Komunikacja w trakcie budowy M2 (część wschodnia)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 23 kwie 2019, 18:08

A z Daszyńskiego na Powiśle?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27425
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 kwie 2019, 18:54

M2 przecież.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 23 kwie 2019, 19:41

Mam nadzieję, że chociaż opublikują rozkład minutowy tego wahadła, bo "co 12 - 15 minut" będzie trochę słabe - nie wiadomo czy opłaca się zejść czy kombinować jednak na powierzchni :term:
fik pisze:
23 kwie 2019, 12:06
Z Wileńskiego na Daszyńskiego jest 190, na ONZ 160, do pozostałych stacji M2 - ZM2.
160 i 190 to raczej punktowo i z niezbyt zachwycającym rozkładem. ZM2 moim zdaniem powinna jeździć wzdłuż całej linii M2 z dobrą częstotliwością (i pewnie wyszłoby taniej i lepiej od wahadełka).
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27425
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 kwie 2019, 20:23

Ale co to znaczy punktowo? Jakie połączenie jest rzekomo utracone?

Z-5 to, jak rozumiem, wydłużone skrócone kursy 105? Po co to tak?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 23 kwie 2019, 21:50

Pewnie przesiadka do ZM2.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 23 kwie 2019, 22:12

Ja obstawiam bezpośredni dowóz do przesiadek na ciągi poprzeczne, zwłaszcza przy ONZ.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 23 kwie 2019, 22:15

Flash8222 pisze:Pewnie przesiadka do ZM2.
Gdzieś pewnie o coś chodzi, tylko o co... O zawrotkę ZM2 przy Daszyńskim? O jedną przesiadkę do M1? O bilans brygadowy? To ostatnie najmniej prawdopodobne - chyba że Z-5 będzie co 20 minut jako część 105, ZM2 co 6... Ale po co wtedy taka przesiadka? Dlaczego zatem nie 105? Żeby nie miało 2 krańców? No i w ogóle kiedy będą rozkłady?
ŁK

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 23 kwie 2019, 22:26

Rozkłady zawsze są w czwartek, jeszcze nie nauczyłeś się tego? ;)

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 23 kwie 2019, 22:57

Flash8222 pisze:Rozkłady zawsze są w czwartek, jeszcze nie nauczyłeś się tego? ;)
Nie :<
ŁK

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 23 kwie 2019, 23:57

Strzelam że gdyby nawet na weekend wydłużyć do Centrum 105 to mogłyby się pojawić problemy typu "zostawcie tak na stałe", "a co będzie jak metro się zepsuje" itd.

Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 24 kwie 2019, 8:47

fik pisze:
23 kwie 2019, 20:23
Ale co to znaczy punktowo? Jakie połączenie jest rzekomo utracone?
Na papierze żadne, ale ludzie będą musieli biegać między przystankami w zależności od tego, gdzie chcą dotrzeć i oferta będzie gówniana, bo zamiast jednej i częstej ZM2 będziemy mieli kilka linii w różne miejsca, każda co 10-15 minut.
fik pisze:
23 kwie 2019, 20:23
Z-5 to, jak rozumiem, wydłużone skrócone kursy 105?
Na logikę wychodzi, że to będą przedłużone kursy skrócone 105, które mają dowieźć do M1.
fik pisze:
23 kwie 2019, 20:23
Po co to tak?
Tego chyba nie wie nikt. Spokojnie te brygady można było przerzucić na ZM-2
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27425
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 kwie 2019, 9:41

Wolfchen pisze:
24 kwie 2019, 8:47
fik pisze:
23 kwie 2019, 20:23
Ale co to znaczy punktowo? Jakie połączenie jest rzekomo utracone?
Na papierze żadne, ale ludzie będą musieli biegać między przystankami w zależności od tego, gdzie chcą dotrzeć i oferta będzie gówniana, bo zamiast jednej i częstej ZM2 będziemy mieli kilka linii w różne miejsca, każda co 10-15 minut.
Jacy ludzie w jacy miejsca będą biegać? Przyjdzie pasażer na przystanek ZM2, bo chce jechać na Nowy Świat, a potem się zorientuje, że jednak chciał jechać na Daszyńskiego i będzie musiał przejść na przystanek 190? Co to za opary absurdu? Gdzie jest ukryta kamera? 8-(
KwZ pisze:
23 kwie 2019, 22:12
Ja obstawiam bezpośredni dowóz do przesiadek na ciągi poprzeczne, zwłaszcza przy ONZ.
Bezpośredni skąd i po co? Czemu uruchamia się połączenie zastępcze w momencie, gdy żadne połączenie nie zostało utracone?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Hajki
Posty: 3
Rejestracja: 24 sie 2018, 15:43

Post autor: Hajki » 24 kwie 2019, 14:56

W związku ze zmianami w obrębie Dworca Wileńskiego mam pytanie odnośnie lini 509. Czy jest planowany jej powrót na przystanek Dworzec Wileński 02?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 24 kwie 2019, 14:58

Obecność 509 pod cerkwią nie ma związku z objazdami w rejonie szybu.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 24 kwie 2019, 15:00

Wiliam pisze:
20 kwie 2019, 13:24
Wydaje mi się że cała linia jest na jednym komputerze zależnościowym. Przy zmianie aplikacji to raczej nie ma wyjścia jak wyłączyć całość, a potem testować też całość.
To byłoby trochę bez sensu, bo wtedy musisz robić bezpieczną transmisję od zależności do obiektów (lub sterowników obiektowych). Szybciej problem może dotyczyć stanowisk dyżurnych (czyli pulpitów zdalnego sterowania) i generalnie zamieszania związanego z testami i równoległego prowadzenia ruchu (z tych samych pulpitów i tych samych stanowisk).

ODPOWIEDZ