Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
-
- Posty: 2846
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Myślę że nie jest tak źle. Z hipotetycznej bazy w Klaudynie mielibyśmy blisko do takich krańców jak: Stare Bemowo (3 km przez Radiowo), Os. Górczewska (8,6 km przez Radiowo i Kaliskiego vel Urbanowicza), Nowe Bemowo (6,3 km), ale również Metro Młociny (5,4 km przez Arkuszową i Nocznickiego), Cm. Północny (4,5 km do bramy głównej przez Estrady i Wólczyńską), Metro Marymont (8,4 km), Młociny-UKSW (6,3 km), Powązki Wojskowe (około 9km).
Tak nawiasem mówiąc, nie byłoby głupim rozwiązaniem przyjąć zasadę żeby poszczególne brygady rozpoczynały i kończyły służbę na tym krańcu, z którego jest bliżej do zakładu obsługującego (niezależnie, czy to jest MZA czy ajent). Choć przyznaję że wadą jest potrzeba korekty rozkładu w przypadku zmiany obsługi.
Tak nawiasem mówiąc, nie byłoby głupim rozwiązaniem przyjąć zasadę żeby poszczególne brygady rozpoczynały i kończyły służbę na tym krańcu, z którego jest bliżej do zakładu obsługującego (niezależnie, czy to jest MZA czy ajent). Choć przyznaję że wadą jest potrzeba korekty rozkładu w przypadku zmiany obsługi.
A mógłbyś w zami nałożyć embargo -- sobie -- na durne plotki, które są wyłączną domeną twoich postów?
Zapraszam na pokład!
Zawisza Czarny, Tawerna Korsarz - 3 wachta najlepsza!
Rzeszowiak, Grenlandia 2012 - etap 11
Bez korków, NR, CR, TSB i tym podobnych ZTM-ów : )
Zawisza Czarny, Tawerna Korsarz - 3 wachta najlepsza!
Rzeszowiak, Grenlandia 2012 - etap 11
Bez korków, NR, CR, TSB i tym podobnych ZTM-ów : )
Jakoś do tej pory nikt nie płacze, że Mobilis zasuwa na Gocław, a PKS na Kabaty, więc o co chodzi?
Dokładnie, dlatego zalecam zakończenie wyliczanek
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Jeśli moje merytoryczne posty są durnymi plotkami to jak nazwać posty Beniego? Nie chcesz nie czytaj, nikt Ciebie do tego nie zmusza.
Rzeczywiście przyznaję, że to nie jest takie złe miejsce, po dokładnym przeanalizowaniu odległości.
Wiadomo kto dostarczy gaz?
Wiadomo kto dostarczy gaz?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Zwłaszcza, że ajenci zazwyczaj obsługują całą linię to wszystkie brygady będą dojeżdżały i zjeżdżały z jednego krańca - genialny pomysł. Natomiast dla MZA, jeśli to możliwe to jest stosowane.michael112 pisze: ↑11 kwie 2019, 10:47Tak nawiasem mówiąc, nie byłoby głupim rozwiązaniem przyjąć zasadę żeby poszczególne brygady rozpoczynały i kończyły służbę na tym krańcu, z którego jest bliżej do zakładu obsługującego (niezależnie, czy to jest MZA czy ajent). Choć przyznaję że wadą jest potrzeba korekty rozkładu w przypadku zmiany obsługi.
Ha ha , czyli tym tokiem myślenia już nawet wiadomo jakie linie obsługiwać będzie Arrivamichael112 pisze: ↑11 kwie 2019, 10:47Myślę że nie jest tak źle. Z hipotetycznej bazy w Klaudynie mielibyśmy blisko do takich krańców jak: Stare Bemowo (3 km przez Radiowo), Os. Górczewska (8,6 km przez Radiowo i Kaliskiego vel Urbanowicza), Nowe Bemowo (6,3 km), ale również Metro Młociny (5,4 km przez Arkuszową i Nocznickiego), Cm. Północny (4,5 km do bramy głównej przez Estrady i Wólczyńską), Metro Marymont (8,4 km), Młociny-UKSW (6,3 km), Powązki Wojskowe (około 9km).
