Zmiany obsługowe - grudzień 2018
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Co to za dziwne zmiany w rozkładzie 154. Z Pralki niektóre kursy 3 minuty wcześniej, jeden kurs koło 10 2 minuty później. O co chodzi?
Czy Ostrobramska schodzi z dodatków na 411?
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
A zaoszczędzone wozy/brygady pójdą na obsługę jakiejś innej linii?
-
- Posty: 5090
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Uruchomiona zostanie na Ostrej rezerwa czynna D92-94 na 18 metrowce, przy zachowanie rezerwy C87. Na 411 było 4/5 brygad szczytowych.
Na brygadę 58 na linii 502/411 wchodzi 50 brygada z Mobilisu - Merce. Za to znika jeden dodatek w szczycie popołudniowym.
Za to to Woronicza wchodzi na linie 331 6/5 brygad.
Znikają na Woro 4 wtyczki na linii 189 oraz rezerwa czynna D85.
Na Woronicza będzie więc o jedną brygadę więcej w porannym szczycie, u Mobilisa o jedną całkę więcej, a na Ostrobramskiej dwie brygady mniej w szczycie porannym i o jedną w szczycie popołudniowym.
Chyba, że coś pomyliłem ?.
Po prostu teraz na 411+502 będzie łącznie 8 całek + 10 dodatków rano/8 dodatków po południu i 6 całek w weekendy. Aż 18 z 50 Mercedesów z Mobilisu będzie na tych liniach.
Przecież obecna obsługa 104 zarówno w DP jak i DS to wozy 10 metrowe ze Stalowej, więc co to niby za nowość?
Michalczewski na wtyczkach na 500 to faktycznie jak nie przyjedzie to się nikt nie zorientuje. ZTM został po raz kolejny zmuszony do obsługi mieszanej na poszczególnych liniach, a w nowych przetargach jeden przewożnik miał obsługiwać w całości daną linie.
Michalczewski na wtyczkach na 500 to faktycznie jak nie przyjedzie to się nikt nie zorientuje. ZTM został po raz kolejny zmuszony do obsługi mieszanej na poszczególnych liniach, a w nowych przetargach jeden przewożnik miał obsługiwać w całości daną linie.
Jaki jest cel zmiany rozkładów na 146 i 147?
Porównanie nowego i starego rozkładu 146 da odpowiedź na to pytanie.
-
- Posty: 2844
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Tylko przynajmniej powinni tak poukładać obsługę żeby całe linie były obsługiwane przez Michalczewskiego. Teraz będzie trudniej złapać ich autobusy.
- vernalisadonis
- Posty: 3093
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Miał? To było tak w SWIZ zapisane? O ile dobrze pamięć mnie nie myli, to były takie przypadki gdzie dwóch przewoźników było na danej linii. Chyba Grodzio z kimś tak dzielił.
Myślałem, że z powodu braku kierowców to obniżą plan. Tak miał kiedyś Mobilis o ile dobrze pamiętam.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
516 Arriva dzieliła z MZA, a potem z PKS.vernalisadonis pisze: ↑07 gru 2018, 1:08Miał? To było tak w SWIZ zapisane? O ile dobrze pamięć mnie nie myli, to były takie przypadki gdzie dwóch przewoźników było na danej linii. Chyba Grodzio z kimś tak dzielił.
Myślałem, że z powodu braku kierowców to obniżą plan. Tak miał kiedyś Mobilis o ile dobrze pamiętam.
Obecnie 397 jest podzielone po dwie brygady dla Mobilisu i Arrivy.