BWLe można zrobić może.
Komunikacja w Rembertowie
Moderator: Wiliam
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6942
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
13? O.o
Edit: ok, sprawdziłem. Coś mi się pokiełbasiło albo faktycznie dodano parę minut. Był okres, że bardzo często jeździłem N24 i pamiętam, że wtedy meldowało się na sabacie jako jedna z pierwszych linii.
Edit: ok, sprawdziłem. Coś mi się pokiełbasiło albo faktycznie dodano parę minut. Był okres, że bardzo często jeździłem N24 i pamiętam, że wtedy meldowało się na sabacie jako jedna z pierwszych linii.
Kursowanie N24 przez al. Sztandarów, Mokry Ług i Czwartaków to wariant najlepszy z możliwych. Warto dodać te 2 minuty dłużej, bo praktycznie cały Stary Rembertów jest dzięki temu nocnie obsłużony. Choćby tylko w wybranych wariantowych kursach.
A co myślicie o takiej korekcie trasy 143 w Rembertowie?
143 GUS (...) Żołnierska, Chruściela, Cyrulików, Szatkowników, Frontowa, Chruściela, Paderewskiego, Czwartaków, MOKRY ŁUG.
153, 196 i 225 - likwidacja
Obecnie część Starego Rembertowa ma solidną linię 143, którą może wyjechać daleko z dzielnicy, a druga część ma tylko 153 do stacji i znikome 225.
Dzięki zmianie cała dzielnica miałby dostęp do flagowego 143. Jednocześnie nadal utrzymany byłby dojazd do PKP Rembertów od Rembertowa Kolonii bezpośrednio przystanki pod stacją, a od strony Paderewskiego wysiadając na przystanku Katiuszy (przydałby się wówczas tylko też przystanek w drugim kierunku).
143 GUS (...) Żołnierska, Chruściela, Cyrulików, Szatkowników, Frontowa, Chruściela, Paderewskiego, Czwartaków, MOKRY ŁUG.
153, 196 i 225 - likwidacja
Obecnie część Starego Rembertowa ma solidną linię 143, którą może wyjechać daleko z dzielnicy, a druga część ma tylko 153 do stacji i znikome 225.
Dzięki zmianie cała dzielnica miałby dostęp do flagowego 143. Jednocześnie nadal utrzymany byłby dojazd do PKP Rembertów od Rembertowa Kolonii bezpośrednio przystanki pod stacją, a od strony Paderewskiego wysiadając na przystanku Katiuszy (przydałby się wówczas tylko też przystanek w drugim kierunku).
Żadnych wariantów - albo wszystkie, albo żadne. Budowa pokazała, że może jeździć tą trasą i najlepiej by było gdyby tak zostało.
Odnośnie powyższego pomysłu 143 jedno krótkie nie.
Odnośnie powyższego pomysłu 143 jedno krótkie nie.
Jak 143 można nazwać solidną linią z tą punktualnością?
A czemu nie?
Oczywiście zakładając, że takie 143 zjadłoby kilka innych linii, to byłoby częściej.
Przykładowo 5*-10/10/10.
Zagęszczone co 5 minut w szczytach na trasie Mokry Ług - PKP Rembertów, a na dalszym odcinku co 10 minut.
Z tymże 2 z 6 kursów skierowałbym jako kurs skrócony do Wiatracznej przez Strażacką i Chełmżyńską.
Andrzej, nie jesteś pierwszy dzień na tym forum. Wydawało mi się, że mieszkając tu w pobliżu jesteś w stanie zaobserwować to co się dzieje każdego dnia i jakie zmiany byłyby korzystniejsze dla dzielnicy - mieszkańców - pasażerów.
Ale główną ulicą Rembertowa jest Chruściela i to tam powinna być główna linia. Na innych ulicach mogą być uzupełnienia. Natomiast twój pomysł na 143 zakłada obsłużenie niemal każdego przystanku w Rembertowie linią co 5 minut z poświęceniem obsługi głównej ulicy tej dzielnicy, bo niezatrzymywanie się przy ratuszu i jazda między PKP a Eskulapów kwadrans obrzeżem dzielnicy to nie jest obsługa. Zresztą taki slalom bardzo wydłuża podróż, co zniechęci do jazdy tą linią wszystkich nowouszczęśliwionych, na przykład z Paderewskiego podróż do PKP trwa parę minut (nie licząc opóźnień, ale te wystąpiłyby też przy takim 143), a teraz zajmie im dużo dłużej. Jeśli jadą na przykład na Wschodni czy na Gdański, to takie 143 im nic nie daje, a opóźnia. Jak coś jest od wszystkiego, to jest też do niczego.
No to wrócę do mojego poprzedniego pomysłu - po wybudowaniu tunelu pod PKP Rembertów.
143: Stary Rembertów (czyli Rembertów Kolonia) - ... , Chruściela, przejazd pod tunelem, Marsa, ..., GUS.
153: Mokry Ług - ..., Paderewskiego, Chruściela, przejazd pod tunelem, Marsa, Płowiecka, Grochowska, Wiatraczna (może być przez Witolin).
225 - likwidacja
Moment moment, a co ze Strażacką i Cyrulików?
196: Stary Rembertów, Cyrulików, Chruściela, Strażacka, Chełmżyńska, ..., Wiatraczna.
Albo: ..., Strażacka, Gwarków - połączenie z 338 w linię całotygodniową.
Albo: ..., Strażacka, Gwarków - połączenie z 338 w linię całotygodniową.
Nie broniłbym przed ewentualnymi zmianami dowozówek.
216 zlikwidowano łącząc ze 183 i nikt po nim nie płacze. Dojazd z Zielonej do PKP został zachowany, a jednocześnie rozszerzono ofertę dla pasażerów o dojazd na Grochów i dobre przystanki do przesiadek np. Okularowa.
153 jest o rząd wielkości ważniejsza.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!