Rozkład jazdy 2017/18 w WWK

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 12 lis 2018, 20:42

Opóźnienia wtórne były, są, i tak będą. Kończenie pociągów na WWO, WZ jest mało optymalne.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 12 lis 2018, 21:17

Ale po co je jeszcze dokładać? Moim zdaniem jeśli jest z czymś problem to należy dążyć do jego rozwiązania a nie pogłębiania...

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 12 lis 2018, 21:31

Jak często masz opóźnienia wtórne i jak często krzywe takty z różnych linii są przez nie jeszcze bardziej wykrzywiane. I jak często masz problem z krzywymi taktami bez zakłóceń? Bo najpierw to trzeba zhierarchizować problemy, by wiedzieć, którymi zajmować się na już, a których rozwiązywanie można sobie odpuścić.
A święte krańce na WWO i WZ to nie jest kwestia opóźnień wtórnych, tylko marnowania slotów. A to jest najcenniejsze aktywo w WWK.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 lis 2018, 22:21

Przy systemie taktowym mógłby iść w plabie następnego na przykład. Teraz takiej opcji nie ma, bo nie ma ani taktu, abi stałych relacji.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 12 lis 2018, 22:41

Wprowadzeniem taktu nie jest zainteresowany ani przewoźnik, ani organizator, ani zarządca infrastruktury, zapomnijcie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 12 lis 2018, 22:43

ZTM powinien zarządzać średnicą podmiejską, KMy powinny podpadać pod niego. Skończyłby się raz ma zawsze problem wzajemnego honorowania biletów itp.
ŁK

Paweł D.
Posty: 5311
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 13 lis 2018, 9:09

A co ma jedno z drugim wspólnego? Honorowanie biletów to wyłącznie kwestia ustaleń i finansowań. Od zarządzania są spółki stricte kolejowe.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 13 lis 2018, 9:55

Gdyby ZTM coś z tym chciał zrobić, to już dawno powinien. Ale lepiej chwalić się L-kami i budować debilne P+R niż starać się uporządkować kolej w węźle.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Paweł D.
Posty: 5311
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 13 lis 2018, 10:05

Chwila, moment. ZTM to ledwo komunikację miejską ogarnia, a wtrącania się w kompetencje PLK nie bardzo sobie wyobrażam. Kim i na jakiej podstawie?

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 13 lis 2018, 10:11

Kompetencje PLK? Jeżeli chwalimy się komunikacją aglomeracyjną, to zarządzajmy nią także wspólnie. Bilety (zresztą i tak nieprzejrzyście zintegrowane) to nie wszystko.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 13 lis 2018, 10:40

fik pisze:
12 lis 2018, 22:41
Wprowadzeniem taktu nie jest zainteresowany ani przewoźnik, ani organizator, ani zarządca infrastruktury, zapomnijcie.
A nie powinien być? Można by było odzyskać nawet 1/3 slotów, a to bardzo dużo. Można by było pobawić się wtedy w wzmacnianie taktów na liniach o słabych częstotliwościach (omawiane wcześniej R3). Ale po co? Dobrze jest jak jest...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 13 lis 2018, 12:56

Paweł D. pisze:Chwila, moment. ZTM to ledwo komunikację miejską ogarnia, a wtrącania się w kompetencje PLK nie bardzo sobie wyobrażam. Kim i na jakiej podstawie?
To tak, jak byś zakładał, że rozkładami tramwajowymi muszą się zajmować TW.
ŁK

Atapi
Posty: 234
Rejestracja: 19 paź 2011, 14:10
Kontakt:

Post autor: Atapi » 13 lis 2018, 16:50

zxcvbnm pisze:
13 lis 2018, 10:40
Ale po co? Dobrze jest jak jest...
Jak wyłożysz kasę i wybudujesz na połowie krańców mazowieckich linii bazy utrzymania taboru, to nie będzie trzeba kończyć na wschodnim i zachodnim. Bo kończenie na średnicy to nie jest "widzimisie" spółek, tylko konieczność. Techniczna konieczność.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 lis 2018, 17:12

Ile lat istnieją KM? Jakie działania w tym czasie podjęto, aby problem rozwiązać?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 13 lis 2018, 17:12

Nie uwierzę, że nie da się tak rozpisać obiegów, by dwie godziny szczytu porannego i cztery godziny szczytu popołudniowego przeżyć bez utraconych slotów na średnicy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