Komunikacja miejska we Włochach

Moderator: Wiliam

ITS A 218
Posty: 3167
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 03 paź 2018, 21:53

Wystarczy, moim zdaniem, 228, które w szczycie realizowałoby dodatkowe kursy na trasie Popularna-Sasanki
RELOBUS A38 ESTRADY

Łukasz
Posty: 10706
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 paź 2018, 22:28

ITS A 218 pisze:Wystarczy, moim zdaniem, 228, które w szczycie realizowałoby dodatkowe kursy na trasie Popularna-Sasanki
Czyli 328.
ŁK

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27441
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 04 paź 2018, 8:49

Georg pisze:
03 paź 2018, 20:12
Pisałeś o częstej linii na trasie Instalatorów - MRD. Ale trasa i częstotliwość to nie wszystko. Po co ma istnieć linia, która w szczycie będzie głównie stać w korkach?
I znów - nie napisałem o tym, że konieczny jest buspas na Towarowej, bo piszę o tym tylko co chwilę od pięciu lat, więc masz mnie za idiotę, który chce pchać linię w korki. Wybacz, ale ten styl dyskusji jest już nadmiernie męczący.

(to było dalece niejedyne rozwiązanie, które proponowałem, tak w ogóle)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Łukasz
Posty: 10706
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 04 paź 2018, 9:57

Pytanie w ogóle, czy systemowo nie należałoby wprowadzić buspasow wszędzie, gdzie są 3+pasy.
ŁK

Georg
Posty: 6044
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 04 paź 2018, 12:00

fik pisze:
04 paź 2018, 8:49
Georg pisze:
03 paź 2018, 20:12
Pisałeś o częstej linii na trasie Instalatorów - MRD. Ale trasa i częstotliwość to nie wszystko. Po co ma istnieć linia, która w szczycie będzie głównie stać w korkach?
I znów - nie napisałem o tym, że konieczny jest buspas na Towarowej, bo piszę o tym tylko co chwilę od pięciu lat, więc masz mnie za idiotę, który chce pchać linię w korki. Wybacz, ale ten styl dyskusji jest już nadmiernie męczący.

(to było dalece niejedyne rozwiązanie, które proponowałem, tak w ogóle)
To nie jest jedyny korkujący się odcinek. Towarowa chyba nie potrzebuje buspasa, bo owo 228 byłoby jedyną jeżdżącą tam linią. Buspas przydałby się Żwirkom. Kiedyś miał być, ale jeszcze nie powstał. Nie wiem, czy zrezygnowano z tego pomysłu?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10659
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 04 paź 2018, 13:37

Dlaczego jedyną linią? A 504? 921? Można dodać 127, 175...
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27441
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 04 paź 2018, 13:56

ZTM argumentuje, że nie puści tam żadnej linii, bo są korki, a buspasa nie wytyczy, bo nie kursują tam żadne linie. Szkoda tylko, że do tego dna dostosowują się niektórzy użytkownicy...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Georg
Posty: 6044
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 04 paź 2018, 20:04

fik pisze:
04 paź 2018, 13:56
ZTM argumentuje, że nie puści tam żadnej linii, bo są korki, a buspasa nie wytyczy, bo nie kursują tam żadne linie. Szkoda tylko, że do tego dna dostosowują się niektórzy użytkownicy...
Na forum planowanie odbywa się na podstawie bieżących warunków, a nie życzeniach. Tam chyba kasując 159, a potem 155, była mowa nie tylko o opóźnieniach, ale też o remoncie wiaduktu nad torami kolejowymi. Minęło kilka lat, a remontu jak nie było tak nie ma. Zrezygnowano z niego?
A tak na marginesie to Towarową jeżdżą przecież autobusy 105, 190 i od wielkiego dzwonu także 921 w dp.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25434
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 paź 2018, 20:08

Nie. Czeka na katastrofę budowlaną lub remont średnicy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 6044
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 04 paź 2018, 20:11

pawcio pisze:
04 paź 2018, 20:08
Nie. Czeka na katastrofę budowlaną lub remont średnicy.
Niczego się nie nauczyli na awaryjnym zamknięciu wiaduktu nad Dw. Gdańskim? Co akurat pod względem zmian w komunikacji było bardzo korzystne.

