Wybory samorządowe 2018
Moderatorzy: Poc Vocem, Dantte
Wybory samorządowe 2018
Koniec epoki Hanny Gronkiewicz-Waltz. Startują m.in. Trzaskowski, Jaki i Śpiewak.
Tutaj artykuł na Transporcie Publicznym o pomysłach Jana Śpiewaka, w nim są też linki do zapowiedzi Rafała Trzaskowskiego, Justyny Glusman oraz Janusza Korwina-Mikkego(lol).
Tutaj artykuł na Transporcie Publicznym o pomysłach Jana Śpiewaka, w nim są też linki do zapowiedzi Rafała Trzaskowskiego, Justyny Glusman oraz Janusza Korwina-Mikkego(lol).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- vernalisadonis
- Posty: 3090
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Ostatnio słyszałem, że Jaki chce przedłużyć metro na Tarchomin. Ja się tylko pytam po co? Skoro mamy tramwaj.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Trzaskowski też, wg wcześniejszego pomysłu HGW: pierwsza linia pod Hutą. Tylko po co?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Jestem zdania, że ruchy miejskie najlepiej będą wiedzieć co zrobić w mieście, niestety, w Polsce wszystko jest upartyjnione.
Znowu ludzie pójdą na wybory z myślą "a ten to ma za małe szanse. Dlatego trzeba wybrać Jakiego/Trzaskowskiego by nie wygrał Trzaskowski/Jaki".
A to jedno i to same bagno wspierane przez sztab PR.
Uczepili się tego metra, a może by tak o południowej obwodnicy kolejowej pomyślał? Średnica jest przepchana i to jest problem. Wprawdzie inwestycja ogólnokrajowa, ale miasto mogłoby lobbować.
Jestem ciekaw, na co komu linie metra duble kolei? Żeby wywalić gdzieś koniecznie pieniądze? I JAKI ma sens porównanie Sofii do Warszawy, miasta które zaniedbało pozostałą część komunikacji na rzecz metra?
A i barwną postacią jest Korwin - przeciwnik kolei który by wsadził cały ruch do autobusów, a często widywany w SKM linii S1, nawet przez mnie
Znowu ludzie pójdą na wybory z myślą "a ten to ma za małe szanse. Dlatego trzeba wybrać Jakiego/Trzaskowskiego by nie wygrał Trzaskowski/Jaki".
A to jedno i to same bagno wspierane przez sztab PR.
Uczepili się tego metra, a może by tak o południowej obwodnicy kolejowej pomyślał? Średnica jest przepchana i to jest problem. Wprawdzie inwestycja ogólnokrajowa, ale miasto mogłoby lobbować.
Jestem ciekaw, na co komu linie metra duble kolei? Żeby wywalić gdzieś koniecznie pieniądze? I JAKI ma sens porównanie Sofii do Warszawy, miasta które zaniedbało pozostałą część komunikacji na rzecz metra?
A i barwną postacią jest Korwin - przeciwnik kolei który by wsadził cały ruch do autobusów, a często widywany w SKM linii S1, nawet przez mnie
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Jedzie, ale się nie cieszy.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36653
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Tramwaje według Trzaskowskiego:
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 59470.html
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 59470.html
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Powązkowska po co? Do Powstańców?
Zielony Ursynów, to już lepiej do Piaseczna i na jozefosław.
Zielony Ursynów, to już lepiej do Piaseczna i na jozefosław.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Ruchy miejskie mogą mieć problem z uzyskaniem większego poparcia po ostatnich wpadkach ze zwężaniem Górczewskiej, gdzie w grę mogło wchodzić nawet fałszowanie konsultacji społecznych, do tego stopnia że miast zawiesiło realizację tych planów do wyborów, a ani Trzaskowski ani Jaki są przeciwni temu zwężaniu. Poza tym z ruchami społecznymi kojarzony może być też dyrektor ZDM Łukasz Puchalski.zxcvbnm pisze: ↑27 sie 2018, 20:10Jestem zdania, że ruchy miejskie najlepiej będą wiedzieć co zrobić w mieście, niestety, w Polsce wszystko jest upartyjnione.
Znowu ludzie pójdą na wybory z myślą "a ten to ma za małe szanse. Dlatego trzeba wybrać Jakiego/Trzaskowskiego by nie wygrał Trzaskowski/Jaki".
Biorąc pod uwagę że obaj kandydaci w sondażach zaczynają iść łeb w łeb, decydujące znaczenie będzie mieć elektorat pozostałych kandydatów którzy odpadną w I turze.
- a/p TALENT
- Posty: 1715
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Cytat kolegi o kandydacie "rzuconym przez partię na odcinek warszawski" ". Kandydat ów według kolegi wykazuje aktywność " prostytutki kręcącej się w przeręblu". Osobiście darowałem sobie śledzenie ADHD u kandydatów na prezydenta W-wy w temacie komunikacyjnym. W Transporcie Publicznym fachowo podsumowywuje te obietnice nasz nieodżałowany forumowy kolega MeWa.
ZUS fundatorem emigracji
Patryk Jaki idzie na całość i wchodzi we współpracę z Piotrem Guziałem....
Trafił swój na swego, ale niestety to mu może dodać parę procentów...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Jeden z kandydatów, zbierający generalnie elektorat gimbazy, opublikował na swoim profilu fb mapę metra jako ku.as narysowany na mapie Warszawy. Żarty żartami, ale to jednak trochę przesada...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Chętnie bym to zobaczył...
-
- Posty: 462
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
MJN opublikowało plan programu "MetroPlus", w którym znalazło się 5 punktów:
Interesujący jest punkt 3.. Niestety na pytanie o szczegóły jak zamierzają to uczynić nie odpisują.1. Likwidacja bramek - są zbędną barierą która niczemu nie służy a ich konserwacja pochłania miliony złotych. Usuńmy je.
2. Sprawne windy i schody ruchome - renegocujmy umowy serwisowe. Nie może być tak, że na naprawę schodów trzeba czekać miesiącami.
3. Poprawa łącznika M1 i M2 - codziennie dochodzi tam do zatorów i niebezpiecznych sytuacji. Przepustowość!
4. Budowa łącznika M1 centrum i PKP Śródmieście - te 2 punkty dzieli 200 metrów i nie ma między nimi łącznika pozwalającego przemieszczać się osobom na wózkach czy rodzicom z wózkami. Nadrobimy to wstydliwe zapóźnienie.
5. Dynamiczna informacja pasażerska - każdy pojazd WTP wyposażony jest w GPS. Na stacjach metra powinny znaleźć się informacje o przesiadkach na inne środki komunikacji pokazujące realne czasy odjazdów.
Na konferencji prasowej mówili o rozpoczęciu dyskusji nt. udrożnienia łącznika bo problem tłoku w nim będzie narastał w miarę wydłużania II linii. Poddają w wątpliwość istnienie windy w łączniku, jej likwidacja pozwoliłaby wygospodarować trochę miejsca.