Komunikacja miejska we Włochach
Moderator: Wiliam
Można się również przesiąść z 717 na 220 w ZP Żywiecka, też blisko.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27432
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No akurat w drugą stronę jest trochę tragedia, ale faktycznie ten rant jest słabo uzasadniony, zwłaszcza w kontekście niezmiennie wykonalnej przesiadki na Żywieckiej z/do 717.
BTW, czy temat wprowadzenia komunikacji na Jutrzenki i ciąg Krakowiaków/Orzechowa - Leonidasa - Muszkieterów w ogóle gdziekolwiek jest poruszany? Salomea to jeszcze się ratuje WKD, ale to całe zachodnie Okęcie to jest jakaś gigantyczna biała plama.
BTW, czy temat wprowadzenia komunikacji na Jutrzenki i ciąg Krakowiaków/Orzechowa - Leonidasa - Muszkieterów w ogóle gdziekolwiek jest poruszany? Salomea to jeszcze się ratuje WKD, ale to całe zachodnie Okęcie to jest jakaś gigantyczna biała plama.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Ostatnio widziałem na Krakowiaków jakiś autobus dowożący pracowników, więc pewnie faktycznie cywilizowanej komunikacji tam brakuje. Np. z okolic skrzyżowania Krakowiaków/Orzechowa/Leonidasa faktycznie jest daleko do jakiegokolwiek przystanku.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27432
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Na szybko wymyśliłem
a. wydłużenie 124 do WKD Raków przez Malowniczą, Muszkieterów, Leonidasa, Krakowiaków, Działkową (powrót Przedpolem) - choć pewnie nie do zgrania częstotliwości i tabor na obu końcówkach
b. 254 PRALKA - Szyszkowa - Jutrzenki - Łopuszańska - al. Krakowska - Lechicka - Radarowa - 1 Sierpnia - Żwirki - Trojdena - Pawińskiego - BANACHA (powrót prosto Żwirkami).
a. wydłużenie 124 do WKD Raków przez Malowniczą, Muszkieterów, Leonidasa, Krakowiaków, Działkową (powrót Przedpolem) - choć pewnie nie do zgrania częstotliwości i tabor na obu końcówkach
b. 254 PRALKA - Szyszkowa - Jutrzenki - Łopuszańska - al. Krakowska - Lechicka - Radarowa - 1 Sierpnia - Żwirki - Trojdena - Pawińskiego - BANACHA (powrót prosto Żwirkami).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- a/p TALENT
- Posty: 1716
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Wzorem Fika, szybki pomysł na zapewnienie frekwencji w autobusie 220 - przedłużyć kurs z P&R Okęcie na Lotnisko Chopina - może być co 2 kurs.
ZUS fundatorem emigracji
Co do 124 to może nie koniecznie, bo to faktycznie za duży tabor i za często. Ja myślałem np. mniej więcej o czymś takim:fik pisze: ↑20 wrz 2018, 0:24Na szybko wymyśliłem
a. wydłużenie 124 do WKD Raków przez Malowniczą, Muszkieterów, Leonidasa, Krakowiaków, Działkową (powrót Przedpolem) - choć pewnie nie do zgrania częstotliwości i tabor na obu końcówkach
b. 254 PRALKA - Szyszkowa - Jutrzenki - Łopuszańska - al. Krakowska - Lechicka - Radarowa - 1 Sierpnia - Żwirki - Trojdena - Pawińskiego - BANACHA (powrót prosto Żwirkami).
P+R - Mineralna - Nowakowskiego/Działkowa - Szyszkowa - Rebusowa - Jutrzenki - Łopuszańska - Al. Krakowska - Krakowiaków - Leonidasa - Muszkieterów - Malownicza - P+R ale to ma minusy i do dopracowania bo:
- zabiera cenne miejsce na pętli z obu stron
- w przeciwną stronę nie da się dokładnie tak pojechać, bo nie ma lewoskrętu Krakowiaków Al. Krakowska, dopiero zawrotka przy Instytucie Lotnictwa.
