Marki, Radzymin, Wołomin

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36881
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 10 maja 2019, 10:15

FOC to obecny Hillwood?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 10 maja 2019, 10:40

Tak.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Crusier
Posty: 161
Rejestracja: 26 sie 2008, 20:05
Lokalizacja: Marki

Post autor: Crusier » 10 maja 2019, 10:46

Z tego co mi się wydaje to właściciel Hilwood podpisał z miastem porozumienie na mocy którego ma sfinansować remont odcinka Okólnej na wysokości swojego terenu wraz z budową DDR i pętli autobusowej. Ma to się stac jak zbuduje wszystkie hale, na razie jeszcze nie skończył.

Niestety nie mogę znaleźć teraz na to źródła, było rok temu na stronie marki.pl

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 10 maja 2019, 11:30

Crusier pisze:
10 maja 2019, 10:46
Z tego co mi się wydaje to właściciel Hilwood podpisał z miastem porozumienie na mocy którego ma sfinansować remont [..] wraz z budową [...] pętli autobusowej.
Nie wiem, czy to jest potrzebne, bo z tej mapki wynika że L-ki będą mijać Hilwood przelotowo i przydadzą się co najwyżej przystanki... :-k

O ile się nie mylę, przystanki "Strefa przemysłowa" mają być jakieś 200 metrów na północ od dawnej pętli.

Awatar użytkownika
Crusier
Posty: 161
Rejestracja: 26 sie 2008, 20:05
Lokalizacja: Marki

Post autor: Crusier » 10 maja 2019, 11:35

Na pewno w przyszłości będzie więcej linii w Markach. Między innymi na Zieleniec przez ul. Saturna i Jowisza oraz przez Strugę ciagiem ulic Karłowicza-Sobieskiego-Modrzewiowa. Ale najpierw trzeba przebudować te ulice bo obecnie są gruntowe.

michael112
Posty: 3046
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 10 maja 2019, 11:39

BTW: W tych L-kach będą obowiązywały bilety dla I-szej strefy?

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1865
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 10 maja 2019, 11:43

michael112 pisze:
10 maja 2019, 11:39
BTW: W tych L-kach będą obowiązywały bilety dla I-szej strefy?
Skoro w tej chwili obowiązują, to czemu po zmianie trasy miałoby być inaczej? (są już rozkłady na poniedziałek i widać w nich, że w Markach jest I strefa)

Krzysiek_S
Posty: 5137
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 10 maja 2019, 11:47

W jaki sposób autobus docierałby do ulic Marsa, Saturna, Jowisza ?. Od której strony ?. Tam byłoby kryterium uliczne?.

Yelonker
Posty: 811
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 10 maja 2019, 18:47

Nie wiem, może dorobi się łącznik z Dużą i wydłuży 340 (chociaż obecnie 340 jest skróconym 140, tak to miałoby własną trasę, więc może z okresowości należałoby zrezygnować lub uruchomić nową linię) - poza tym akurat to chyba było uproszczenie, bo Saturna i Jowisza są swoimi przedłużeniami, a Marsa odchodzącą od nich uliczką. Zresztą takie kryterium by akurat niewiele zmieniło - ja bym poszedł dalej i wybudował nowy, asfaltowy ciąg przejezdny dla autobusów z grubsza w śladzie ulic Saturna i Jowisza, a łączący się z Dużą - połączenie ulic Saturna, Ceglanej, Wesołej i Stawowej przerobiłbym na rondo. Autobus mógłby jechać dalej Główną do pętli gdzieś za Przyleśną albo nawet dalej Poławskiego do obwodnicy Marek - choć taka trasa byłaby zbyt naokoło, by warto tam było robić coś w stylu P+R, a trasa przez las, więc chyba raczej bliżej Przyleśnej lub ewentualnie przy Wschodniej jeśli ta spora działka jest tam dalej pusta i da się ją wykupić.

Awatar użytkownika
Crusier
Posty: 161
Rejestracja: 26 sie 2008, 20:05
Lokalizacja: Marki

Post autor: Crusier » 15 sty 2020, 13:29

Po zmianach tras kierujących 140, 340 i 738 do Metra Trocka powstały dwie internetowe petycje, jedna za tym, aby nastąpiła redukcja przystanków 738 w Markach:
"Mieszkańcy Radzymina nie zgadzają się z iloscia przystankow linii 738 i prosza ztm o przychylenie się do wniosku samorządu Radzymin odnośnie redukcji przystanków na terenie gminy Marki"
- 739 podpisów

https://secure.avaaz.org/pl/community_p ... ro_trocka/

Druga za tym, aby 738 lub 140 zostało przywrócone do trasy sprzed 04.01.2020:
"Zwracamy się z prośbą o pozostawienie linii 738 bądź 140, w kształcie z przed zmian wprowadzonych w dniu 04.01.2020 r. (przywrócenie kursowania linii 738 w relacji Radzymin, Os. Victoria – Warszawa Dworzec Wschodni lub 140 w relacji z przed 04. 01. 2020 r)."
- 324 podpisy

https://www.openpetition.eu/pl/petition ... -warszawie

----------
Krzysiek_S pisze:
10 maja 2019, 11:47
W jaki sposób autobus docierałby do ulic Marsa, Saturna, Jowisza ?. Od której strony ?. Tam byłoby kryterium uliczne?.
Albo Stawową albo Wspólną lub Dużą. Chodzi o linie L.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7847
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 15 sty 2020, 22:33

Crusier pisze:
15 sty 2020, 13:29
Po zmianach tras kierujących 140, 340 i 738 do Metra Trocka powstały dwie internetowe petycje, jedna za tym, aby nastąpiła redukcja przystanków 738 w Markach:
"Mieszkańcy Radzymina nie zgadzają się z iloscia przystankow linii 738 i prosza ztm o przychylenie się do wniosku samorządu Radzymin odnośnie redukcji przystanków na terenie gminy Marki"
- 739 podpisów
Mieszkańcy Marek nie są parszywi, a Radzymin to nie pępek świata.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 sty 2020, 9:30

Radzymin to lepiej niech wnioskuje o dowozówkę do S3.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8894
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 16 sty 2020, 9:38

Radzymin sam może uruchomić taką dowozówkę jako linia L-x lub z funduszu PKS+ :P

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7086
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 16 sty 2020, 9:50

fik pisze:
16 sty 2020, 9:30
Radzymin to lepiej niech wnioskuje o dowozówkę do S3.
Radzymińskie R-ki (trochę ich o dziwo jest) są skoordynowane z SKM, w przeciwieństwie do tego śmiesznego L31, które nawet pod stację nie podjeżdża :P

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 sty 2020, 10:05

person pisze:
16 sty 2020, 9:38
Radzymin sam może uruchomić taką dowozówkę jako linia L-x lub z funduszu PKS+ :P
Radzymin jako lud, nie jako miasto.
Z PKS+ nie może, bo wyszłoby, że to komunikacja miejska, a Tak Nie Wolno.

Że są jakieś linie R, to szczerze mówiąc teraz się dowiaduję. Nienajgorzej to wygląda (choć przesiadki na 15 minutach przy kursach powrotnych to lekka przesada chyba...), szkoda tylko że wiedzieć o tym będą tylko wtajemniczeni...
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

ODPOWIEDZ