Georg
Posty: 6044
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 04 paź 2018, 20:13

KwZ pisze:
04 paź 2018, 13:37
Dlaczego jedyną linią? A 504? 921? Można dodać 127, 175...
921 rzadko jeździ w dp. A za pl. Zawiszy to już nie jest Towarowa, tylko Raszyńska, więc 128, 175 i 504 już się nie łapią.

Gdynianin
Posty: 651
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 05 paź 2018, 0:15

Tyle, że 504 wcale nie musi kończyć przy Centralnym. (128 i 175 nie ruszałbym). Ale to chyba wątek o Włochach?

Patrząc na mapę wydawanych WZ-ek i pozwoleń na budowę widać, że niedługo 228 podbite przez 328 może nie starczyć. Do tego przyda się ZP Instalatorów w kierunku wschodnim, przyda się też lepsze powiązanie z koleją.
Ale najbardziej przydałoby się wydłużenie Drawskiej z wiaduktem do Instalatorów i rezygnacja z NS.

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 05 paź 2018, 1:20

Gdynianin pisze:
05 paź 2018, 0:15
Tyle, że 504 wcale nie musi kończyć przy Centralnym. (128 i 175 nie ruszałbym). Ale to chyba wątek o Włochach?

Patrząc na mapę wydawanych WZ-ek i pozwoleń na budowę widać, że niedługo 228 podbite przez 328 może nie starczyć. Do tego przyda się ZP Instalatorów w kierunku wschodnim, przyda się też lepsze powiązanie z koleją.
Instalatorów w kierunku wschodnim ma powstać razem z nowym ZP Rakowska i likwidacją Instalatorów-KIS. A problemem 328 jest to, że może i jeździ po ulicy Instalatorów, ale robi to znikąd donikąd. Relacja 228 mogłaby uchodzić jeszcze za sensowną, ale cokolwiek w deseń 328 powinno jeździć na Ochotę, bo obecnie może co najwyżej ułatwić przesiadkę na tramwaj tym, dla których schody do przystanków tramwajowych PKP Rakowiec są znaczącą przeszkodą. Czyli raczej nie mieszkańcom nowych bloków.
Gdynianin pisze:
05 paź 2018, 0:15
Ale najbardziej przydałoby się wydłużenie Drawskiej z wiaduktem do Instalatorów i rezygnacja z NS.
O ile na północ od torów wiadukt by się zmieścił, to wątpię, żeby dało się zrobić zjazd z wiaduktu na Instalatorów. No chyba, że się tory przesunie, ale wtedy rezygnacja z N-S jest już na 100% konieczna, a wówczas borykalibyśmy się z problemem poważniejszym, bo problemem trzech dróg krajowych przecinających się na Konotopie i wiecznie zakorkowanej alei Prymasa Tysiąclecia oraz mielibyśmy bezsensowny urwany kawałek ekspresówki koło lotniska. Jedyne, co by z tego wyszło na dobre, to to, że S7 nie przejdzie przez Las Bemowski i Bemowo (choć czy tunel taki straszny, jak go malują?). Jakkolwiek nierozsądne jest prowadzenie ekspresówek przez środek miasta, choćby ze względu na relację lokalną jako alternatywy dla Prymasa dla wiaduktu na Drawskiej nie warto. Lepiej pozazdrościć Łodzi trzech z czterech boków ringu tranzytowego i zastanowić się nad projektem autostradowej, tranzytowej obwodnicy, a małą, nieszczęsną Drawską zostawić jak jest, bo i tak jest wąska i realnie nic połączenie jej wiaduktem z Instalatorów nie da, a co najwyżej może zrobić korki na osiedlu.

Łukasz
Posty: 10706
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 05 paź 2018, 8:55

A tak btw to to S79 to ma dokądś iść dalej, czy na zawsze już będzie urwane przy Marynarskiej?
ŁK

Konied Makevski
Posty: 162
Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06

Post autor: Konied Makevski » 05 paź 2018, 8:58

To część trasy N-S, która mi iść dalej wzdłuż torów linii radomskiej, potem przez Odolany, do węzła z S-8, tunel pod Lotniskiem Bemowo i jakoś za Łomiankami ma się wbijać w krajową 7. :)

ODPOWIEDZ