Co w dzielnicy Ursynów piszczy
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Wróbla to pewnie spadek po czasach, kiedy Metra Służew jeszcze nie było. Nawiasem mówiąc, prawdopodobnie Wałbrzyskiej-Cmentarza wtedy też jeszcze nie było. Pamiętam z dzieciństwa że zostałem raz zabrany na tamten cmentarz i musiałem drałować dość długo jak na dziecięcy wiek, prawdopodobnie od Wróblej.
Ale wypadałoby tę zaszłość wreszcie skorygować i wyznaczyć na Wałbrzyskiej przystanki w odpowiednich odległościach od siebie.
Tendencja teraz jest odwrotna. W całym mieście strasznie zagęszczają przystankami i odległości stają się śmiesznie małe .
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Na Trakt jedzie 189 czy 193?Yelonker pisze: ↑05 maja 2019, 17:00Teraz już działa. Ach, spowalnianie linii przyspieszonych... jeszcze nie tam, gdzie żadnej komunikacji poza liniami przyspieszonymi praktycznie nie ma (Warneńska) tylko tam, gdzie mocne 189 i 193 naprawdę wystarczają (a są tam też inne linie), a przystanki, gdzie jest 401, naprawdę niedaleko.
Jeśli w danym korytarzu nie ma potoku, który daje możliwość równoległego funkcjonowania relatywnie silnej linii zwykłej i przyspieszonej, to niestety, ale postulaty dodania kolejnych przystanków raczej należy uznać za uzasadnione i w przypadku 503 sprawa jest oczywista. Gdyby takie 116 miało obiecywaną dawno temu częstotliwość metrobusa i gdyby ciągiem Sobieskiego nie musiało jeździć aż pięć linii przyspieszonych, to pewnie dałoby się wyciąć dla czerwonych i Dolną, i Spacerową; ale nie mamy dobrych linii zwykłych, więc nie będziemy mieli dobrych linii przyspieszonych.
Dla 401 sprawa jest niby nieco inna, bo 189 faktycznie daje mocny kręgosłup (o ile akurat wszystkie brygady nie stoją w korku na Dźwigowej, na przykład), ale z drugiej strony jest to absolutnie wybiegowy i peryferyjny odcinek, na którym tej linii w ogóle w tej formie być nie powinno, a przez większość część dnia w autobusach są muchy luzem, które nie zauważą nawet tego wydłużenia czasu jazdy.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
195 jedzie i 166 jedzie. Rzadko i tylko do placu Trzech Krzyży, ale jednak tam już jest innych linii dostępnych więcej, niż samo 503. Zresztą akurat o 503 powiedziałem wyżej, że miałoby jeszcze sens na tym przystanku. 401 zaś w swojej idei miało chyba wspierać to 193 w relacji do SGGW.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Dla SGGW najważniejsze jest niezwłoczne przywrócenie normalnej częstotliwości wykastrowanego 193, a nie opieranie się na nieregularnym 401, które najczęściej jedzie i tak w parze ze zwyklakiem. Dość często na SGGW jeżdżę i ta zmiana zdecydowanie wydłużyła oczekiwanie na Służewie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Na Żwirkach przydałoby się coś dołożyć za uśmiercone w ten sposób 504.
Kastrujesz odcinek Służewiec - Służew.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Mordor (Marynarska) jeździ w połowie do metra Służew. Przesiadka tam jest fajniejsza niż przy Wilanowskiej - no i bliżej na południe. Ale nigdzie nie jest napisane, że to musi być 401.Emyl pisze:Kastruję komu?
ŁK
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
- Lokalizacja: Ursynów
Tramwaju z Ursynowa do Centrum też nie ma.
ŁK