Autobusowe nowości taborowe - 2019-2022
Moderator: vernalisadonis
No i póki co od dziś żaden gazowiec MAN nie wyjedzie. Do odwołania.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
A co się stało?
A jaka przyczyna jesli mozna wiedzieć?
Chyba nie ekstremalna pogoda?
Chyba nie ekstremalna pogoda?
No przecież bzdury piszę to szczegółów nie napiszę. Z resztą nie ten dział i temat. Poniedziałek będzie ciekawy choć postawili dziś rano wszystkich odpowiedzialnych za realizację kontraktu na baczność. Jak i z MZA tak i MAN-a.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Tyle wiem, ze w tych gazowcach wykryli powazne wady konstrukcyjne. Podobno dlugo beda uziemione.
No niestety czas pokaże, ale jak tak produkuje autobusy jeden z poważnych graczy na rynku to się dziwić można jaka lipa. Rozumiem Ursus, AMZ czy coś podobnego ale MAN.
Ciekawe jak inne sztuki dla innych operatorów z plecakiem się sprawują.
Bo jak można nazwać że przy 5000 km od kształca się konstrukcja nie wiem
Jak i w 12 tak i w 18. Choć w 12 mniej zauważalnie.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Może trzeba z nimi postępować delikatniej? Skoro kierman nadgania opóźnienie i daje ile może po wyboistej trasie 743, to potem są takie skutki...beni pisze: ↑18 maja 2019, 15:42
No niestety czas pokaże, ale jak tak produkuje autobusy jeden z poważnych graczy na rynku to się dziwić można jaka lipa. Rozumiem Ursus, AMZ czy coś podobnego ale MAN.
Ciekawe jak inne sztuki dla innych operatorów z plecakiem się sprawują.
Bo jak można nazwać że przy 5000 km od kształca się konstrukcja nie wiem
Jak i w 12 tak i w 18. Choć w 12 mniej zauważalnie.
BTW dziwię się, że nowe solówki Kleszczowa wysyła akurat na linie podmiejskie...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Przecież w przypadku solówek będzie miała tylko MANy, więc i tak będą musiały jeździć na liniach podmiejskich. Chyba, że ZTM zmieni obsługę, bo teraz Kleszczowa ma mnóstwo linii podmiejskich, a mało miejskich. Jechałem ostatnio 743, drogi na minus się nie wyróżniały, kierowca jechał spokojnie, a pomimo międzyszczytu dotarł na -11 do Wolicy, ale to nie z powodu dróg. Bardzo proszę nie generalizować.
Piszę o tym, co widziałem. Po prostu szkoda nowego autobusu i tak traktowanego na takiej linii.ashir pisze: ↑18 maja 2019, 16:20Przecież w przypadku solówek będzie miała tylko MANy, więc i tak będą musiały jeździć na liniach podmiejskich. Chyba, że ZTM zmieni obsługę, bo teraz Kleszczowa ma mnóstwo linii podmiejskich, a mało miejskich. Jechałem ostatnio 743, drogi na minus się nie wyróżniały, kierowca jechał spokojnie, a pomimo międzyszczytu dotarł na -11 do Wolicy, ale to nie z powodu dróg. Bardzo proszę nie generalizować.
Co będzie to zobaczymy (przypominam że ostatnie MANy z opcji dojadą dopiero w marcu 2020 r.), ale póki co nówki powinny być wysyłane na bardziej reprezentacyjne linie o lepszej nawierzchni
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Przecież nowe MANy Mobilisu też przejęły od razu linie podmiejskie 707 712 i wtedy nie marudziliscie. Pewnie dlatego że to Ajentwincenty pisze: ↑18 maja 2019, 16:26Piszę o tym, co widziałem. Po prostu szkoda nowego autobusu i tak traktowanego na takiej linii.ashir pisze: ↑18 maja 2019, 16:20Przecież w przypadku solówek będzie miała tylko MANy, więc i tak będą musiały jeździć na liniach podmiejskich. Chyba, że ZTM zmieni obsługę, bo teraz Kleszczowa ma mnóstwo linii podmiejskich, a mało miejskich. Jechałem ostatnio 743, drogi na minus się nie wyróżniały, kierowca jechał spokojnie, a pomimo międzyszczytu dotarł na -11 do Wolicy, ale to nie z powodu dróg. Bardzo proszę nie generalizować.
Co będzie to zobaczymy (przypominam że ostatnie MANy z opcji dojadą dopiero w marcu 2020 r.), ale póki co nówki powinny być wysyłane na bardziej reprezentacyjne linie o lepszej nawierzchni
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Czy w takim razie 3 sztuki SU12 v2007 wrócą na R2?
Wiadomo co dokładnie się z nimi wyrabia? Nie bez powodu podejmuje się decyzję o wyłączeniu nowych wozów z dnia na dzień... Przypomina to sprawę Siemens Inspiro, które wycofano po pożarze, a tutaj? Tu nie chodzi chyba tylko o odkrztałcanie konstrukcji...
Wiadomo co dokładnie się z nimi wyrabia? Nie bez powodu podejmuje się decyzję o wyłączeniu nowych wozów z dnia na dzień... Przypomina to sprawę Siemens Inspiro, które wycofano po pożarze, a tutaj? Tu nie chodzi chyba tylko o odkrztałcanie konstrukcji...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
4 sztuki wyjechały na dodatkowe linie.
W 6 sztukach zauważono problem.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
A dokładnie 7204 7205 7210 7215.
Czyli jednak raczej jednostkowe przypadki wad, a nie systemowy problem.
Wskrzeszenie rezerw i pożyczki taborowe załatwią zapewne sprawę.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.