No właśnie to usłyszałem dziś w 522 jak nawet kierowcy a było ich trzech było oburzeni że są tacy którzy mają specjalne taryfy a skutek jest taki że Solbusem nie pojedzie albo na brygadzie midi jedzie nawet 18 metrów a na 2/522 w tym przypadku Sm12 ludzie stoją jeden na drugim. Ta polityka przypomina gre reprezentacji PLSzeregowy_Równoległy pisze: ↑14 paź 2018, 23:15Co oznacza, że kierowca nie jeździ Solbusami? Nie został przeszkolony, czyli zakład sobie jaja robi, czy jest to zachcianka kierowcy?
Dziwadła autobusowe - 2018
Moderator: vernalisadonis
-
- Posty: 2148
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Akurat w dniu dzisiejszym większość 12-metrowych solbusów wyjechała na miasto i jakiś się trafił na 522, bo ta linia jest w weekendy planowo na takie wozy. Tu raczej do ZTMu trzeba skargi pisać, żeby było to na przeguby także w DS. MZA jest wszystko jedno, bo i tak mają taką samą stawkę za wozokilometr niezależnie od długości wozu.Robert 514 pisze: ↑14 paź 2018, 23:25No właśnie to usłyszałem dziś w 522 jak nawet kierowcy a było ich trzech było oburzeni że są tacy którzy mają specjalne taryfy a skutek jest taki że Solbusem nie pojedzie albo na brygadzie midi jedzie nawet 18 metrów a na 2/522 w tym przypadku Sm12 ludzie stoją jeden na drugim. Ta polityka przypomina gre reprezentacji PLSzeregowy_Równoległy pisze: ↑14 paź 2018, 23:15Co oznacza, że kierowca nie jeździ Solbusami? Nie został przeszkolony, czyli zakład sobie jaja robi, czy jest to zachcianka kierowcy?
- vernalisadonis
- Posty: 3281
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
To samo jest w moim zakładzie. Niektórzy mają pretensje, bo ma w grafiku linię na solo, a on jeździ tylko przegubem. Niektórzy z solówek za nic nie chcą jeździć przegubami.Szeregowy_Równoległy pisze: ↑14 paź 2018, 23:15Co oznacza, że kierowca nie jeździ Solbusami? Nie został przeszkolony, czyli zakład sobie jaja robi, czy jest to zachcianka kierowcy?
Jeden z drugim nie pojedzie takiej czy takiej linii, bo jej nie zna albo chce tylko jedną linię jeździć. Niektórym już od tego dobrobytu w głowach się poprzestawiało.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
1212
06(A)/174
1908
010(A)/166
1916
011(A)/166
1991
06(A)/119
1993
07(A)/119
1997
04(A)/715
1998
01(A)/365
8119
2/218
8123
4/218
8537
6/166
8816
02(A)/365
8710
2/192
8718
4/192

1908

1916

1991

1993

1997

1998

8119

8123

8537

8816

8710

8718

1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
8001
04(A)/124
8002
7/122
8004
05(A)/117
8007
1/122
8013
3/122
8611
011(A)/122
8713
4/122
8722
03(A)/121
8766
2/122

8002

8004


8007

8013

8611

8713

8722

8766

Chyba jednak nie od dobrobytu, tylko od deficytu. Kierowców. Bo gdy są na wagę złota, to mogą dyktować warunki. W tym przypadku wyraźny rynek pracownika, a nie pracodawcy...vernalisadonis pisze: ↑15 paź 2018, 1:54Jeden z drugim nie pojedzie takiej czy takiej linii, bo jej nie zna albo chce tylko jedną linię jeździć. Niektórym już od tego dobrobytu w głowach się poprzestawiało.Szeregowy_Równoległy pisze: ↑14 paź 2018, 23:15Co oznacza, że kierowca nie jeździ Solbusami? Nie został przeszkolony, czyli zakład sobie jaja robi, czy jest to zachcianka kierowcy?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Bez przesady, jak kierowca będzie chciał wyjechać Ikarusem to też ma mu dyspozytor wystawić? 

No nie... pewne granice jednak istnieją...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
- vernalisadonis
- Posty: 3281
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Ale nie może tak być, że któryś nie pojedzie, bo on nie zna linii czy jeździ innym autobusem. Nie wiem jak jest w regulaminie pracy ale powinno być napisane, że kierowca pracując na zajezdni zna linie autobusowe. Jeszcze zrozumiem, jak ktoś nie zna jednej czy dwóch. Taki kierowca jest mało elastyczny, bo na rezerwach robić nie może, czy w razie konieczności popracować ciut dłużej na innej linii.wincenty pisze: ↑15 paź 2018, 9:03Chyba jednak nie od dobrobytu, tylko od deficytu. Kierowców. Bo gdy są na wagę złota, to mogą dyktować warunki. W tym przypadku wyraźny rynek pracownika, a nie pracodawcy...vernalisadonis pisze: ↑15 paź 2018, 1:54
Jeden z drugim nie pojedzie takiej czy takiej linii, bo jej nie zna albo chce tylko jedną linię jeździć. Niektórym już od tego dobrobytu w głowach się poprzestawiało.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
A tak w ogóle to dlaczego się nie ustali po prostu np. takiego 122 czy 218 na stałe na przeguby/SU15 skoro takie nadmiary są ?
W każdym bądź razie jeździł najpierw na 105, a potem na 190 i brygada była 07x.
1910 oznakowany jako 122 jedzie teraz po Żoliborzu podobno. Znaczy wóz na pewno jest na Żoliborzu, tylko nie wiadomo, czy to nie są jakieś testy SILu.
Podobno. .. Jechal z napisem mza warszawa, bardziej obstawialbym jakąś dyspozycję.