Przewoźnicy - warunki i atmosfera pracy
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Aż tak dobrze nie jest. Będzie się czasem zdarzało, że coś nie pojedzie. Po feriach dopiero standardem będzie 100% obsady.
To jak Michalczewski planuje grafik dla swoich kierowców, że wczoraj (i chyba w środę też) wystawili wszystko, a dziś na 6 z 25 brygad potrzebne było zastępstwo? Weekend się zaczął to jeżdżą w FlixBusie czy co?Szeregowy_Równoległy pisze: ↑17 sty 2019, 21:16Aż tak dobrze nie jest. Będzie się czasem zdarzało, że coś nie pojedzie. Po feriach dopiero standardem będzie 100% obsady.
- vernalisadonis
- Posty: 3204
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Grafik na dany miesiąc jest robiony z góry, a później na bieżąco uzupełniane są dziury. Przecież tak w każdej firmie jest robione.
Owszem są takie dni, że szybciej da się to uzupełnić, a w inne jest ciut większy problem.
Owszem są takie dni, że szybciej da się to uzupełnić, a w inne jest ciut większy problem.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
To tylko w TW jest na odwrót czasem ludzie przychodzą na dodatek B a tu woza brak.
Grafiki są w TW 7 dni przed początkiem danego miesiąca. Są dwie lub wcale zmiany grafików w miesiącu na ogół 3 dni przed zmianami. Można planować można łącznie z GDP czy przecierakiem.
Grudzień specyficzny braki jak zawsze to Wolaki weekendy z wolnego przychodzili na Pingwinowo i dostawali 23 i 24 do obstawienia bo braki w ludziach chwilowe.
Grafiki są w TW 7 dni przed początkiem danego miesiąca. Są dwie lub wcale zmiany grafików w miesiącu na ogół 3 dni przed zmianami. Można planować można łącznie z GDP czy przecierakiem.
Grudzień specyficzny braki jak zawsze to Wolaki weekendy z wolnego przychodzili na Pingwinowo i dostawali 23 i 24 do obstawienia bo braki w ludziach chwilowe.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
To nie było z powodu braków w ludziach.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- vernalisadonis
- Posty: 3204
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Na starych kontraktach u Michała czasami wychodziły podwójne obsady na daną brygadę. To patrzyło się kto jest w karcie, a drugi szedł na rezerwę.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Ostatnio od nas motorowy z dyżuru na Pragę jechał by dodatkiem wyjechać.beni pisze: ↑18 sty 2019, 9:38To tylko w TW jest na odwrót czasem ludzie przychodzą na dodatek B a tu woza brak.
Grafiki są w TW 7 dni przed początkiem danego miesiąca. Są dwie lub wcale zmiany grafików w miesiącu na ogół 3 dni przed zmianami. Można planować można łącznie z GDP czy przecierakiem.
Grudzień specyficzny braki jak zawsze to Wolaki weekendy z wolnego przychodzili na Pingwinowo i dostawali 23 i 24 do obstawienia bo braki w ludziach chwilowe.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Dwóch na żądanie, dwóch na zwolnieniu lekarskim, jeden dowiedział się, że kończy karierę w Michalczewskim, ponieważ nie dostanie nowej umowy i nagle pięciu osób zabrakło. Ostatni poinformował, że nie przyjdzie na zmianę A jakoś po 3 rano. Ludzie z dodatków zostali przerzuceni na całki, żeby minimalizować straty. A ludzi jest na styk (chociaż szkolą się nowi), więc każda nieplanowana absencja to problem.
Do wtorku włącznie nie powinno być żadnych zawieszeń, o ile znowu nie spadnie grad nieobecności. Nawet jacyś rezerwowi są przewidywani.
Rozumiem, czyli jak Michalczewski wszystko wystawia to tylko kwestia szczęścia. A co do minimalizowania strat to nieporozumieniem jest dla mnie to, że ZTM tak poszedł na rękę i zamienił całki na dodatki (i to bardzo krótkie). Struktura brygad jest zawsze określona w przetargu i nie ma powodu do takiego zaniżania. A po 1,5 kółka na szczyt na krótkiej trasie 500 to jest zdecydowanie za mało, aby ajent to odczuł mocno po kieszeni. Na 178 też niektóre dodatki są króciutkie. Szkoda.
Nie ma określonej struktury planu brygadowego. Są tylko założenia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
I te założenia określają właśnie przewidywaną strukturę planu brygowego (z widełkami) - o to mi chodzi. Nie mam na myśli, że musi być 18+7, ale że te wartości będą zbliżone. Nie rozumiem jaki interes ZTM ma w tym, że z 20+5 zrobiło się 15+10 i minimalizuje straty dla ajenta.
Nie ma żadnych widełek. Jest tylko orientacyjne założenie.
A wysłanie ajenta z problemami kadrowymi na wtyczki ma dla ZTM jeden sens. Jak się wysypie, to szkody dla pasażerów będą najmniejsze.
A wysłanie ajenta z problemami kadrowymi na wtyczki ma dla ZTM jeden sens. Jak się wysypie, to szkody dla pasażerów będą najmniejsze.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Dzięki temu, że teraz Michalczewski zrobi mniej kilometrów na wtyczkach, pod koniec roku zostanie więcej do wyjeżdżenia. A postęp jest, tak czy inaczej, coraz mniej jest niezrealizowanych kursów i z tego co pisze Szeregowy, jest szansa na stabilizację.