Komunikacja na Targówku
Moderator: Wiliam
Prawdopodobnie 01.08.18 otworzą Ossowskiego. Czy będą zmiany tras w związku z otwarciem ulicy?
A powinna być w przypadku komunikacji nocnej. N12 mogłoby pojechać następującą trasą: Dw. Centralny - ... - Św. Wincentego - Kołowa - Ossowskiego - Barkocińska - Myszkowska - Handlowa - Kołowa - Św. Wincentego - ... - Dw. Centralny. Obecnie dojeżdża jedynie na skraj osiedla, bo na Pratulińską "za daleko". Natomiast tak by więcej osób miało bliżej do/z nocnego (samo N62 co godzinę to słaba oferta). A przy takiej trasie to nawet starczyłoby na rozkładowe 2-3 minuty postoju na przystanku Myszkowska* (odjazd o 23:39, 0:39, 1:39, 2:39, 3:39 i 4:39 - skoordynowanie odjazdów z N62).
* - ewentualnie na Handlowej, gdzie jest zatoka
Biorąc pod uwagę, że remont obwodnicy nabiera tempa, to nie ma sensu pchać N12 na taką trasę. I tak pewnie będą jakieś zmiany związane z remontem.ashir pisze: ↑30 lip 2018, 13:40A powinna być w przypadku komunikacji nocnej. N12 mogłoby pojechać następującą trasą: Dw. Centralny - ... - Św. Wincentego - Kołowa - Ossowskiego - Barkocińska - Myszkowska - Handlowa - Kołowa - Św. Wincentego - ... - Dw. Centralny. Obecnie dojeżdża jedynie na skraj osiedla, bo na Pratulińską "za daleko". Natomiast tak by więcej osób miało bliżej do/z nocnego (samo N62 co godzinę to słaba oferta). A przy takiej trasie to nawet starczyłoby na rozkładowe 2-3 minuty postoju na przystanku Myszkowska* (odjazd o 23:39, 0:39, 1:39, 2:39, 3:39 i 4:39 - skoordynowanie odjazdów z N62).
* - ewentualnie na Handlowej, gdzie jest zatoka
We wrześniu Trocką pewnie otworzą i wówczas 199, 212 256 i 262 "wyciągną" na Targówek. Może poza 256?
Moim zdaniem nie nabiera tempa, poza tym aktualne prace nie wpływają w żaden sposób na ruch uliczny. W dodatku na Ossowskiego ma nie być już utrudnień, a tam gdzie ma być przebudowa (tj. budowa 3 rond na Handlowej) to jeżdżą wszystkie inne dzienne oraz nocne linie i jeśli by autobusy w ogóle nie mogły jeździć to takie N12 to pikuś przy wytyczeniu objazdów dla pozostałych linii. Mógłbyś zatem wyjaśnić co stałoby na przeszkodzie, aby N12 mogło wrócić na obwodnicę, tj. na swoją starą trasę (jedynie z pominięciem ZP Pratulińska i Targówek - zresztą niedaleko oddalonych od trasy).
W listopadzie dopiero.
Kluczowy jest koniec października i akcja Znicz.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
ashir pisze: ↑30 lip 2018, 17:13Moim zdaniem nie nabiera tempa, poza tym aktualne prace nie wpływają w żaden sposób na ruch uliczny. W dodatku na Ossowskiego ma nie być już utrudnień, a tam gdzie ma być przebudowa (tj. budowa 3 rond na Handlowej) to jeżdżą wszystkie inne dzienne oraz nocne linie i jeśli by autobusy w ogóle nie mogły jeździć to takie N12 to pikuś przy wytyczeniu objazdów dla pozostałych linii. Mógłbyś zatem wyjaśnić co stałoby na przeszkodzie, aby N12 mogło wrócić na obwodnicę, tj. na swoją starą trasę (jedynie z pominięciem ZP Pratulińska i Targówek - zresztą niedaleko oddalonych od trasy).
Ci co korzystają z Witebskiej, mają blisko ZP Rogowska /N12/N62/, ci co mieliby korzystać z ZP Myszkowska mają ZP Gorzykowska i N11, N61, N66 i poza tym N62. Osiedle też nie jest tak duże by nocny co 30 minut był potrzebny. Przypomnę że 517 kursuje do północy !
I dlatego ma zaliczać tylko skraj osiedla? Prawda jest taka, że N12 nie pojechało na Pratulińską, bo nie wyciśnięto by kółka: Dw. Centralny - Pratulińska - Dw. Centralny w 45 minut. Teraz pojawia się okazja, żeby i ten nocny mógł objeżdżać osiedle jak dawniej. A N11, N61 i N66 mają jedynie z N12 wspólny kraniec (oraz w jedną stronę Emilii Plater), nie wszyscy jeżdżą z Dw. Centralnego, to chyba oczywiste. Środek osiedla ma w tym momencie słabą komunikację nocną, dopiero po oddaniu metra znacząco się to poprawi i to "małe" osiedle będzie miało metro prawie do 1 w nocy co 8 minut, a w weekendy do 3 w nocy co 15 minut.
ashir pisze: ↑30 lip 2018, 18:33I dlatego ma zaliczać tylko skraj osiedla? Prawda jest taka, że N12 nie pojechało na Pratulińską, bo nie wyciśnięto by kółka: Dw. Centralny - Pratulińska - Dw. Centralny w 45 minut. Teraz pojawia się okazja, żeby i ten nocny mógł objeżdżać osiedle jak dawniej. A N11, N61 i N66 mają jedynie z N12 wspólny kraniec (oraz w jedną stronę Emilii Plater), nie wszyscy jeżdżą z Dw. Centralnego, to chyba oczywiste. Środek osiedla ma w tym momencie słabą komunikację nocną, dopiero po oddaniu metra znacząco się to poprawi i to "małe" osiedle będzie miało metro prawie do 1 w nocy co 8 minut, a w weekendy do 3 w nocy co 15 minut.
Przypominam, że autobus to nie taxi, które ma zawieść pod dom/blok
Hahaha i to ty piszesz? Ten co wiecznie narzeka, że na pętli Targówek jest TYLKO 162 i powinno być więcej numerków i większa częstotliwość autobusów by posadzić tyłek, bo stać ci się nie chce? Zamilcz i nie wypowiadaj się więcej na temat transportu na Targówku Mieszkaniowym.
Dlatego autobus jak najmniejszym kosztem dawniej objeżdżał osiedle i teraz również mógłby objeżdżać. Jeżeli ta sama 1 brygada mogłaby lepiej pracować i więcej osób miałoby bliżej do domu to czemu nie? Zwłaszcza, że ja zakładam zachowanie dla kierowcy 15-minutowej przerwy na Dw. Centralnym.
Ossowskiego otwarta. Nieoficjalnie mówi się, że we wrześniu nastąpią małe zmiany w komunikacji na Targówku. Jakie?
Trocka ma być otwarta we listopadzie, ale patrząc na postęp prac może być to wrzesień/październik
Trocka ma być otwarta we listopadzie, ale patrząc na postęp prac może być to wrzesień/październik