Skreślenia ze stanu - kasacje, sprzedaż
8016 ok. 10:30 pojechał na R-2, jestem ciekaw czy na holu, czy o własnych siłach (podejrzewam to drugie).
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
8614 stoi na R-2 bez taborowych i tylnej klapy. Chyba wiadomo co go czeka.
Ma jeszcze biletomat i kasowniki, ale to kwestia czasu (zazwyczaj te dwa elementy są wyjmowane jako pierwsze).MilosnikKomunikacji pisze: ↑27 maja 2018, 20:068614 stoi na R-2 bez taborowych i tylnej klapy. Chyba wiadomo co go czeka.
8019 jest właśnie przerabiany na kasę biletową na Włościańskiej w celu obsługi koncertu, który się tam odbędzie.
Monografia Urbino 15 i NG313 stan na 20.06.2018. Wraz z okresowymi badaniami technicznymi. Wozy 3339, 3901, 3916 nie przeszły badań i póki co mają status odstawione.
Na stronie MZA pojawiło się nowe ogłoszenie o sprzedaży.
http://www.mza.waw.pl/spolka-mza/przeta ... sprzedaz-2
http://www.mza.waw.pl/spolka-mza/przeta ... sprzedaz-2
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 22 gru 2017, 20:17
W odstawkę idą 3911 (wczoraj miał potężny wyciek borygo po tym, jak wentylator chłodnicy rozpadł się na kawałki) oraz 3314.
To dlatego 3911 był holowany na R-13 wieczorem.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Owszem, dlatego. Najpierw było pierwsze "bum" (dosłownie), co skutkowało bodaj zatarciem się silnika i małym vmaxem, bo trójka to już się nie wrzucała. Niestety zamiast to zatrzymać to usiłowano ciągnąć wóz jak najdalej, co by chyba bardziej rozsypać. Potem już borygo (to nie wyciek, to się w jednej sekundzie zaczęło lać ogromnym strumieniem) i kawałki wentylatora na całym skrzyżowaniu.
- Patryk2222
- Posty: 1305
- Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
- Lokalizacja: Legionowo
Te bum to właśnie wiatrak spowodował i być może to był płyn hydrauliczny od wiatraka, miałem już tak w jakimś manie.MilosnikKomunikacji pisze: ↑31 lip 2018, 23:08Owszem, dlatego. Najpierw było pierwsze "bum" (dosłownie), co skutkowało bodaj zatarciem się silnika i małym vmaxem, bo trójka to już się nie wrzucała. Niestety zamiast to zatrzymać to usiłowano ciągnąć wóz jak najdalej, co by chyba bardziej rozsypać. Potem już borygo (to nie wyciek, to się w jednej sekundzie zaczęło lać ogromnym strumieniem) i kawałki wentylatora na całym skrzyżowaniu.
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938
>>5457>>1804
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg

D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
- vernalisadonis
- Posty: 3284
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
MZA niczym ajent. Ma jechać dopóki się nie rozp.....li.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
-
- Posty: 4456
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
MZA jest o wiele gorsze od ajenta - od ajentów da się skutecznie egzekwować działanie klimatyzacji oraz systemu informacji pasażerskiej, tymczasem miejski przewoźnik od dwóch lat dumnie wozi dechy za szybami i zdaje się że nikt z tym nic nie robi. Przy o wiele wyższej stawce za wzkm jest to po prostu śmieszne. No ale przecież utrzymanie miliarda związków zawodowych kosztuje.
Teraz są wymieniane sterowniki i wyświetlacze w "kebabach" 22xx.Autobus Czerwon pisze: ↑02 sie 2018, 3:25MZA jest o wiele gorsze od ajenta - od ajentów da się skutecznie egzekwować działanie klimatyzacji oraz systemu informacji pasażerskiej, tymczasem miejski przewoźnik od dwóch lat dumnie wozi dechy za szybami i zdaje się że nikt z tym nic nie robi. Przy o wiele wyższej stawce za wzkm jest to po prostu śmieszne. No ale przecież utrzymanie miliarda związków zawodowych kosztuje.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Wyświetlacze nie są wymieniane. Dalej są od Nowejmedii, tylko zmieniła się na nich czcionka i doszły angielskie napisy (jak w wozach ajentów) i piktogram metra na przednim wyświetlaczu. I dalej większość z nich jest popsuta 
