Zmiany obsługowe - marzec 2019

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Molo
Posty: 636
Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56

Post autor: Molo » 26 lut 2019, 13:23

Już teraz mam pewność Woronicza pojawi się na 339 i na...737:) Do tego jeszcze na 119 w DS.

stołecznynocnik
Posty: 157
Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27

Post autor: stołecznynocnik » 26 lut 2019, 20:15

A kto będzie miał tę przyjemność przejąć najbardziej ciekawą linię w stolicy, czyli 900?
Operacja się udała, pacjent zmarł.

Awatar użytkownika
Alfik125p
Posty: 17
Rejestracja: 30 sty 2016, 19:52

Post autor: Alfik125p » 26 lut 2019, 20:24

stołecznynocnik pisze:
26 lut 2019, 20:15
A kto będzie miał tę przyjemność przejąć najbardziej ciekawą linię w stolicy, czyli 900?
Arriva.
>ITS Michalczewski > Mobilis > Europa Express City

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 26 lut 2019, 21:39

MilosnikKomunikacji pisze:
25 lut 2019, 15:42
fraktal pisze:
25 lut 2019, 13:29
Czyli na 203 i 205 będzie Arriva, czy jakaś niespodzianka? :)
164, 203, 205, 208, 264 i N50 idą do Mobilisu;
161 i 225 do Arrivy;
130 i 204 na R-3 (ale to drugie na spółkę z R-4)
108 i 365 na R-1
Akurat na linii 204 zajezdnie Ostrobramska i Stalowa będą tylko w DP. W DŚ pozostaje Mobilis, co więcej w końcu przywracają 3/204.

wincenty
Posty: 1335
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 26 lut 2019, 22:00

Molo pisze:
26 lut 2019, 13:23
Już teraz mam pewność Woronicza pojawi się na 339 i na...737:) Do tego jeszcze na 119 w DS.
Zgadza się. Na 10 m.
Za to sztywniaki z Woronicza przechodzą generalnie ze 165 na 193.
A na 173 na 3 brygady wraca Stalowa.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 26 lut 2019, 23:15

Z innych zmian. 512 przez cały tydzień degradacja na pojazdy 12m.

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 27 lut 2019, 8:07

A wtyki na 500 pewnie likwidacja? :(

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 27 lut 2019, 8:26

Niestety, brak wzmocnienia 412 lub 527 jest złym pomysłem. Połowa 500 wsiada zawsze przy Urzędzie i Zurominskiej (i dopycha ją do granic możliwości). Gilarska jest już daleko od strefy dojścia, szczególnie dla wieżowców przy Malborskiej i nowych bloków na wschód od Wincentego.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 27 lut 2019, 8:56

MilosnikKomunikacji pisze:
27 lut 2019, 8:07
A wtyki na 500 pewnie likwidacja? :(
Tak, znikają


marcelng313
Posty: 33
Rejestracja: 10 maja 2017, 9:45

Post autor: marcelng313 » 28 lut 2019, 19:02

Od Poniedziałku, Brygady 1,2,3 na 132 ze Stalowej będą obsługiwane przegubowcami :), R-4 obsłuży też popołudniowy dodatek 019 na 105

michael112
Posty: 2840
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 01 mar 2019, 10:01

A jak przedstawia się ogólna (łączna) liczba brygad na sieci ZTM - nie spadła po tych zmianach?
Sorki, ale trudno się zorientować nie mając wykazu brygad sprzed i po zmianach, a na kilku liniach zmienił się rozkład jazdy.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 01 mar 2019, 10:45

Na pewno ładnie poprzycinano godziny kursowania wielu brygad; 112 potrafiące jeździć co 10 minut do późnych godzin wieczornych ze zjazdami zostało przystrzyżone do 15. Na 169 wypadły zjazdy z rozkładu z Podgrodzia i jeździ nie dość, że co równe 30 minut od 22 zamiast dotychczasowych 10-20, to kończy kursowanie wcześniej o godzinę. Spodziewałbym się dołożenia brygady, ale to chyba nie nastąpiło. 134 także kończy wcześniej.

