Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
Moderator: Wiliam
-
Stary Pingwin
- Posty: 5990
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Już się cieszę, bo dołożono 3 kursy 165, późną nocą. Kiedyś 606 jeździł przez Wyczółki do Puławskiej i Karczunkowską na Jeziorki.
miłośnik 13N
Fajnie, że otwarto wreszcie Czerniakowską-bis i że jest (choć częściowo) buspas dla autobusów.
Radość mąci fakt, że tę budowę tej ulicy sponsorował chyba producent sygnalizacji świetlnej,
bo świateł jest tu od cholery, a fazy (zwłaszcza dla ulic poprzecznych) są tak długie, że szlag
człowieka trafia... Pilnie potrzebna regulacja.
Radość mąci fakt, że tę budowę tej ulicy sponsorował chyba producent sygnalizacji świetlnej,
bo świateł jest tu od cholery, a fazy (zwłaszcza dla ulic poprzecznych) są tak długie, że szlag
człowieka trafia... Pilnie potrzebna regulacja.
Fazy poprzeczne są długie, bo piesi mają hektar do przejścia, a to zajmuje chwilę.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Światła poprzeczne muszą być- bo inaczej nikt by z bocznych ulic nie wyjechał. Poprzednio w Nehru od południa były dwa pełne wyloty (Melomanów/Zwierzyniecka) i z północy jeden (Zwierzyniecka). Obecnie został jeden pełny (Nowomelomanów - połączony z wylotem z Bluszczańskiej) zaś dotychczasowe wyloty zostały albo zaślepione (Zwierzyniecka od południa) albo są tylko prawoskrętami (Melomanów i Zwierzyniecka od północy).
Do tego piesi (dzieci - bo szkoła i przedszkole przy Zwierzynieckiej) nie będą biegać na raty... Ktoś wybudował drogę 2 + 4 to skutki muszą być.
Do tego piesi (dzieci - bo szkoła i przedszkole przy Zwierzynieckiej) nie będą biegać na raty... Ktoś wybudował drogę 2 + 4 to skutki muszą być.
N33 mogłoby podjeżdżać do Wierzbna, dając jakąś sensowniejszą możliwość dojazdu do metra (a bardziej od metra) do lokalnych osiedli.pawcio pisze:N33w swoim zawijasie pełni rolę socjalu dla kierowców i motorniczych, nic więcej.
ŁK
Bo pewnie w Studium ma wpisaną jaką chorą klasę drogi (może nawet GP).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Siskom listuje Czerniakowską-bis jako Główną 2x2. http://siskom.waw.pl/czerniakowska-bis.htm
Ma także nosić ruch międzydzielnicowy z TS na Czerniakowską i możliwe, że w przyszłości na nowy most na Zaporze.
Ma także nosić ruch międzydzielnicowy z TS na Czerniakowską i możliwe, że w przyszłości na nowy most na Zaporze.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Można było al. Polski Walczącej zbudować na raty, najpierw jako jednojezdniową, poszerzoną na obu końcówkach. A już kompletnym nonsensem jest buspas dla jedynej linii 168 kursującej co 12-15 minut pośrodku ulicy i piesi muszą się przedzierać do przystanków.
-
Stary Pingwin
- Posty: 5990
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Tylko w czasach słusznie minionych myślano perspektywicznie o drogach miejskich. Vide- rezerwa pod drugie jezdnie na Racławickiej, Wołoskiej, Broniewskiego, Andersa, Rembielińskiej. Ruch się wzmógł i rezerwa jak znalazł.
miłośnik 13N
Byłem na konsultacjach społecznych w swoim czasie. Przedstawiciel projektanta bodajże na pytanie po co tak szerokie pasy tłumaczył, że to po to aby piszący w czasie jazdy SMS mieścili się w swoich pasach... Jak pytano o skasowane skrzyżowanie Zwierzynieckiej to tłumaczono, że by trzeba wnosić o zmianę klasy drogi. Wykonawca (ZMID) musiałby o to zapytać - uwaga: miasto! A to przekracza zdolności intelektualne... Teraz są płacze, że Czerniakowska się blokuje przez światła- tak jakby skrzyżowanie 2 x4 z ulicą 2 x4/2x3 miało się nie korkować...
No, ale kto wziął kasę za budowę to wziął...
No, ale kto wziął kasę za budowę to wziął...
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27661
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Z TS na Czerniakowską? Na północ bez sensu w ogóle pchać się na Czerniakowską, na południe bez sensu jechać przez APW.KwZ pisze: ↑05 lut 2019, 13:03Siskom listuje Czerniakowską-bis jako Główną 2x2. http://siskom.waw.pl/czerniakowska-bis.htm
Ma także nosić ruch międzydzielnicowy z TS na Czerniakowską i możliwe, że w przyszłości na nowy most na Zaporze.
raz szalem, raz racą kibolskie łajdactwo!
Ja tylko przepisuję... Mniemam, że opłacalne na Gagarina, SGH, samą Czerniakowską do Torwaru, Madalińskiego, to też kawałek miasta.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!