Skreślenia ze stanu - kasacje, sprzedaż

Moderatorzy: JacekM, Dantte

SU89
Posty: 499
Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
Lokalizacja: 400 metrów od R-5

Post autor: SU89 » 14 maja 2018, 11:43

8016 ok. 10:30 pojechał na R-2, jestem ciekaw czy na holu, czy o własnych siłach (podejrzewam to drugie).

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 27 maja 2018, 20:06

8614 stoi na R-2 bez taborowych i tylnej klapy. Chyba wiadomo co go czeka.

SU89
Posty: 499
Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
Lokalizacja: 400 metrów od R-5

Post autor: SU89 » 27 maja 2018, 21:38

MilosnikKomunikacji pisze:
27 maja 2018, 20:06
8614 stoi na R-2 bez taborowych i tylnej klapy. Chyba wiadomo co go czeka.
Ma jeszcze biletomat i kasowniki, ale to kwestia czasu (zazwyczaj te dwa elementy są wyjmowane jako pierwsze).

SU89
Posty: 499
Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
Lokalizacja: 400 metrów od R-5

Post autor: SU89 » 08 cze 2018, 0:05

8019 jest właśnie przerabiany na kasę biletową na Włościańskiej w celu obsługi koncertu, który się tam odbędzie.

beni
Posty: 2762
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 20 cze 2018, 8:25

Monografia Urbino 15 i NG313 stan na 20.06.2018. Wraz z okresowymi badaniami technicznymi. Wozy 3339, 3901, 3916 nie przeszły badań i póki co mają status odstawione.

MATik
Posty: 36
Rejestracja: 07 kwie 2018, 13:40

Post autor: MATik » 19 lip 2018, 10:17

Na stronie MZA pojawiło się nowe ogłoszenie o sprzedaży.

http://www.mza.waw.pl/spolka-mza/przeta ... sprzedaz-2

Autobusowy8731
Posty: 36
Rejestracja: 22 gru 2017, 20:17

Post autor: Autobusowy8731 » 28 lip 2018, 21:34

beni pisze:
20 cze 2018, 8:25
Monografia Urbino 15 i NG313 stan na 20.06.2018. Wraz z okresowymi badaniami technicznymi. Wozy 3339, 3901, 3916 nie przeszły badań i póki co mają status odstawione.
3339 i 3916 jeżdżą.

SU89
Posty: 499
Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
Lokalizacja: 400 metrów od R-5

Post autor: SU89 » 31 lip 2018, 10:18

W odstawkę idą 3911 (wczoraj miał potężny wyciek borygo po tym, jak wentylator chłodnicy rozpadł się na kawałki) oraz 3314.

Walas
Posty: 17352
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 31 lip 2018, 14:24

SU89 pisze:
31 lip 2018, 10:18
W odstawkę idą 3911 (wczoraj miał potężny wyciek borygo po tym, jak wentylator chłodnicy rozpadł się na kawałki) oraz 3314.
To dlatego 3911 był holowany na R-13 wieczorem.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 31 lip 2018, 23:08

Owszem, dlatego. Najpierw było pierwsze "bum" (dosłownie), co skutkowało bodaj zatarciem się silnika i małym vmaxem, bo trójka to już się nie wrzucała. Niestety zamiast to zatrzymać to usiłowano ciągnąć wóz jak najdalej, co by chyba bardziej rozsypać. Potem już borygo (to nie wyciek, to się w jednej sekundzie zaczęło lać ogromnym strumieniem) i kawałki wentylatora na całym skrzyżowaniu.

Awatar użytkownika
Patryk2222
Posty: 1305
Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Patryk2222 » 01 sie 2018, 11:26

MilosnikKomunikacji pisze:
31 lip 2018, 23:08
Owszem, dlatego. Najpierw było pierwsze "bum" (dosłownie), co skutkowało bodaj zatarciem się silnika i małym vmaxem, bo trójka to już się nie wrzucała. Niestety zamiast to zatrzymać to usiłowano ciągnąć wóz jak najdalej, co by chyba bardziej rozsypać. Potem już borygo (to nie wyciek, to się w jednej sekundzie zaczęło lać ogromnym strumieniem) i kawałki wentylatora na całym skrzyżowaniu.
Te bum to właśnie wiatrak spowodował i być może to był płyn hydrauliczny od wiatraka, miałem już tak w jakimś manie.
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 :?: >>5457>>1804

D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3284
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 01 sie 2018, 13:29

MZA niczym ajent. Ma jechać dopóki się nie rozp.....li.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej

Autobus Czerwon
Posty: 4456
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 02 sie 2018, 3:25

MZA jest o wiele gorsze od ajenta - od ajentów da się skutecznie egzekwować działanie klimatyzacji oraz systemu informacji pasażerskiej, tymczasem miejski przewoźnik od dwóch lat dumnie wozi dechy za szybami i zdaje się że nikt z tym nic nie robi. Przy o wiele wyższej stawce za wzkm jest to po prostu śmieszne. No ale przecież utrzymanie miliarda związków zawodowych kosztuje.

Walas
Posty: 17352
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 02 sie 2018, 10:08

Autobus Czerwon pisze:
02 sie 2018, 3:25
MZA jest o wiele gorsze od ajenta - od ajentów da się skutecznie egzekwować działanie klimatyzacji oraz systemu informacji pasażerskiej, tymczasem miejski przewoźnik od dwóch lat dumnie wozi dechy za szybami i zdaje się że nikt z tym nic nie robi. Przy o wiele wyższej stawce za wzkm jest to po prostu śmieszne. No ale przecież utrzymanie miliarda związków zawodowych kosztuje.
Teraz są wymieniane sterowniki i wyświetlacze w "kebabach" 22xx.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

SU89
Posty: 499
Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
Lokalizacja: 400 metrów od R-5

Post autor: SU89 » 02 sie 2018, 14:19

Wyświetlacze nie są wymieniane. Dalej są od Nowejmedii, tylko zmieniła się na nich czcionka i doszły angielskie napisy (jak w wozach ajentów) i piktogram metra na przednim wyświetlaczu. I dalej większość z nich jest popsuta :D

ODPOWIEDZ