Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 07 maja 2018, 10:35

171 w raporcie jest wskazane jako skrócone w całości do MKJ.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Georg
Posty: 6298
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 07 maja 2018, 11:34

KwZ pisze:
07 maja 2018, 10:08
Ad 4. Ponieważ są wspomniane także powroty do tras sprzed budowy metra, to rozumiem, że 520 zostanie na Młynowie. I jako takie nie wejdzie w analizowany obszar, dlatego nie ma go na liście.
520 na Młynów? Tam już są 102, 103 i 136, które nie mają miejsca na kraniec. 520 jest niebezpieczną linią, bo jak tylko ktoś zauważy, że nie ma co z nim zrobić na Woli to zaczną się płacze o przywrócenie na Chomiczówkę.

MC
Posty: 1832
Rejestracja: 16 paź 2009, 23:11

Post autor: MC » 07 maja 2018, 11:38

Georg pisze:
07 maja 2018, 11:34
520 na Młynów?
A nie chodziło przedmówcy o rejon? Tylko faktycznie "pętla" Płocka-Szpital nie będzie już wtedy obowiązywać.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3487
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 07 maja 2018, 13:32

A w jakim celu w ogóle 520? Dla ZP Płocka Szpital? Dla dublowania szyny na Solidarności i Marszałkowskiej? Reszta ma tramwaje, będzie miała metro, nieszczęsne 190 (z porównywalnym czasem przejazdu z Wileniaka na Wolę :lol: ) też będzie jezdzilo.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 maja 2018, 14:32

Nie, konkretnie Młynów. Chyba że widzicie jakieś inne miejsce na nową pętlę.
103 jest tylko przejazdem, a 102 to jak dla mnie można by w ogóle wywalić, bo 20/20/30 to nie oferta dla Śródmieścia, a w zamian dać częściej 105 i ew. 202.
Ale coś o 520 trzeba zadecydować, tak jak o E-2.

Co do 171 to faktycznie, jest wypisana, że do Metra Ks. Janusza, dokładnie tak jak 149. Może nie ma ptaszka, bo nie mają normalnej pętli.
A funkcja - dowóz Nowego Bemowa do metra. 184 owszem i to krótszą drogą, natomiast 122 o metro nie zahaczy. Czy będzie potrzebne - cóż, z Wrocławskiej jest 184, z Żołnierzy Wyklętych 201, z Powstańców na płd. od Radiowej jest 523, więc nie wiem.
Dantte pisze:
07 maja 2018, 13:32
A w jakim celu w ogóle 520? Dla ZP Płocka Szpital? Dla dublowania szyny na Solidarności i Marszałkowskiej? Reszta ma tramwaje, będzie miała metro, nieszczęsne 190 (z porównywalnym czasem przejazdu z Wileniaka na Wolę :lol: ) też będzie jezdzilo.
Jak dla mnie można skrócić do Centralnego czy pl. Konstytucji. Tylko po co w takim razie teraz jeździ?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2715
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 07 maja 2018, 19:35

ZTM planuje nową pętlę na Ostroroga, choć nie wiem, czy zamiast czy oprócz Młynowa.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 07 maja 2018, 19:54

520 w ścisłym centrum przestanie mieć zupełnie rację bytu, gdy po Gocławek przywędruje pod wiadukt Marsa (Mahomet, góra, te sprawy). Najdobrzej by chyba było, gdyby 502 połączyło się z 411 na trasie przez Gocław, 514 i 520 umarło w ogóle, 173 zrobić mocną linią MSN - Lubelska - Żupnicza - Podskarbińska - Grenadierów - Ostrobramska - (...) - Wola Grzybowska (przy okazji chyba zniknąłem jakąkolwiek potrzebę istnienia 135, JAK MI PRZYKRO), i wtedy z tłumu 5xx zostaje tylko 525, które musi być bardzo mocne i mieć strefowaną podaż kursami skróconymi do Witolina.

Przy czym: 173 oczywiście można i należy strefować kursami skróconymi do Marysina, w Sulejówku należy je zastąpić dowozówką do SKM Wesoła. Na Dwernickiego należy unormalnić 202 do standardu przynajmniej 10/12//15, ale to i tak trzeba zrobić niezależnie od czegokolwiek innego - to jest linia o bezbłędnej trasie, skandalicznie dobita pozaszczytową częstotliwością.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 maja 2018, 20:16

Fik, pytanie odwrotne: po co 520 teraz na Woli?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 07 maja 2018, 20:34

Absolutnie po nic. Chyba takich oczywistości dyskutować nie musimy? :term:
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26917
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 maja 2018, 21:32

102 to dziad, ale jeśli 105 wycofac z Powisla, to wymaga wrecz wzmocnienia bo Grzybowska potencjal na normalny autobus ma.

Autobusy na Odolanach byly popularne i za czasowSkierniewickiej, bo jednak jadą krótszą trasą. Inaczej będzie pi otwarciu T na Kasprzaka, przy czym wówczas pewnie też będzie (rozbijajacy podaż) autobus na Jana Kazimierza.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Georg
Posty: 6298
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 07 maja 2018, 22:12

fik pisze:
07 maja 2018, 19:54
Wtedy z tłumu 5xx zostaje tylko 525, które musi być bardzo mocne i mieć strefowaną podaż kursami skróconymi do Witolina.
Na Witolinie? Ciekawe gdzie upchniesz te KS z 525. Tam już teraz jest mało miejsca.

Georg
Posty: 6298
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 07 maja 2018, 22:14

Solaris U10 pisze:
07 maja 2018, 19:35
ZTM planuje nową pętlę na Ostroroga, choć nie wiem, czy zamiast czy oprócz Młynowa.
Myślę, że zatokę na Gostyńskiej dałoby się zrobić. Choćby tylko dla 136. A jakie są perspektywy czasowe powstania pętli na Ostroroga?

Awatar użytkownika
PiotrekP
Posty: 3537
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 08 maja 2018, 0:15

Georg pisze:
06 maja 2018, 19:05
190 zmiana na plus. Ale wątpię, czy uda się ją przepchnąć.
Dlaczego? Nadal nie rozumiem jakim cudem ta linia przetrwała przy budowie z takim koszmarnym zawijasem. Niektóre zmiany aż się proszą, żeby je wdrożyć w życie, żeby nie marnować brygad co umożliwiłoby jazdę po tym mieście. Dotyczy to choćby 112, 114, generalnie uporządkowanie Bródna, 190 (Chmarki Esperanto; 290 Bielańska Górczewska).

reserved
Posty: 14757
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 08 maja 2018, 2:14

Georg pisze:
07 maja 2018, 22:14
Solaris U10 pisze:
07 maja 2018, 19:35
ZTM planuje nową pętlę na Ostroroga, choć nie wiem, czy zamiast czy oprócz Młynowa.
Myślę, że zatokę na Gostyńskiej dałoby się zrobić. Choćby tylko dla 136. A jakie są perspektywy czasowe powstania pętli na Ostroroga?
A 136 przy tak wielu różnych utrudnieniach na trasie nie powinno mieć czasem jakiejś pętli z prawdziwego zdarzenia, takiej z ekspedycją?

Georg
Posty: 6298
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 08 maja 2018, 7:50

Powinno. Tylko, że najbliższa pętla z prawdziwego zdarzenia jest na Powązkach Wojskowych. Więc kawałek drogi. Na Młynowie była kiedyś ekspedycja tam, gdzie teraz jest kwiaciarnia.

ODPOWIEDZ