Za to 500 jeździ co 10 minut od 5 rano z Babki. O dziękuję ZTMie za priorytety :lol:
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2232
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 01 mar 2019, 11:52

Nie oszukujmy się - w Warszawie brakuje około 300-400 dodatkowych brygad by wzmocnić częstotliwości wielu linii i 2 razy tyle kierowców... Budowa metra konsumuje niestety tyle środków finansowych.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

bartoni722
Posty: 12141
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 01 mar 2019, 20:17

Dantte pisze:
01 mar 2019, 10:45
Na pewno ładnie poprzycinano godziny kursowania wielu brygad; 112 potrafiące jeździć co 10 minut do późnych godzin wieczornych ze zjazdami zostało przystrzyżone do 15. Na 169 wypadły zjazdy z rozkładu z Podgrodzia i jeździ nie dość, że co równe 30 minut od 22 zamiast dotychczasowych 10-20, to kończy kursowanie wcześniej o godzinę. Spodziewałbym się dołożenia brygady, ale to chyba nie nastąpiło. 134 także kończy wcześniej.

Za to 500 jeździ co 10 minut od 5 rano z Babki. O dziękuję ZTMie za priorytety :lol:
Sugerujesz że przycięto godziny kursowania wielu brygad i to w znacznym stopniu, no więc sprawdzam co się tam zadziało. Na pierwszy ogień 169 i już pierwsza nieprawda. Twoje "równe 30 minut od 22" będzie wyglądało z Podgrodzia mniej-więcej tak, niezależnie od dnia tygodnia:

Kod: Zaznacz cały

22 | 02  22  42
przy czym obecnie w DP jest podobnie. Wcześniejsze zakończenie kursowania jest tylko na odcinku Podgrodzie - Żaba na którym jest niezależnie od dnia tygodnia kursująca co 15 minut do 0:03 500. Dla odcinka Żaba - Wschodni ostatni kurs jest kilka minut później, ze Wschodniego - 10 minut wcześniej (i przyjeżdża na Podgrodzie o 23:47, porażające cięcie), ale na pewno nie ma tu mowy o godzinie. A, czemu nie wspomniałeś przy okazji cięcia 169 do 30 minut przy że np. z Żaby w stronę Podgrodzia takt 10-minutowy zamiast o 18:23 kończy się o 22:18? Faktycznie dużo brygad trzeba było z tej okazji poprzycinać. Co do 112: brak konkretów. Nie wiem o czym piszesz, gdybyś chociaż napisał o jaki przystanek Ci chodzi, jaki kierunek, cokolwiek. Bo szczyt załamujący się np. o 19 na Karolinie będzie trwać spokojnie jeszcze o 20 na Targówku. Zerknijmy zatem na kierunek, wydawałoby się, bardziej zgodny z potokiem, czyli powiedzmy Os. Potok -> Marki. Było

Kod: Zaznacz cały

 19 | 00  11  23  35  46  58
 20 | 10  21  33  45  57
 21 | 09  20  25s 30  42  54
 22 | 06  18  30  42  54
 23 | 04s 14  29s 44s 
Będzie:

Kod: Zaznacz cały

 
 19 | 05  15  25  35  45  55
 20 | 06  16  25  35  47  59
 21 | 11  22  33g 45  57g
 22 | 09  21g 33  45g
 23|  00g 15  30g 45g
Ale wiem, wiem, w drugą stronę w miejscu 10 minutowego taktu 12-minutowy zaczyna się 30 minut wcześniej niż obecnie a 15-minutowy zamiast 12-minutowego 45 minut wcześniej - jednak znowu nie ma mowy o ścinaniu z 10 na 15 ani o "mocnym skracaniu brygad". 134 to kolejna niefajna zagrywka, bo ostatni kurs jest 15 minut wcześniej z Marymontu, a z Olesina 12 minut wcześniej - przy czym na większości trasy później są kursy 132 o 23:13 i 23:43. Wygląda więc że tutaj też mnóstwo brygad ucięto. Mam nadzieję że takie generatory jak Jarzębinowa czy Tymotki przeżyją powrót do domu o 23:22 zamiast 38. Na 500 zaś rano z Podgrodzia nie zmienia się praktycznie nic zaś z Babki dołożono AŻ jeden kurs. Wieczorem jest lepiej bo 10-minutowy takt kończy się pół godziny później (22:37 zamiast 07). I to też jest oznaką mocnych cięć w czasie pracy wielu brygad.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Zablokowany