No dajcie już spokój, niech to wreszcie zacznie jeździć chociaż To już zresztą będzie wystarczająco długa linia. Mnie ogólnie odrzucają wszelkie pomysły typu co drugi kurs gdzieśtam, dla mnie standardem powinna być 1 linia = 1 trasa (z drobnymi wyjątkami typu podjazdy do Oczyszczalni itp.).a/p TALENT pisze: ↑20 wrz 2018, 9:46Wzorem Fika, szybki pomysł na zapewnienie frekwencji w autobusie 220 - przedłużyć kurs z P&R Okęcie na Lotnisko Chopina - może być co 2 kurs.
Ja to się cieszę, że jednak jakoś się zaczyna gospodarować na nowo pętla Nowe Bemowo.
Moim zdaniem wydłużenie 171 na Chomiczówkę było bez sensu. Autobusy stoją w korku na Powstańców Śl. w stronę Conrada z dosłownie dwoma osobami na pokładzie. Czy dla tych dwóch osób jest sens spalać tyle paliwa co 10 minut?
A częstotliwość 220 w weekend to też jakaś porażka, jak dobrze rozumiem linie obwodowe charakteryzują się tym, że przesiadki do niej powinny być dogodne. A jak nazwać "dogodną" przesiadkę na linię, na którą trzeba czekać do pół godziny? Odechciewa się czekać i każdy woli jechać naokoło ale do przodu. Taką częstotliwością to frekwencji na 220 ZTM nie zbuduje, a tym bardziej nie będzie ono stanowić alternatywy dla 189.
A częstotliwość 220 w weekend to też jakaś porażka, jak dobrze rozumiem linie obwodowe charakteryzują się tym, że przesiadki do niej powinny być dogodne. A jak nazwać "dogodną" przesiadkę na linię, na którą trzeba czekać do pół godziny? Odechciewa się czekać i każdy woli jechać naokoło ale do przodu. Taką częstotliwością to frekwencji na 220 ZTM nie zbuduje, a tym bardziej nie będzie ono stanowić alternatywy dla 189.
To była decyzja polityczna. Po prostu parę osób, bardzo mocno krzyczało i dostało "taksówkę".
Może się poprawi od 27.10 jak Michalczewski wejdzie?Lipa pisze: ↑29 wrz 2018, 0:09A częstotliwość 220 w weekend to też jakaś porażka, jak dobrze rozumiem linie obwodowe charakteryzują się tym, że przesiadki do niej powinny być dogodne. A jak nazwać "dogodną" przesiadkę na linię, na którą trzeba czekać do pół godziny? Odechciewa się czekać i każdy woli jechać naokoło ale do przodu. Taką częstotliwością to frekwencji na 220 ZTM nie zbuduje, a tym bardziej nie będzie ono stanowić alternatywy dla 189.
Tylko, że inni krzyczeli, żeby zostawić 171 na Nowym Bemowie...
Raczej nie, bo w DŚ nie ma braków taborowych. Zresztą pierwotnie jak się pojawił komunikat o uruchomieniu 220 to wydaje mi się, że była podana częstotliwość co 20 minut w weekendy.SławekM pisze:Może się poprawi od 27.10 jak Michalczewski wejdzie?
1) Dlatego pozostaje robić jak w PKS.... Jeden kurs do N. Bemowa, drugi na Chomiczówkę.ashir pisze: ↑29 wrz 2018, 13:40Tylko, że inni krzyczeli, żeby zostawić 171 na Nowym Bemowie...Raczej nie, bo w DŚ nie ma braków taborowych. Zresztą pierwotnie jak się pojawił komunikat o uruchomieniu 220 to wydaje mi się, że była podana częstotliwość co 20 minut w weekendy.SławekM pisze:Może się poprawi od 27.10 jak Michalczewski wejdzie?
2) Owszem, było 220 co 20 minut w DŚ, potem zostało to zmienione.
To skoro jedni i drudzy krzyczeli to było zostawić jak jest.
Może gmina Michałowice nie jest skłonna zapłacić za większą częstotliwość?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Michałowice tam nie płacą.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem