Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019

Moderator: Wiliam

michael112
Posty: 3018
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 07 maja 2019, 18:11

Nie byłoby prościej puścić 26 na Nowe Bemowo?

bartoni722
Posty: 12174
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 07 maja 2019, 18:14

Brak miejsca, pewnie wiązałoby się to z koniecznością wydłużenia 35 na Koło

Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

michael112
Posty: 3018
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 07 maja 2019, 18:16

pawcio pisze:
07 maja 2019, 17:09
Łukasz pisze:
07 maja 2019, 16:59
A nie można było przebieranek 28 z 10 zrobić? To też by wyszło ze 2h, ale może czyściej :/ choć może i nie.
Pół miasta musiałbyś z niskopodłogowców ograbić. Jakieś 30-31 brygad by to miało.
Jeśli po przywróceniu torowiska tramwajowego na Prostej będziecie chcieli przywrócić poprzednią trasę 11 (teraz 28) ze zmianą czoła na przelotce, to będzie jeszcze lepiej, bo przyjdzie pół miasta ograbić nie tylko z tramwajów niskopodłogowych, ale i z dwukierunkowych.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25762
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 maja 2019, 18:19

bartoni722 pisze:
07 maja 2019, 18:14
Brak miejsca, pewnie wiązałoby się to z koniecznością wydłużenia 35 na Koło

Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
Tor 35 nie ma wyjazdu na południe.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1640
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 07 maja 2019, 18:58

Ciekawe co za tramwaje na zamkniętym odcinku.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Paweł D.
Posty: 5600
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 07 maja 2019, 19:18

Kwestia szczytu, bo poza szczytem to wielkich tłumów one nie woziły.

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 maja 2019, 19:24

Nordyk110 pisze:Ciekawe co za tramwaje na zamkniętym odcinku.
Może zniżka na lime.
ŁK

ashir
Posty: 27971
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 maja 2019, 19:57

Łukasz pisze:
07 maja 2019, 19:24
Może zniżka na lime.
Hive lepszy. ;)

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1640
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 07 maja 2019, 19:59

Łukasz pisze:
07 maja 2019, 19:24
Nordyk110 pisze:Ciekawe co za tramwaje na zamkniętym odcinku.
Może zniżka na lime.
Może coś po obwodnicy na Metro Marymont.
A może i pewnie coś do cm. Wolskiego.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Paweł D.
Posty: 5600
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 07 maja 2019, 20:15

Linia zastępcza przez kawał miasta bo zabrano tramwaje na dwóch przystankach? Ok, po linii "za metro" na odcinku gdzie metro jeszcze nie kursuje już mało mnie co zdziwi.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1640
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 07 maja 2019, 21:05

Te dwa przystanki robią różnicę.
Będzie w tej sprawie sporo krzyku.
Tak przewiduję.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Paweł D.
Posty: 5600
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 07 maja 2019, 21:11

Krzyk to jedno, a rzeczywista potrzeba to drugie. Jakaś szczytówka (może na solówki) w okolice Hali Wola mogłaby się sprawdzić. Pożyjemy-zobaczymy.

michael112
Posty: 3018
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 07 maja 2019, 22:27

Nordyk110 pisze:
07 maja 2019, 21:05
Te dwa przystanki robią różnicę.
Będzie w tej sprawie sporo krzyku.
Tak przewiduję.
A może by puścić 189 po śladzie wycofanego tramwaju? Linia z naprawdę dobrą częstotliwością jak na autobus. Zapewni przesiadkę na tramwaj, nie dubluje tramwajów poza stosunkowo krótkim odcinkiem na Powstańców Śląskich, za to zapewnia zupełnie inne, unikalne połączenia. Poza tym, czas przejazdu nie powinien się specjalnie zmienić względem stanu obecnego, a zresztą ta linia już kiedyś jeździła tą trasą.

Yelonker
Posty: 811
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 07 maja 2019, 23:08

Byłoby to jakieś rozwiązanie, acz ja bym się skłaniał ku temu, żeby szukać jakiegoś miejsca na tymczasową zawrotkę dla linii podmiejskich, bo na razie jest jeszcze 109, a już niedługo pewnie go nie będzie. Progi z Konarskiego na Osiedlu Przyjaźń i tak by wypadało zdjąć, bo czarno widzę całe Nowe Górce wyjeżdżające Bolkowską, stąd może zrobić pętlę uliczną Górczewska - Powstańców Śląskich - Konarskiego - Górczewska i wówczas na postój dla tych linii przeznaczyć na czas budowy absolutnie zbędny trzeci pas Górczewskiej. Albo Górczewska - Pełczyńskiego - PŚ - Górczewska, żeby w Osiedle Przyjaźń nie pchać autobusów. Chociaż tam też wąsko i progi, już nawet nie wiem, gdzie gorzej.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26917
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 maja 2019, 5:57

Łukasz pisze:
07 maja 2019, 19:24
Nordyk110 pisze:Ciekawe co za tramwaje na zamkniętym odcinku.
Może zniżka na lime.
Moze ZDM własny system uruchomi, ma już ponoć 500 hulajnog...

a tak na serio, to naturalne wydaje się wydłużenie do Powstańców Śląskich tych linii, z ktorych pasazerowie się do tramwaju na Górczewskiej przesiadaja teraz. Czyli siedemsetki i 149.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