Tak nawiasem mówiąc, nie byłoby głupim rozwiązaniem przyjąć zasadę żeby poszczególne brygady rozpoczynały i kończyły służbę na tym krańcu, z którego jest bliżej do zakładu obsługującego (niezależnie, czy to jest MZA czy ajent). Choć przyznaję że wadą jest potrzeba korekty rozkładu w przypadku zmiany obsługi.
Czyli Redutowa już zupełnie nie potrzebna. Działkę można sprzedać Developerowi
W sumie Redutowa to by była super lokalizacja dla Arrivy. Myślę że do września by była przystosowana do przetargu w 100%. Ile lat już MZA się z tym bawi? Piętrowa miała być i taka ekologiczna ponoć? No fakt trawa rośnie
Zapomniałeś o bezobsługowym parkowaniu na Redutowej!Jurand pisze: ↑11 kwie 2019, 11:47Ha ha , czyli tym tokiem myślenia już nawet wiadomo jakie linie obsługiwać będzie Arriva
Czyli Redutowa już zupełnie nie potrzebna. Działkę można sprzedać Developerowi
W sumie Redutowa to by była super lokalizacja dla Arrivy. Myślę że do września by była przystosowana do przetargu w 100%. Ile lat już MZA się z tym bawi? Piętrowa miała być i taka ekologiczna ponoć? No fakt trawa rośnie
9312 - 9315 08.08.2017 PKO Leasing o/Grodzisk Mazowiecki - wystarczy?
Jeszcze białe krawężniki i kwietniki w starych oponach, ale to już przed samym startem zajezdni. Przyjedzie Lublin z logiem MZA i Panowie w kombinezonach z logiem MZA i pomaluja krawężniki. Delegacje im się podbije pieczątka Arriva i będzie jak w czasach świetnościashir pisze: ↑11 kwie 2019, 11:57Zapomniałeś o bezobsługowym parkowaniu na Redutowej!Jurand pisze: ↑11 kwie 2019, 11:47Ha ha , czyli tym tokiem myślenia już nawet wiadomo jakie linie obsługiwać będzie Arriva
Czyli Redutowa już zupełnie nie potrzebna. Działkę można sprzedać Developerowi
W sumie Redutowa to by była super lokalizacja dla Arrivy. Myślę że do września by była przystosowana do przetargu w 100%. Ile lat już MZA się z tym bawi? Piętrowa miała być i taka ekologiczna ponoć? No fakt trawa rośnie
A pojemność butli na gaz nie będzie tu stanowić jakiegoś ograniczenia przy długich dojazdach na linię? Dla Arrivy najkorzystniej byłoby, aby te przeguby stacjonowały na Płochocińskiej...Snake.Griffin pisze: ↑11 kwie 2019, 10:07A to odległość tej zajezdni od centrum jakoś znacząco odbiega od pozostałych zajezdni ajentów?
Co do Grodzia, biorąc pod uwagę frustrację części kierowców, którą od pewnego czasu można zaobserwować, raczej zbyt dobry pracodawca to chyba nie jest niestety.
Zasięg autobusów gazowych CNG jest zbliżony do tradycyjnych diesli. Vecto z Rzeszowa przyjeżdżał do Warszawy na pokazy, a na powrót do Rzeszowa wymagał jedynie dotankowania. A było to 15 lat temu.fraktal pisze:Dla Arrivy najkorzystniej byłoby, aby te przeguby stacjonowały na Płochocińskiej...
Co do Grodzia, biorąc pod uwagę frustrację części kierowców, którą od pewnego czasu można zaobserwować, raczej zbyt dobry pracodawca to chyba nie jest niestety.
15/12/2005-12/7/2019
Czym jest spowodowana owa frustracja?Co do Grodzia, biorąc pod uwagę frustrację części kierowców, którą od pewnego czasu można zaobserwować, raczej zbyt dobry pracodawca to chyba nie jest niestety.
Trudno powiedzieć, żadnych pewnych informacji nie posiadam, ale przypuszczam, że względami finansowymi, jak to bywa najczęściej. Ewentualnie wybrali sobie ludzi na kierowców, którzy się do tego zawodu zupełnie nie nadają.