post autor: Thompson04 » 06 maja 2018, 12:17

O możliwych zmianach (również w układzie linii komunikacji miejskiej) spowodowanych zbliżającą się budową metra na Bemowie - bemowiacy.waw.pl :wink:

Dla niechcących wertować dokumentu PDF polecam zbiorczą mapę wykonaną poprzez Moje Mapy (Google) :-D
10 26 28 105 109 122 149 154 189 190 714 719 729 N42 N45 N95 Obrazek LAZUROWA
Zobacz mój kanał YouTube :)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 maja 2018, 16:50

167 ma zostać w tej koszmarkowatej postaci?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Georg
Posty: 6298
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 06 maja 2018, 19:05

Niewiele zrozumiałem z tego wszystkiego.
1. Część kursów 105 ma kończyć na Cm. Wolskim. Ale skąd te kursy mają jechać? Z Górczewskiej czy z MRD?
2. 109, 112, 190 zmiana na plus. Ale wątpię, czy uda się ją przepchnąć.
3. 171 w ogóle nie rozumiem. Przecież dla tej linii kluczowy nie jest odcinek na między Ratuszem na Bemowie, a NB, bo jeździ tam choćby tramwaj i 122/184. Słowem nie jest wspomniane co z Torwarem i dojazdem do Centrum.
4. 294 i 295 to takie łatanie dziur po odcinkach wycofanych linii. Czy to oznacza, że na Znanej będzie 5 linii (129, 167, 520, 294, 295)?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 maja 2018, 19:46

Georg pisze:
06 maja 2018, 19:05
Niewiele zrozumiałem z tego wszystkiego.
1. Część kursów 105 ma kończyć na Cm. Wolskim. Ale skąd te kursy mają jechać? Z Górczewskiej czy z MRD?
No toć z MRD byłoby 100% po tramwaju, więc bez sensu. Wydaje mi się, że to przewidywanie zmniejszenia znaczenia 105 jako dowozu do metra z północnych Jelonek (bo te dojadą do MKJ), więc większość pasażerów będzie wykorzystywać je jako dowóz do tramwaju lub ciągu PŚ - Dźwigowa, stąd dodatkowe kursy w tej półrelacji.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

lis93
Posty: 198
Rejestracja: 14 kwie 2014, 16:35
Kontakt:

Post autor: lis93 » 06 maja 2018, 22:40

Wykonawca chyba nigdy nie wsiadł w samochód i nie pojechał zobaczyć jak wygląda kraniec na Znanej :D 5 linii, jak już teraz przy dwóch jest ciasno jak się najedzie więcej niż 4 przeguby. Chyba ze 29x będą tam tylko zawracać z postojem 0/1 min.

Mariusz98
Posty: 137
Rejestracja: 05 lis 2017, 20:18

Post autor: Mariusz98 » 06 maja 2018, 22:56

714,719,729 wydłużone, ciekawe, Kto będzie za dodatkowe wozy na tych liniach płacił?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26916
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 maja 2018, 6:11

fik pisze:
06 maja 2018, 19:46
Georg pisze:
06 maja 2018, 19:05
Niewiele zrozumiałem z tego wszystkiego.
1. Część kursów 105 ma kończyć na Cm. Wolskim. Ale skąd te kursy mają jechać? Z Górczewskiej czy z MRD?
No toć z MRD byłoby 100% po tramwaju, więc bez sensu.
Tłumy wsiadajace w ZP Sowinskiego, Reduta Wolska i Ordona niekoniecznie się z Tobą zgodzą.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25762
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 maja 2018, 7:49

Teraz nie masz ani tramwaju do M2, ani metra na Kole.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 maja 2018, 9:01

Przecież Znana była na jedną linię. A teraz tam jeszcze przecież jest 129 przelotowo.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 maja 2018, 10:08

Georg pisze:
06 maja 2018, 19:05
Niewiele zrozumiałem z tego wszystkiego.
1. Część kursów 105 ma kończyć na Cm. Wolskim. Ale skąd te kursy mają jechać? Z Górczewskiej czy z MRD?
2. 109, 112, 190 zmiana na plus. Ale wątpię, czy uda się ją przepchnąć.
3. 171 w ogóle nie rozumiem. Przecież dla tej linii kluczowy nie jest odcinek na między Ratuszem na Bemowie, a NB, bo jeździ tam choćby tramwaj i 122/184. Słowem nie jest wspomniane co z Torwarem i dojazdem do Centrum.
4. 294 i 295 to takie łatanie dziur po odcinkach wycofanych linii. Czy to oznacza, że na Znanej będzie 5 linii (129, 167, 520, 294, 295)?
Ad 1. Z Sowińskiego do M2 będą tramwaje, mam nadzieję, że nieprzepełnione.
Ad 2. Ważne jest skrócenie 112, bo inaczej korki w okolicy zabiją tę linię.
Ad 3. Ja rozumiem, że będzie zmiana trasy na tradycyjną. Nie, że nie ma jej za Metrem Ks. Janusza. Ta linia nie ma ptaszka symbolizującego pętlę.
Ad 4. Ponieważ są wspomniane także powroty do tras sprzed budowy metra, to rozumiem, że 520 zostanie na Młynowie. I jako takie nie wejdzie w analizowany obszar, dlatego nie ma go na liście.
Skąd numer 295?

Ad 26 / 10. Myślę, że jeśli pojemność Piasków pozwoli, to raczej 26 tam powinno pojechać, zamiast na Koło co nikogo nie zainteresuje. Może ktoś z Nowego Bemowa pojedzie do metra przez Wolską. Albo 10 dać na Młociny i 11 out, tylko wtedy wychodzi za długi kurs - około 83 min (ale tylko 8 więcej niż na Piaski).

Ad 149 (i ew. 122). Skoro mają mieć zawrotkę na rondzie Górczewska / al. Prymasa Tysiąclecia, to lepiej, żeby pojechały tam liniowo. Może ktoś z Grot czy Noowego Bemowa przesiądzie się na 186.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