Kolej w aglomeracji warszawskiej
Moderator: JacekM
Z tego co zobaczyłem, S1 do Powiśla pokazuje się na peronie w kierunku zachodnim, podczas gdy tablica na "urwanym" torze już zapowiada jego kurs w drugą stronę.
(Pierwszy post tu, kłaniam się Współforumowiczom )
(Pierwszy post tu, kłaniam się Współforumowiczom )
SiP na Stadionie to raczej jest do dekoracji. Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby pokazywał pociąg, który stoi.
ŁK
Nie ma. Roczny harmonogram zamknięć peelki przewiduje otwarcie 2 października. Wcześniej na bank nie będzie, co najwyżej później.
Jakby ktoś sobie chciał poczytać:
https://www.plk-sa.pl/files/public/user ... OREKTA.pdf
Jakieś plotki w sprawie Mostu Gdańskiego krążą?
https://www.plk-sa.pl/files/public/user ... OREKTA.pdf
Jakieś plotki w sprawie Mostu Gdańskiego krążą?
Ok, dziękuję Panowie
Szkoda, myślałem, że uda się im skończyć trochę wcześniej.
Szkoda, myślałem, że uda się im skończyć trochę wcześniej.
A to reportaż z przygotowań do oddania tego odcinka dla ruchu pasażerskiego 12.09.1986
https://youtu.be/Y9K-wigKTF0?t=3m55s
https://youtu.be/Y9K-wigKTF0?t=3m55s
Wieliszew. Kolej do Zegrza Południowego. Będzie nowy przystanek w Wieliszewie
W artykule jest napisane w ten sposób o odcinku do Zegrza: Na dziś gotowa jest dokumentacja, na bazie, której w pierwszym kwartale 2019r. PKP PLK S.A ogłosi przetarg na wykonanie prac w systemie „projektuj i buduj”, czyli na opracowanie projektu budowlanego i przeprowadzenie budowy i naprawy torów oraz peronów.
Skoro już wyszliśmy z ery gdybania i jest informacja o przetargu, to może jednak coś-coś ruszy? No jest też opcja, że musieli podgrzać tradycyjną kiełbasę wyborczą i zwykłe zapewnianie że teraz to już na pewno odbudujemy linię by nie przeszło.
W artykule jest napisane w ten sposób o odcinku do Zegrza: Na dziś gotowa jest dokumentacja, na bazie, której w pierwszym kwartale 2019r. PKP PLK S.A ogłosi przetarg na wykonanie prac w systemie „projektuj i buduj”, czyli na opracowanie projektu budowlanego i przeprowadzenie budowy i naprawy torów oraz peronów.
Skoro już wyszliśmy z ery gdybania i jest informacja o przetargu, to może jednak coś-coś ruszy? No jest też opcja, że musieli podgrzać tradycyjną kiełbasę wyborczą i zwykłe zapewnianie że teraz to już na pewno odbudujemy linię by nie przeszło.
Stawiam, że to już tradycyjna kiełbasa wyborcza. Akurat dziwnym trafem temat kolei do Zegrza wraca zawsze tuż przed wyborami... Tak samo było 4 i 8 lat temu.plunio7 pisze: ↑06 lip 2018, 16:29Wieliszew. Kolej do Zegrza Południowego. Będzie nowy przystanek w Wieliszewie
W artykule jest napisane w ten sposób o odcinku do Zegrza: Na dziś gotowa jest dokumentacja, na bazie, której w pierwszym kwartale 2019r. PKP PLK S.A ogłosi przetarg na wykonanie prac w systemie „projektuj i buduj”, czyli na opracowanie projektu budowlanego i przeprowadzenie budowy i naprawy torów oraz peronów.
Skoro już wyszliśmy z ery gdybania i jest informacja o przetargu, to może jednak coś-coś ruszy? No jest też opcja, że musieli podgrzać tradycyjną kiełbasę wyborczą i zwykłe zapewnianie że teraz to już na pewno odbudujemy linię by nie przeszło.
W dzisiejszej Wyborczej tymczasem jest taki fragment:
Kolejarze znów spóźnieni. Co z remontem linii średnicowej PKP i trasy do Grodziska?
Spytaliśmy go też, co z linią obwodową PKP na Woli zamkniętą od marca 2017 r. Również miała być nieczynna przez rok, ale zakończenie jej modernizacji przekładano już dwukrotnie. Według Merchela do 15 sierpnia wykonawca ma się uporać z robotami i zacząć odbiory. Pociągi będą mogły ruszyć po trzech-czterech tygodniach.
Kolejarze znów spóźnieni. Co z remontem linii średnicowej PKP i trasy do Grodziska?
Spytaliśmy go też, co z linią obwodową PKP na Woli zamkniętą od marca 2017 r. Również miała być nieczynna przez rok, ale zakończenie jej modernizacji przekładano już dwukrotnie. Według Merchela do 15 sierpnia wykonawca ma się uporać z robotami i zacząć odbiory. Pociągi będą mogły ruszyć po trzech-czterech tygodniach.
Sieć trakcyjna jeszcze nie jest kompletna, a co dopiero urządzenia SRK... Czarno to widzę.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Tak wrzucam:
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 59211.html
Agnieszka Safuta-Pawlak - pełnomocnik zarządu PKP PLK ds. inwestycji warszawskich
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 59211.html
Ireneusz Merchel - prezes PKP PLKPrace na linii obwodowej (nr 20), łączącej Warszawę Gdańską z peronem 8 Warszawy Zachodniej, powoli dobiegają końca. – Wykonawca deklaruje zakończenie głównych prac w połowie sierpnia. Już w tę niedzielę przystępujemy do prób obciążeniowych nowych wiaduktów – mówi Agnieszka Safuta-Pawlak, pełnomocnik zarządu PKP PLK ds. inwestycji warszawskich.
[...]
Prace miały zakończyć się kilka miesięcy temu, ale nierozwiązana sprawa historycznych bunkrów poniemieckich spowodowała opóźnienie harmonogramu. Jak informują PKP PLK, wykonawca deklaruje zakończenie głównych prac w połowie sierpnia. – Zostaną jeszcze drobne prace wykończeniowe. Przewidujemy uruchomienie ruchu pociągów na linii 20 w październiku – deklaruje Safuta-Pawlak. Jak dodaje, wszystko zależy od odbiorów dokonywanych przez Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego.
[...]
Agnieszka Safuta-Pawlak - pełnomocnik zarządu PKP PLK ds. inwestycji warszawskich
Przy okazji: czy rozjazdy na WPC (Płudy) wrócą do normalnych parametrów (100km/h na bok)? Po wykolejeniu towarowego są ograniczenia, ale czasowe. Jest jakaś data robót?
Dzisiejszy DGP donosi, że remont średnicy może zostać (ponownie) przesunięty w czasie. Nic dobrego z tego nie wyniknie...
http://serwisy.gazetaprawna.pl/transpor ... cowej.html
http://serwisy.gazetaprawna.pl/transpor ... cowej.html